zyska
18-04-2013, 19:13
Witam,
mam dość poważny problem z Mc Phersonami w Puncie 2 1,2 otóż wymieniłem całą kolumnę Mc phersona przedwczoraj i okazało się, że po lewej stronie auta sprężyna trze o blachę samochodu, zamieniłem kolumny miejscami i okazało się, że problem występuje po prawej stronie czyli wykluczam aby auto było po wypadkowe. Pomyślałem, że sprężyna jest źle wyprofilowana jednak sprzedawca pokazał mi 4 dokładnie tak samo wyglądające sprężyny i powiedział, iż problem leży w złym złożeniu "maka". Kombinowałem nad jej prawidłowym złożeniem ładnych parę godzin efekt dokładnie taki sam.
Może ja ją źle złożyłem? Robię to tak:
1. na amortyzator zakładam sprężynę
2. ściskam ją ściągaczami
3. zakładam metalowy "kielich" (niestety nie wiem jak się ta część nazywa)
4. na to idzie łożysko z poduszką
5. skręcam nakrętką
6. luzuję ściągacze
7. wkładam kolumnę do samochodu
8. skręcam jak należy
Obie kolumny są nowe czyli amortyzator, sprężyna, łożysko z poduszką
Proszę doradźcie mi co jest nie tak
Pozdrawiam
mam dość poważny problem z Mc Phersonami w Puncie 2 1,2 otóż wymieniłem całą kolumnę Mc phersona przedwczoraj i okazało się, że po lewej stronie auta sprężyna trze o blachę samochodu, zamieniłem kolumny miejscami i okazało się, że problem występuje po prawej stronie czyli wykluczam aby auto było po wypadkowe. Pomyślałem, że sprężyna jest źle wyprofilowana jednak sprzedawca pokazał mi 4 dokładnie tak samo wyglądające sprężyny i powiedział, iż problem leży w złym złożeniu "maka". Kombinowałem nad jej prawidłowym złożeniem ładnych parę godzin efekt dokładnie taki sam.
Może ja ją źle złożyłem? Robię to tak:
1. na amortyzator zakładam sprężynę
2. ściskam ją ściągaczami
3. zakładam metalowy "kielich" (niestety nie wiem jak się ta część nazywa)
4. na to idzie łożysko z poduszką
5. skręcam nakrętką
6. luzuję ściągacze
7. wkładam kolumnę do samochodu
8. skręcam jak należy
Obie kolumny są nowe czyli amortyzator, sprężyna, łożysko z poduszką
Proszę doradźcie mi co jest nie tak
Pozdrawiam