Zobacz pełną wersję : Dane oraz zachowanie podczas testów FES silnika 1.9 td 100 fiat brava
Fiat brava td100 głośno, twardo chodzi po wymianie głowicy. nie dymi, ładnie przyspiesza ale głośno pracuje. podejrzewam kąt wtrysku lub ustawienie rozrzadu. odwiedziłam juz 7 mechaników i aż ręce opadają. Podłaczyłam fes i wszystko mi się wyswietla. tylko jakie wartosci powinny tam być? dodam ze po przestawieniu rozrzadu na pompie o jeden zabek przez madrego mechanika podczas testu wyprzedzenia kąta wtrysku w FES auto zaczyna dymic i nierówno pracowac, a przed zmianą o ten ząbek podczas tego testu było tylko słychać różnice w twardości pracy silnika. Jak powinno być prawidłowo?
Chciałabym aby ktos zrobił test przestawiacza kąta wtrysku w takim silniku i napisał jak zachowuje się silnik podczas tego testu oraz prosze o podanie normalnych parametrów pracy tj. kat wyprzedzenie itp
kolego u mnie jeśli dobrze pamiętam to kąt wtrysku jest ustawiony na - 7 stopni ale nie jestem pewny jak będę miał czas to potem zobaczę
Jakbyś nie doszedł to daj znać przy okazji podepnę się pod marychę TD100 znajomych ;)
kolego u mnie jeśli dobrze pamiętam to kąt wtrysku jest ustawiony na - 7 stopni
właśnie nie da się go ustawić gdyż pompa przykrecana jest na stałe i nie ma mozliwosci regulacji na tzw. fasolkach. zastanawia mnie ten test nastawiacza kąta wtrysku
jak sie nie da ustawic jak mam taki sam silnik i u mnie sie da ustawiac
faktycznie glupote walnąłem. kiedys pompe zmienialam w takim i nie bylo mozliwosci regulacji. a regulacja jest na kole pompy. prosze sprawdz jaki masz kat wtrysku i czy on zmienia sie w zaleznosci od obrotow bo u mnie sie zmienia. ustawie tak jak masz Ty i bedziemy dalej sie zastanawiac. ile pali Twoj fiat? kat wtrysku ma duze znaczenie w kwestii spalania?
kolego mi pali tak w miescie kolo 8 l a w trasie kolo 7 ale lubie szybka i ostra jazde :D ale jak brat byl w trasie to mu spalil 5,5 :D dzisiaj sprawdze ten kat jesli nie bedzie tak wialo bo zima na maxa u mnie a nie mam garazu :D a jakos duzo do spalania to nie powinien miec i u mnie napewno sie kat nie zmienia podczas pracy tylko jak juz jest cos takiego jak nastawnik kata wtrysku i to sie zmienia jsli dobrze pamietam
kolego nnalazlem na kompie dane co do tego kata wtrysklu i u mnie napewno jest sutawione na -7 stopni a korekta kata wrysku wachan sie o 0,6 stopnia nie chcialo mi sie isc do auta bo pogoda lipna ale napewno mam tak ustawione
no to jest nieźle. u mnie kąt mozna ustawic od 9stopni wzwyż. przestawiajac kąt mozna ustawic 12, 10 , 9 stopni. na kółku pompy jest jeszcze regulacja ale dalsze przestawienie nie powoduje zmniejszenia kąta. w polowie regulacji spada do 9stopni i mniej juz sie nie robi mimo ze przestawiasz dalej koło pompy. czy ktos rozumie o co tu chodzi?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.