Zobacz pełną wersję : Bravo 1.9 JTD spadek mocy silnika
Witam, jestem posiadaczem bravo 1.9 jtd 105 km. Mam problem z tym autem w postaci spadku mocy. Samochod zachowuje sie tak jak by jezdzil bez turbiny. Mechanicy wymieniali egr cos sie poprawilo i znow to samo. Ostatnio zagladajac pod maske zauwazylem cos bardzo dziwnego. Jeden z wezykow w poblizu tych wszystkich rur od turbiny itd (nie znam sie na tym nie jestem mechanikiem, postaram sie to jakos opisac) byl "przylepiony" plastikowymi opaskami zaciskowymi do reszty. Zainteresowalo mnie to i wyjalem wszystko. Moim oczom ukazal sie plasticzek w postaci rurki na ktory zalozony jest jeden z wezy ktory urwal/odkleil sie od resztu ukladu. Zaczalem domyslac sie ze z powodu nieszczelnego ukladu auto nie ma mocy. Skleilem to jakims klejem dwuskladnikowym i jakis czas wydawalo sie byc ok, auto w miare niezle przyspieszalo (nie wiem czy prawidlowo gdyz jezdze tym autem raz na rok) w kazdym razie czuc bylo wyrazna roznice. Niestety zbyt dlugo nie nacieszylem sie odnowiona moca, prawdopodobnie rozszczelnilo sie. Postanowilem ze zakupie cala ta rure z tym osprzetem aczkolwiek nie wiem jak to sie nazywa i was prosilbym o pomoc gdyz sprzedawca moze mnie nie zrozumiec, a na allegro nawet nie wiem w jakiej kategori szukac. Zalaczam kilka fotek i prosze o pomoc.
Zdjęcia - Pokazywarka.pl (http://pokazywarka.pl/33oiej/)
O ile się nie mylę chodzi CI o przewód giętki nr. 11 na rysunku
FIAT ePER (http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?SGRP_COD=52&COMM_MODEL=BRO&SBMK=F&COUNTRY=10&DRIVE=S&MAKE=F&CAT_COD=1L&GRP_COD=102&LANGUAGE=6&ALL_FIG=0&SEARCH_TYPE=codpart&RMODE=DEFAULT&KEY=PARTDRAWDATA&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=6&ALL_LIST_PART=1&PRINT_MODE=0&PREVIOUS_KEY=SUBGROUP&SB_CODE=-1&WINDOW_ID=1&)
Sprobuje przedstawic problem na kolejnym rysunku.
Zdjęcia - Pokazywarka.pl (http://pokazywarka.pl/e0nzl2/)
Rura gietka jest ok(strzalka nr. 1) Ulamal sie tylko kawalek plastiku na ktory zakladana jest ta rura gietka, element tej bardzo grubej rury jesli oczywiscie mozna nazwac to rura, nie jest ona gietka tylko twarda. (strzalka nr.2)
Vento Tobie chodzi o przewód nr 9 KLIK -> http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?SGRP_COD=23&COMM_MODEL=BRO&SBMK=F&COUNTRY=10&DRIVE=S&MAKE=F&CAT_COD=1L&GRP_COD=102&SGS_COD=10223%2F05&LANGUAGE=6&ALL_FIG=0&SEARCH_TYPE=codpart&RMODE=DEFAULT&KEY=PARTDRAWDATA&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=6&ALL_LIST_PART=0&PRINT_MODE=0&PREVIOUS_KEY=SUBGROUP_7&SB_CODE=-1&WINDOW_ID=1&DRW_NUM=3|0
Możesz mieć problem kupić ten przewód,ponieważ masz już silnik CF3 a ich na allegro jest dość mało.Przeważnie są to silniki CF2 (na stronie ten płaski poniżej)
Dziekuje za odpowiedz. Postaram sie po swietach wymontowac ta czesc i zarzucic fotke na forum. Porownamy czy mowimy o tym samym, gdyz chce miec 100%pewnosci przed ewentualnym zakupem.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.