PDA

Zobacz pełną wersję : Co to jest?



Pablo1965
03-03-2013, 13:37
Dodałem nowy temat,z pytaniem jak wyżej,bo może przydać się nie tylko w mojej sprawie.Czy może ktoś mi napisać do czego służy te małe,czarne, cudeńko wystające ?7292

sebaoo2
03-03-2013, 13:41
czujnika otwarcia maski

Pablo1965
03-03-2013, 13:46
A jak rozpoznam że ten czujnik działa?

sebaoo2
03-03-2013, 13:48
wciśnij go palcem czy się chowa,i czy nie jest zaśniedziały od spodu,czy kabelki do niego idą;-)

Pablo1965
03-03-2013, 13:58
nie można go wcisnąć,spryskałem go WD40 i nadal stoi w miejscu,kabelek dochodzi.

KOBRA
03-03-2013, 14:00
On jest wciśnięty więc chwyć za górę (plastik) i pociągnij go w górę ewentualnie możesz popchać od dołu.

Pablo1965
03-03-2013, 14:03
No nie jestem pewien czy jest wciśnięty bo w pokrywie silnika mam mały wgniot od tego cycka.

sebaoo2
03-03-2013, 14:05
wykręć go,odepnij kabelek i załóż nowy
Alarmowy wyłącznik krańcowy regulowany mosiężny (3009805262) - motoAllegro (http://moto.allegro.pl/alarmowy-wylacznik-krancowy-regulowany-mosiezny-i3009805262.html)

Pablo1965
03-03-2013, 15:32
Dzięki za szybką akcję:smile:

Pablo1965
14-03-2013, 18:28
Witam ponownie,mam pytanie ze strony elektroniki.Podczas jazdy na sekundę wyłączyło mi się całe podświetlenie zegarów przez co wyzerowało mi wszystkie ustawienia w komputerze a nawet zresetowało mi radio,jaka przyczyna?

sebaoo2
14-03-2013, 19:41
Sprawdź klemy,może słabo przykręcone.

Pablo1965
14-03-2013, 20:58
Myślę że akumulator nie ma nic do tego,przecież podczas jazdy zasila wszystko prądnica a silnik podczas jazdy nie zgasł.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

To raczej wyglądało jak przysiad przy domowej instalacji,ale zdążyło wszystko zresetować.

byrrt
15-03-2013, 08:24
Coś pewnie nie łączy.. Były jakieś wstrząsy czy tak na prostej drodze?

lukq
15-03-2013, 09:57
Obstawiam luźna kleme, albo luźna mar pojazdu.

Taplniete w notatniku drugiej generacji

Pablo1965
15-03-2013, 19:07
Zdarzyło się to tylko raz na zakręcie przy prędkości ok 20km/h,może mrozik kropce nie pasi;-),no i przy niskich temperaturach czasem zdarza się że wspomaganie się wyłącza.Wtedy muszę go zgasić,ponownie uruchomić i wtedy już jest ok.

sebaoo2
16-03-2013, 14:00
no i przy niskich temperaturach czasem zdarza się że wspomaganie się wyłącza.Wtedy muszę go zgasić,ponownie uruchomić i wtedy już jest ok.

Wszystko może wskazuje na to że zaczynają Ci się problemy z silniczkiem wspomagania (uszkodzenie lutu na płytce w silniku wspomagania lub zetarte styki w którymś z przekaźników)

Takie moje podejrzenia;-)

A co do pierwszego problemu to może lepiej sprawdzić ta masę

http://fiatklubpolska.pl/punto-ii-468/gasnie-wszystko-na-wyswietlaczu-i-resetuje-11398/

Pablo1965
19-04-2013, 22:34
Witam,czy może ktoś mi napisać,czy to normalne że ładowarka USB włożona w gniazdo zapalniczki gibie się na wszystkie strony?Posiadam punto fl 2005 1.2 8V

Pablo1965
20-07-2013, 22:38
Mam pytanie,z przodu silnika jest doczepiona taka aluminiowa osłona,śruby przerdzewiały i trochę słychać telepanie,do czego ta osłona jest przydatna,co by się stało jak by jej nie było?Podejrzewam że był by duży problem odkręcić te śruby bo jest ryzyko że się poukręcają.

leyek
20-07-2013, 23:14
z przodu silnika jest doczepiona taka aluminiowa osłona

osłona kolektora wydechowego

stanowi barierę przed ciepłem kolektora wydechowego by nie potopił chłodnicy itp. elementów w jego zasięgu

Pablo1965
20-07-2013, 23:40
To przed czym ta osłona osłania ten kolektor,przecież na przeciwko jest tylko wiatrak chłodnicy?

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

A to teraz rozumiem tylko jak ją zamocować jak śruby zrobiły się w kształcie stożków,i nie ma jak ich złapać,śruby poprzechodziły na wylot przez osłonę i brzęczy przy niskich obrotach,na drut to trochę mało profesjonalnie:)

byrrt
21-07-2013, 10:19
Osłona ma równiź funkcje ochronną dla molektora. Jakby na taki nagrzany kolektor chlapnęła woda to sobie pomyśl co mogłoby się z nim stać ;-)

Pablo1965
21-07-2013, 18:16
Zgadza się pewnie by popękał,ale żeby ją na nowo przykręcić będę musiał zgłosić się na warsztat,oni mają specjalistyczny sprzęt to sobie z tymi wygrzanymi i przerdzewiałymi śrubami poradzą.