Zobacz pełną wersję : ELM 327 Bluetooth i Multiecuscan.
Na Allegro znalazłem jakiś ELM 327 Bluetooth: BEZPRZEWODOWY INTERFEJS ELM 327 BLUETOOTH OBD2 NEW (3175872457) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (http://allegro.pl/bezprzewodowy-interfejs-elm-327-bluetooth-obd2-new-i3175872457.html)
Czy to będzie działało z Multiecuscan?
Zachęcające jest to, że wszystko można załatwić jednym interfejsem - bez kombinowania z pinami.
Polecacie jakiś interfejs?
pzdr
Wygląda to jak zwykły ELM327 tyle, że zamiast kabla jest połączenie przez Blutetooth, co nie powinno stanowić problemów. Sam Multiecuscan działa z ELM327 bez problemów, bo sam używam.
ja próbowałem połączyć elm327 przez bluetooth z FES (wcześniejsza nazwa Multiscan'a) i straciłem do tego cierpliwość. przez kabel działa znakomicie, natomiast nie potrafiłem zmusić FES'a do gadania po bt
Nie chcę kupować kilku kabli ELM z różnymi połączeniami pinów. Mam standardowy KKL VAG ale chciałbym móc więcej :-) Chciałbym zapisywać wymianę oleju (dla DPF) i podejrzeć nieco więcej.
Nie chcę kupować kilku kabli ELM z różnymi połączeniami pinów.
a nawet jakbyś chciał to nie dasz rady.
zresztą jak już znajdziesz takich co takie cudo zbudują (chodź nie wiem co by miało to robić) to przepinanie pinów ma za zadanie przełączać linie komunikacyjne między mikrokontrolerem interfejsu a body komputerem a nie portem usb/bt w komputerze!
komputer] ---- [mikrokontroler] ----<przepinanie pinów>----[body komputer]
OK, rozumiem. Muszę więc wybrać taki, który będzie zaspokajał moje najważniesze potrzeby. Reset serwisu w GP, wymiana oleju w Cromie. Ciekawe czy ten bezprzewodowy poradzi sobie z tymi zadaniami?
Pzdr
w stilo elm327 sobie z tym radzi - ale nie wiem jak z GP i Cromą
Do elma potrzeba przejściówki aby zdiagnozować różne sterowniki, chociaż możliwe że do body nie trzeba.. Mam taki interfejs ale nawet nie próbowałem go z fiatem łączyć - działa natomiast z peugeotem mojej kobitki ;)
jacahunter
29-04-2013, 18:17
OK, rozumiem. Muszę więc wybrać taki, który będzie zaspokajał moje najważniesze potrzeby. Reset serwisu w GP, wymiana oleju w Cromie. Ciekawe czy ten bezprzewodowy poradzi sobie z tymi zadaniami?
Pzdr
FiatECUScan v 3.5 radzi sobie ze wszystkimi fiatami po 2006 łącznie z DPF- ami i degradacją oleju, poduszkami, ABS i wspomaganiem. Zagadką dla mnie jest na razie komunikacja po bt (mam oba ELM-y) - ale to tylko pewnie moja niewiedza. Po usb działa znakomicie do fiata alfy i lancii polecam. :roll:
A czy będąc w Toruniu był byś skłonny pożyczyć te 2 interfejsy? Mógłbym sprawdzić i zdecydować czego mi trzeba :-)
Odgrzeje kotleta, ale może ktoś coś wie.. Mam sobie takiego tam ELM327 na BT, działa to to z Peugeotem 206 i scantool'em. Podpinałem też to pod Nouvo Bravo 2.0 i gadało ze wszystkim do czego nie potrzebna była przejściówka. I teraz ciekawostka. Ten sam samochód z miesiąc później - próbuje się połączyć z ECU i nie daje rady. Podczas skanowania wykrywa część modułów z którymi da się potem połączyć ale np. tego nieszczęśliwego ECU nie widzi. Dzień później podpinam do GP 1.3 Mjet i nie widzi niczego. Coś skanuje bo jest sygnał dźwiękowy od ABSu - taki sam jak podczas połączania z centralką ABS. Rozkręciłem dziada i na 100% mam wersje która nie wymaga przeróbki terminowania szyny CAN. OCB? Może kwestia jakiejś konfiguracji czy coś.. Dodam, że GP przeskanowałem najtańszym ELM327 z allegro. Przeczytałem całą grupę multiscana - były takie same interfejsy co mam ja ale wszyscy pisali że musi się to połączyć bo sprzętowo są ok. Nie byłem jednak jedynym userem, któremu to nie śmigało. Najzabawniejsze jest to że autentycznie ten sam komputer, samochód i interfejs wcześniej gadały i to bardzo stabilnie.
jak masz wersję w kolorze niebieskim to prawdopodobnie siadła elektronika. na allegro sporo o tym piszą przy wszelakich aukcjach modułów pod bluetooth. pojawiły się nawet nowe wersje ponoć wolne od wad.
a przy okazji podłączę się pod temat. potrzebuje interface bluetooth do mojego Staśka żeby w dowolnej chwili monitorować smartfonem parametry DPF'a. laptop jest nieco uciążliwy, bo trzeba go tachać co jakiś czas do auta, no i kabel.. na allegro znalazłem dwie propozycje:
ELM 327 OBD2 Bluetooth MICRO z wyłącznikiem:
ELM 327 OBD2 Bluetooth MICRO PL ELM327 BT +Wyl Box (4615095724) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/elm-327-obd2-bluetooth-micro-pl-elm327-bt-wyl-box-i4615095724.html)
oraz wersja 2x tańsza bez wyłącznika:
Nowość elm 327 obd2 obd 2 micro mini BT Bluetooth (4631813355) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/nowosc-elm-327-obd2-obd-2-micro-mini-bt-bluetooth-i4631813355.html)
który polecacie? czy wyłącznik jest potrzebny? będzie ciągło prąd z aku w wersji bez wyłącznika?
pozostaje również kwestia oprogramowania. opcje są dwie:
1. Torque Pro (android)
2. AlfaOBD (android)
3. FES mobile (windows mobile; CE) - z racji windowsa raczej odpada
który z nich wyświetla parametry DPFa oraz korekty wtrysków dla silników MJTD?
Własnie zakupiłem ten droższy, przyszedł i nie wiem jak to połączyć, w MES 1,7 jak chce połączyć życzy sobie kod weryfikacyjny modułu, którego nigdzie nie ma. ktoś wie co i jak ?
Ja ostatnio tez kupilem elm327 bt z wylacznikiem, domyslny kod to 1234.
Probowalem go polaczyc z Torque. Po sparowaniu urzadzen wyskakuje mi mnostwo bledow na pulpicie. Czy tak ma byc?
błędy czego ? apki, systemu, czy błędy zapisane w sterowniku samochodu?
bazując na swoim doświadczeniu uważam że ta apka słabo pracuje z stilo
Mam na mysli bledy na kokpicie auta. Loose connection i cala dyskoteka z tym zwiazana.
A jaki program na androida polecicie do diagnostyki fiata?
to może się zdarzać - np. informacja zamiast trafiać z ABS do ECU trafia do Twojego smartfona i komputer samochodu krzyczy o braku połączenia
AlfaOBD daje rade z stilo: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.AlfaOBD.AlfaOBDDemo&hl=pl
aczkolwiek najlepiej sprawdza się MES na komputerze
Wiem ze MES/FES jest najlepszym rozwiązaniem, ale szukam czegoś na tablet/telefon.
Dzieki za odpowiedź. Już ściągnąłem polecaną aplikację :)
jeszcze napisz czy działa, bo np. u mnie niespecjalnie...
Do Torque w końcu udało się podłączyć i skasować błąd silnika i tak naprawdę wiele więcej nie udało mi się zrobić.
AlfaOBD niestety niby paruje urządzenia ake nic nie jestem w stanie zrobić, sprawdzić. Nie mam niestety PINu do swojego auta a jeśli dobrze rozumiem to bez tego nie połączę się z ECU. Drugą przyczyną braku możliwości połączenia może być elm327 sam w sobie, jak wiemy nie wszystkie współgrają z fiatem ;)
z PINem też nie działa. interface jest widzialny ale nic nie trybi.
U mnie pyta t,lko o pin parowania urzadzen
A dziala np. live data
z PINem też nie działa. interface jest widzialny ale nic nie trybi.
No to pewnie chodzi o uklad elm327.
skoro ELM 327 bluetooth gada z Torque, to raczej problem leży po stronie AlfaOBD. spróbuję się jeszcze podłączyć lapkiem.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
U mnie pyta t,lko o pin parowania urzadzen
A dziala np. live data
U mnie przy próbie połączenia ze sterownikiem silnika EDC16 CF4 wyświetla komunikat "Wprowadź dane z Code Card (5 cyfr). jaką masz wersję? ja mam 1.8.0
Ja mam najnowsza wersje z google, czyli 1.9.1 ale demo.
I myślę, że to kwestia alfaOBD i konieczności posiadania odpowiedniego elm327. W przypadku kabla i FES mialem ten sam problem, dopiero po zakupie dedykowanego do FES elm327 wszystko zaczelo smigac.
Ale teraz zalezy mi żeby korzystać z urządzenia mobilnego.
mnie również zależy na mobilnej diagnostyce z prostego powodu - kontrola nad DPF. zainstalowałem właśnie najnowszą wersję AlfaOBD. dam jutro znać co z tego wyszło.
zainstalowałem najnowszą wersję AlfaOBD 1.9.1 w wersji DEMO. zresetowałem w telefonie dotychczasowe parowanie; wsunąłem interface do gniazda diagnostycznego i włączyłem je z przycisku; przekręciłem kluczyk w położenie MAR; uruchomiłem w telefonie wyszukiwanie urządzeń bluetooth; dokonałem parowania za pomocą kodu 1234; uruchomiłem AlfaOBD; kliknąłem w ikonkę "Bluetooth" u góry okna programu; kliknąłem w rozpoznane urządzenie OBD II. Pojawił się komunikat "Interface connected to..." - czyli połączyło z modułem OBDII; następnie z listy wyboru wybrałem Fiata, z listy modeli wybrałem Stilo; z listy modułów wybrałem silnik (engine); z listy sterowników wybrałem Diesel Bosch EDC16 CF4 - pojawia się komunikat: setting environment, please wait. i na tym koniec. nic się nie dzieje. podobnie z pozostałymi modułami, chociażby klimatronikiem. oprócz kontrolki "Power" na interfejsie nie zapala się ani na ułamek sekundy żadna inna kontrolka. spróbuję jeszcze z kodem parowania 0000. niech no mi się naładuje telefon ;)
no więc klęska na całej linii. spróbowałem dziś z kodem parowania 0000. to jednak nie to. urządzenie nie chce się z tym kodem parować. wziąłem zatem w obroty laptop z modułem bluetooth dongle wpiętym w gniazdo USB. urządzenie rozpoznaje interface OBDII wpięty w gniazdo diagnostyczne (porty COM7 i COM8). następuje parowanie za pomocą kodu 1234. uruchamiam program Multiecuscan klikam w Ustawienia, a następnie przechodzę do zakładki Interfejsy. u dołu okna klikam w Szukaj interfejsów i na tym koniec. program skanuje dostępne porty (w tym COM7 i COM8) i niczego nie znajduje. tryb "wysokich opóźnień" nic nie daje. coś źle robię, czy dać sobie z tym spokój?
Spróbuj wybrać w zakładce interfejsy ręcznie ELM 327 bluetooth i wpisz port com7. Zrób test , ewentualnie spróbuj zmienić prędkość.
spróbowałem, program wyrzucił komunikat o błędzie i się wyłączył.
Polaczenie mes po bluetooth mnie przeroslo, wiec jesli i Ty masz problem to najwyrazniej nie jest to dopracowana funkcjonalnosc mes
W moim przypadku to ewidentnie wina modulu elm327, prawdopodobnie potrzebny jest zmodyfikowany, ktory bedzie obslugiwal FES/MES. Za pomoca tego modulu bez problemu lacze sie z Torque.
W przypadku elm327 na kablu sytuacja wygladala analogicznie. Za nic nie moglem sie polaczyc z ECU, dopiero gdy zakupilem dedykowany do Elm327 do FES wszystko ladnie zadzialalo.
Nie ma czegoś takieog jak dedykowany EL327 do MES/FES.. Jednyna sprawa jaka jest to że część tych klonów ELMów posiadała rezystor na lini CAN który we fiatach był problematyczny i tylko to..
dokładnie. i taki ELM powinien banglać bez problemu ze sterownikiem silnika w dowolnym Stilo. schody mogą się pojawiać wyłącznie przy innych modułach, czyli po linii CAN. poniżej link do forum MES, w którym od 157 stron próbuje się ogarnąć ten temat
Multiecuscan - View topic - FAULTY ELM 327 INTERFACES DE-MYSTIFIED (READ HERE) (http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493)
z jego lektury wynika, że faktycznie jest tak jak napisałem - sprawa dotyczy problemów z diagnostyką po linii CAN. co do braku możliwości komunikacji ze sterownikiem silnika wskazuje się jako źródło problemu felerny egzemplarz ELM'a. nie są to specjalnie odosobnione przypadki w przypadku wersji bluetooth. w moim przypadku dziwne jest to, że Torque działa...
No te bluetooth faktycznie licho działają.. Sam mam to działa to raz, raz nie a z kilkoma fiatami próbowałem.. Najtańszy ELM na kablu działa lepiej.
jagiel92
19-12-2014, 16:37
Ale masz opcje połączenie z androidem
Ale masz opcje połączenie z androidem
Co to za pytanie ?
Jeżeli chodzi o MES-a , to MES nie pracuje pod systemem Android.
Jeżeli chodzi o połączenie z programami pracującymi w systemie operacyjnym Android to są takie programy i łączą się z Fiatami za pomocą Elm-a i systemu bluetooth.
mi na szczęście po 2 miesięcznej walce udało się odzyskać pieniądze za ten bezprzewodowy elm. i musze wybrać coś klasycznego na kablu.
hello to everyone i am writing in english becouse i do not understand Polish language,i have chineese elm 327 and it is working perfecly after i have destroyed one resistor on the board r101 i think,if anyone needs help feel free to contact me,its currently working with fiat multiecuscan 1.8
hello to everyone i am writing in english becouse i do not understand Polish language,i have chineese elm 327 and it is working perfecly after i have destroyed one resistor on the board r101 i think,if anyone needs help feel free to contact me,its currently working with fiat multiecuscan 1.8
there are many types of ELM 327 bluetooth. please paste some pictures of your device.
Jarzynamatu
05-04-2015, 19:32
Witajcie , mam pytanie jak połączyć stilo 1.9 jtd elm 327 na kablu z klimatronikiem? Dodam, że mam do tego multiecuscan 1.7 pełną wersje.
normalnie. wtykasz interface pod złącze w aucie, drugi koniec do złącza USB w laptopie. przekręcasz stacyjkę w pozycję MAR, uruchamiasz program diagnostyczny MES, wybierasz swoją wersję Stilo, wybierasz klimatronik i się łączysz. nic bardziej skomplikowanego. przypominam, że to temat o ELM 327 Bluetooth.
Jarzynamatu
05-04-2015, 23:03
Przykro mi, ale próbowałem tak mnóstwo razy, nie mogę się połączyć z klimatyzacją z silnikiem się to udaje..przepraszam, ale nie znalazłem odpowiedniego tematu..
a klimatronik w ogóle działa? podłącz się jeszcze raz pod MES i zamiast łączyć się z modułem klimatronika wciśnij SCAN. program wyświetli listę wszystkich znalezionych modułów. możesz ewentualnie wcisnąć SCAN DTC, co działa podobnie jak SCAN, tyle że dodatkowo wyświetli wszystkie napotkane błędy.
Jarzynamatu
05-04-2015, 23:50
Działa, jeszcze dzisiaj zrobię tak jak mówisz i dam znać. Mogę dostać jakieś wytyczne jak ustawić wszystkie parametry w MES?
jeśli ten ELM działa tylko centralką silnika, to znaczy że masz niewłaściwy kabel nieprzystosowany do współpracy z modułami po sieci CAN.
AutoKącik.PL: ELM 327 podłączenie do CAN problem (http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Number=286906644)
Jarzynamatu
06-04-2015, 01:03
Po przeskanowaniu otrzymałem :
Silnik (ECU)
Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9,2.4)
ISO Code: FD 86 15 01 6E
Nic mi to nie mówi zbytnio..
Zmień ELMa na viakenowski przygotowany specjalnie do komunikacji z Fiatem.
mariusz-ka
17-07-2015, 08:57
z PINem też nie działa. interface jest widzialny ale nic nie trybi. Gdzieś na jednej ze stron doradzali aby sprawdzić PIN: 1234 albo 0000, albo 6789. Można próbować.
:cool::cool::cool:
Po przeskanowaniu otrzymałem :
Silnik (ECU)
Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9,2.4)
ISO Code: FD 86 15 01 6E
Nic mi to nie mówi zbytnio..
Taki sterownik masz zamontowany. Teraz się z nim połącz.
Wygląda to jak zwykły ELM327 tyle, że zamiast kabla jest połączenie przez Blutetooth, co nie powinno stanowić problemów. Sam Multiecuscan działa z ELM327 bez problemów, bo sam używam.
Przepraszam za odgrzanie kotleta. Owszem przy prostszych rzeczach jak kasowanie błędów nie stanowi to problemu. Ale przy bardziej zaawansowanych rzeczach, jak osiowanie transmisja danych przez bluetooth okazuje się zbyt wolna i trzeba się przepraszać z kabelkiem. Nie mniej BT jest wygodnym rozwiązaniem, gdyż można część rzeczy zrobić smartfonem.
Coś czyję, że się powtarzam z powyższym. Trudno. Przepraszam.
witam czy elm 327 usb oraz elm 327 bluethow bedą działać w systemie windows 10
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
na windows 7 te interfejsy chodzą bez zarzutu , ale na windows10 ten na usb ma problem z sterownikiem nie jest wstanie go poprawnie zainstalować i nie pomaga wyłączenie podpisów cyfrowych , natomiast ten na bt jest spaerowany , ale po uruchomieniu P rogramu Multiecuscan go nie widzi ,w menadzerze urządzen ustawiałem porty com com1 wychodzący com2 przychodzący i predkość 9600 , a w programie Multiecuscan widzi te porty ale nie widzi urządzenia . Może któryś z kolegów wie co z tym zrobić .
krystian750
14-09-2015, 21:13
Witam! kupiłem ELM 327 z modułem BT. Łączy mi się silnikiem, nie łączy z deską, inspekcją, wspomaganiem. Co można poradzić?
Temat rzeka
Tłumacz Google (http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.multiecuscan.net/&prev=/search%3Fq%3Dmultiecuscan%26client%3Dopera%26hs%3D vxy)
krystian750
14-09-2015, 22:29
21049210502105121048
Teraz mam 2 interfejsy i żadnym nie moge skasować głupiego serwisu olejowego...
Potrzebujesz kabel ELM 327 i nie żaden bluetooth tylko normalny po kablu USB.
krystian750
17-09-2015, 23:29
kupiłem tak jak kolega mi udzielił info, lecz ten interfejs co na zdjęciu ogóle nie łaczy sie z niczym... Jest dobrze zainstalowany, widać w menedżerze urządzeń ecusan widzi kabel a mimo to nie łączy. wywalić opornik 121?
210822108321084
vivaldi2002
26-09-2015, 15:39
Dzień dobry,
krótkie zapytanie o najlepszy kabelek do mojej cromki 2.4 multijet:
- ELM 327 Fiat Opel Honda Toyota Kia Ford ELM327 PL (5102669532) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/elm-327-fiat-opel-honda-toyota-kia-ford-elm327-pl-i5102669532.html)
- METALOWY ELM 327 Fiat Ford poprawiona plytka w24H (5135915760) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/metalowy-elm-327-fiat-ford-poprawiona-plytka-w24h-i5135915760.html)
oraz czy za pomocą tych kabelków oraz oprogramowania sprawdzę też skrzynie automat ? Z góry dziękuję
Zamiast rozglądać się za egzotycznymi interfejsami wpisz w google - Viaken Fiat i zobacz co ci znajdzie.
Dzień dobry,
krótkie zapytanie o najlepszy kabelek do mojej cromki 2.4 multijet:
- ELM 327 Fiat Opel Honda Toyota Kia Ford ELM327 PL (5102669532) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/elm-327-fiat-opel-honda-toyota-kia-ford-elm327-pl-i5102669532.html)
- METALOWY ELM 327 Fiat Ford poprawiona plytka w24H (5135915760) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/metalowy-elm-327-fiat-ford-poprawiona-plytka-w24h-i5135915760.html)
oraz czy za pomocą tych kabelków oraz oprogramowania sprawdzę też skrzynie automat ? Z góry dziękuję
Kup od Viakena ELMa oraz adapter 1 i będziesz miał dostęp do wszystkiego.
Witam.
Tematów z tym związanych jest dość dużo ale ten najbardziej odpowiada mojemu problemowi.
Zakupiłem interfejs ELM 327 BT (dopiero jak pojawił się problem poczytałem ze można było kupić coś lepszego).
Zgodnie z instrukcja podłączyłem do samochodu następnie próba na Androidzie z samym interfejsem przez BT się łączy ale na wyświetlaczu pojawia się wspomniane "Loost conection" plus dyskoteka wszystkie diody świecą (załącza się też klima) żaden z programów dostępnych w sklepie play nie łączył się z ECU.
To samo gdy starałem się podłączyć z laptopa przez oprogramowanie dołączone do interfejsu.
I tu pojawia się problem po wyłączeniu zapłonu i odpięciu interfejsu i próbie odpalenia samochodu już bez interfejsu pojawia się nadal komunikat "Loose connection" oraz świeca diody samochód odpala normalnie. Jeździć nigdzie nie jeździłem bo trochę boję się konsekwencji jazdy z takim komunikatem.
Dodam że wcześniej też próbowałem się łączyć tylko do smartfona po nieudanych próbach i odłączeniu interfejsu samochód działał normalnie a teraz jak podłączyłem komputer niestety nie działa tak jak powinien.
Jak można ten problem rozwiązać? Odłączenie akumulatora może pomóc rozwiązać problem?
Może zacznijmy od tego że nie wiemy jaki interface dokładnie posiadasz, nie napisałeś również jaki program zainstalowałeś w smartofnie. Objawy o których pisałeś czyli dyskoteka na desce to typowy objaw nieudanego połączenia się smartfonem za pomocą programu Torque oraz taniego, chińskiego modułu bluetooth. U mnie takie podłączenie oprócz wspomnianej dyskoteki i błędów zapisanych w pamięci sterownika nie spowodowało żadnych innych negatywnych objawów. Napisałeś że "nie działa jak powinien" - co to w ogóle znaczy? Za dużo niewiadomych, a z fusów tutaj nikt nie wróży. Najlepiej podpiąć się teraz normanym kablem Viaken ELM 327 V2 i przeskanować wszystkie centralki (Scan DTC) w poszukiwaniu błędów przy pomocy programu Multiecuscan i wszystko pokasować.
Interface dokładnie ten który pojawił się na początku wątku:
ELM 327 BEZPRZEWODOWY INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY OBD2 (5731467145) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/elm-327-bezprzewodowy-interfejs-diagnostyczny-obd2-i5731467145.html)
Na smartfonie instalowałem:
Alfa obd
Torque (pobrane ze sklepu oraz wersję dołączona na płytce 1.8.16)
DashCommand
Na laptopie:
PCMSCAN
ScanMaster-ELM
ScanTool
Wcześniej korzystałem z Torque pojawiało się Loos Conection ale po odłączeniu interfejsu wszystko wracało do normy.
Dopiero po próbie połączenia się z Torque w wersji 1.8.16 oraz z komputerem, po odpięciu interfejsu błędy pozostały.
"Nie działa jak powinien" tyczyło się tego co pojawia się podczas odpalania samochodu.
Przekręcam kluczyk zapalają się diody (akumulator światła itd.) odpalam zostają światła wyłączona poduszka, teraz po przekręcenia kluczyka migają chyba wszystkie dostępne kontrolki + dioda pomarańczowa nie znikają po kilku sekundach, a po odpaleniu samochodu nadal zostają na wyświetlaczu oraz cały czas jest wspomniany wyżej komunikat.
Tak jak radzisz będę zamawiał ten kabelek i kasował błędy.
Proponuję ściągnij sobie na laptopa Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars (http://www.multiecuscan.net/) i tym spróbuj połączyć się ze swoim stilo
Dla potomnych:
Problem wywołany przez ten ELM 327 BT rozwiązałem przez odłączenie akumulatora na kilka minut po ponownym podłączeniu wszystko wróciło do normy.
Zegary działają i mają podświetlenie oraz nie pojawiają się żadne lampki których poza tymi jakie miałem wcześniej.
Witam
U mnie Przez BT nie działa - tzn test przechodzi - znajduje interfejs ale nie może się połączyć - FAILURE.
A co do kabla - podobno zadziała - ale w żaden sposób nie mogę mojego Elma zainstalować na WIN 10. Na xp i 7 działało bez problemu. Żadne googlowskie poradniki nie działają - wszędzie trąbią o Prolific 3.3.2.105 ale i ten nie chce się zainstalować - Kod błędu: 10
Znacie może rozwiązanie?
Sprawdź jaka masz kość do komunikacji usb lub daj fotke środka i do tej kości ściąć sterowniki.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Kszaharata
19-10-2017, 13:01
Czy do podstawowej diagnostyki i kasowania błędów wystarczy ten interface i jaki program polecacie do fiatów z tym interface?
SKAN MINI OBD 2 II ELM 327 BLUETOOTH ON/OFF (6737139450) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/skan-mini-obd-2-ii-elm-327-bluetooth-on-off-i6737139450.html)
Elm 327 kupuj z usb po bluetooth lubi sprawiac problemy.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Czy ktoś używa tego interfejsu do Cromy i może powiedzieć czy działa ? https://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-ecu-scan-usb-we-wtyku-obd2.html
Dagothur
08-01-2021, 09:38
Czy ktoś używa tego interfejsu do Cromy i może powiedzieć czy działa ? https://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-ecu-scan-usb-we-wtyku-obd2.html
Tak. U mnie działa w CROMIE z 2008 roku i łączy się ze wszystkim. Pamiętać trzeba o przejściówkach.
Podczas zamawiania dałem im info że pod FIATA ma być.
Działające ELM`y z MultiEcuScan w wersji USB i bluetooth mozna kupić w sklepie http://ricambi.pl (https://ricambi.pl/interfejsy-diagnostyczne-serwisowe-multiecuscan-fiatecuscan-c-161.html) Werja bluetooth to bardzo wygodne rozwiązanie.
i niebieski adapter do tego
mr.electro
07-05-2023, 17:20
Czy ktoś się orientuje jaki interfejs + program połączy się i obsłuży Tipo Cross Hybrid 2022r?
W najnowszym MES 5.1 nie ma na liście wersji cross:/
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.