Zobacz pełną wersję : Błąd P0697
Witam.
Panowie doradźcie coś bo już naprawdę zgłupiałem.
Mam problem z błędem P0697 oczywiście żółta kontrolka "awaria silnika" świeci się.
Jestem po regeneracji komputera i po wymianie sterownika świec żarowych i samych świec bodajże półtora miesiąca temu.
Do dnia wczorajszego było ok a tu nagle błąd.
Nie wiem gdzie mam teraz szukać i czego.
Pierwsze co się rzuca w Twoim poście to regeneracja komputera. Możesz wytłumaczyć co było z nim robione? Błąd może być generowany przez sam komputer lub któryś z czujników. Nie wyświetla się żaden inny błąd?
Nie nie wyświetla się żaden inny błąd.Wymienili mi układ scalone,i regenerowali wiązkę elektryczną?
Dzisiaj odpiąłem czujnik klimatyzacji i udałosię skasować błąd,ale nadal nie chce odpalić.
Błedu nie ma
Z tego co kojarzę miałeś problem już wcześniej ze świecami, prawda?
Po kolei.
- paliwo dochodzi
- świece grzeją,
- dolot drożny bez nieszczelności,
- egr sprawny
-paliwo dochodzi
-świece grzeją(wymieniałem)
-dolot"tu nie wiem,co z czym sie je"
-egr-luźno wpięta wtyczka(czujnik)
luźno wpięta wtyczka, co przez to rozumiesz.
Przeglądam schematy elektryczne i próbuje ogarnąć u Ciebie ten obwód C.
wysmarowana jest jakąś czarną mazią,wtyczka kawałek ułamana i lekko wchodzi bez żadnego zaczasku.
Obwód C powiedzieli mi że to może być: Czujnik ciśnienia freonu klimatyzacji i DPF.Czujnik klimatyzacji mam wypięty-nie pali,DPF nie mam
Widzisz ja znalazłem, że to może być też zasilanie pompy wtryskowej.
Ten egr mi się nie podoba.
Przez nie działający EGR' zawieszony może być problem z uruchomieniem samochodu.
Nie miałem(mam) błędu EGR,miałem tylko ten P0697.
Teraz w ogóle nie ma żadnego błedu i nie chce palić.
Nie rozumiesz, jeśli masz fesa i kabel to zobacz w jakiej pozycji jest zawór egr. Jeśli otwartej to źle.
Ok.Sprawdze tak jak piszesz
Mam"otwarcie zaworu EGR"-4%
"kontrola EGR"-rozłączona.
Mam teraz błąd P0530-czujnik ciśnienia klimatyzatora.Oczywiście osobiście go wypiąłem.
Autko kręci ale nie pali
a przekaźniki sprawdzałeś?, pompę w zbiorniku słychać?
pompe słychać. Które przekazniki. Na dwóch programach komputerach mam tylko jeden błąd.Napiecie akumulatora mam 12,36V.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
przekazniki które są pod maską koło akumulatora?
Z ciekawości sprawdziłem w elearn i jeżeli ecu byłoby sprawne na 100% to do sprawdzenia masz totalnie całą elektrykę, gdyż nie ma na schemacie podziału na obwody. Proponuję wydrukować całą stronę i sprawdzać po kolei, jeżeli masz czas. Jeżeli masz pieniądze to elektryk.
Nie było słychać pompy paliwa,wiec żeby się upewnić wyciągłem wężyk z filtra paliwa i nawet nie wypłynęło 1ml paliwa,więc podmieniłem pompy bo myślę sobie że pompa nie podaje i szlak ją trafił.
Pompy zmienione i lipa,nie śmiga.
Co wy na to?
napisałem ci - sprawdź przekaźnik w skrzynce koło akumulatora !
Wszystkie wyglądają ok,chyba że jest jakaś opcja żeby je sprawdzic?
Pompka paliwa podaje autko odpalilem ale to wszystko działa na krótko. Pompke podlaczylem pod pracownik i hula. Nie mam pojecia co się dzieje
Pompke podlaczylem pod pracownik i hula
Chyba prostownik.. Kolega jaro190 dobrze Ci pisze - sprawdź przekaźnik i zobacz czy on działa a nie czy ładnie wygląda :lol:
Wszystkie wyglądają ok,chyba że jest jakaś opcja żeby je sprawdzic?
Wyciągać przekaźniki i dawać prąd oraz masę na sterowanie i sprawdzać czy styki włączają i rozłączają ( będzie słychać PSTRYK);-)
Poza tym pstryk nie oznacza, że przekaźnik prawidłowo załączył obwód.. Miernik albo chociaż żarówka i do roboty..
albo zamienić z jakimś innym z takim samym prądem
Dzięki wszystkim.
Wymieniony jest przekaźnik i bezpiecznik i wszystko hula,odpalił.Jest komunikat na desce roździelczej- komunikatu"fuel cut-off switch see handbook"
POD FES go nie ma
sprawdź wyłącznik uderzeniowy (pod schowkiem pasażera)
Wyłącznik uderzeniowy nie działa.Wciskam-i nic,wciskam i nic.Trójkąt z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej nadal świeci
sebaoo2-nie,nie jest wciśnięty.Naciskam jest sygnał od drzwi tylnych i świeci się cały samochód w środku
.Naciskam jest sygnał od drzwi tylnych i świeci się cały samochód w środku
rozszyfruj to bo nie wiadomo o co ci chodzi- czy o światło w środku czy o błędach na desce, a wyłącznik uderzeniowy ma być w pozycji wciśniętej - z tego co opisujesz to tak jest
Kolego jaro190 popraw cytat bo to nie ja pisałem;-)
jaro190-nie ma nigdzie powiedziane w jakiej pozycji ma byc włącznik uderzeniowy.Tak mi powiedziano.Jest klik i dźwięk otwierania tylnych drzwi i zaświecenie się lampek sufitowych.A z tym błędem to nie wiem jak to jest
trochę to dziwne o czym piszesz - man nadzieję że mówimy tu o przycisku który znajduje się z prawej strony samochodu pod schowkiem( miejsce pasażera na przednim fotelu przy jego prawej nodze) http://motoryzacja.kustosz.net/Stilo/instrukcja-obslugi-Fiat-Stilo-2001.pdf - tu zobacz strona 171
osobiście sprawdzałeś - bo z doświadczenia wiem że jeżeli przycisk jest sprawny i nie było zderzenia to przycisk pozostaje wciśnięty - jeżeli możesz go swobodnie wyłączać czyli przycisk "wyskoczy do góry " to znaczy że jest z nim coś nie tak i trzeba by było go wymienić
jaro190-nie jest wciśnięty.Rozebrałem go złożyłem i jest wszystko ok
Nie ma(juz nie ma) przedtem miałem "fuel cut-off switch see handbook"
Widziałem własnie na tablicy, że stilon idzie pod młotek?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.