Zobacz pełną wersję : Zawór upustowy w TD 75
Witam, mam bravę td 75KM czy można zamontować tz, zawór upustowy blow off?
Chodzi mi o efekt psst, wiem, że nic nie da :D
zrób przelot i jak chcesz wydać kasę to wstaw zawór, ale mówię ci diesel na przelocie pięknie brzmi piękny dźwięk turbo (kolega ma w VW golfie II 1.6TDi) :D
A w Bravo td 75KM chyba jest orginalnie zawór upustowy, ale nie jestem pewny. byś musiał sprawdzić
http://www.youtube.com/watch?v=Oub2B56WQbc Przelot w 1.9 JTD :)
Zawór upustowy blow-off? Powiedź mi w jakim celu?
Nie rób tego bo się ośmieszysz.Miałem Bravę 75 TD.Jedzie to bo jedzie ale zawór blow-off to żenada.Daj spokój.
Panowie, a może by tak trochę konkretów i właściwego nazewnictwa?
Blow-off Valve to właśnie zawór upustowy, więc zawór upustowy blow-off brzmi trochę jak masło maślane.
Druga sprawa to fakt, że niemal każdy turbodoładowany silnik taki zawór posiada bo zwyczajnie jest on wymagany do pracy.
Trzecia sprawa. Zawory dzielimy (z grubsza) na atmosferyczne i recyrkulacjne. Fabrycznie w większości wypadków są montowane recyrkulacjne. Wynika to w większości wypadków z przepisów dotyczących ochrony środowiska oraz z faktu, że takie zawory pracują sporo ciszej g bardziej "miękko".
Po czwarte. Zawór upustowy wbrew pozorom służy określonemu celowi. Chroni turbo i silnik, poprawia kulturę pracy silnika. Sugestie, które (w moim odczuciu) mają dać do zrozumienia że to mocno nie na miejscu bo to nie 300 konne Subaru są mocno nie na miejscu. Co w tym takiego ośmieszającego?
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Zapytałem kolego dlaczego chce założyć. Są ludzie którzy zakładają dla dźwięku [psyyt] ten typu 1 atmosferyczny. Ten standardowy tego nie robi.
Nie krytykuje bo też uważam, że ten zawór pozwala turbinie na dłuższy żywot.
Panowie, a może by tak trochę konkretów i właściwego nazewnictwa?
Blow-off Valve to właśnie zawór upustowy, więc zawór upustowy blow-off brzmi trochę jak masło maślane.
Druga sprawa to fakt, że niemal każdy turbodoładowany silnik taki zawór posiada bo zwyczajnie jest on wymagany do pracy.
Trzecia sprawa. Zawory dzielimy (z grubsza) na atmosferyczne i recyrkulacjne. Fabrycznie w większości wypadków są montowane recyrkulacjne. Wynika to w większości wypadków z przepisów dotyczących ochrony środowiska oraz z faktu, że takie zawory pracują sporo ciszej g bardziej "miękko".
Po czwarte. Zawór upustowy wbrew pozorom służy określonemu celowi. Chroni turbo i silnik, poprawia kulturę pracy silnika. Sugestie, które (w moim odczuciu) mają dać do zrozumienia że to mocno nie na miejscu bo to nie 300 konne Subaru są mocno nie na miejscu. Co w tym takiego ośmieszającego?
"... I guess it's just the way I'm wired."
delta-HF.com | Witaj na stronie poświęconej samochodowi Lancia Delta HPE HF. (http://www.delta-HF.com)
Co w tym ośmieszajacego? Ledwo tocząca się Brava robiąca psyk.Chyba,że właściciel chce być sławny i wyladować szybko na You Tube albo na innym Joe Monsterze.Ostatnio jeździłem 260-cio konnym A3 i w takim aucie psyk ma sens i super efekt a Brava...
Trzymajmy się tematu. Każdy zamontuje co uważa za słuszne.
Nie uwierzysz, ale u mnie np psyk jest a nie miałbym nic przeciwko żeby go nie było... Znam ludzi którzy w mocnych wózkach z premedytacją nie montują atmosferycznych. Według nich nawet w aucie mającym 300 koni to obciach. Tym bardziej, że samo psyk to też efekt uboczny pracy zaworu. Ostatnio miałem okazję jeździć golfem 1.2 turbo i założenie zaworu bardzo mu pomogło.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
stilo_kielce
22-03-2013, 21:00
ale mówię ci diesel na przelocie pięknie
Polemizowałbym z tym...
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.