Zobacz pełną wersję : Lancia Delta HPE HF "GTI Hunter"
Pozwolę sobie pochwalić się autem. Niech inni obecni na forum Lancisti wiedzą, że nie są sami ;)
Trochę o samym samochodzie...
Lancia Delta HPE HF '99
Silnik benzynowy, turbodoładowany
2.0 (1995cm3) 16v (DOHC)
Dwa wałki balansujące w bloku
193 KM
290 Nm
Napęd na przednie koła, skrzynia 5 biegowa, manualna. Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (szpera wiskotyczna).
Osiągi według fabryki:
7,5 sekundy do 100 kmh
225 kmh maksymalnie
Wyposażenie:
Elektryczne szyby
Centralny zamek z pilotem
Immo
Elektrycznie składane i ogrzewane lusterka
Regulacja wysokości kierownicy
Regulacja wysokości fotela kierowcy
Automatyczna klimatyzacja
Fotele Recaro
Tapicerka skóra/Alcantara
Auto posiada fabrycznych bodykit firmy Zender. Brak jakichkolwiek modyfikacji nadwozia i żadne nie są planowane ;)
Co zostało zrobione:
Silnik:
Pełen serwis silnika (paski, płyny, etc)
Wałki rozrządu z wersji N/A
Zawór upustowy HKS
Końcowy tłumik Supersprint
Zawieszenie i koła:
Nowe wahacze, końcówki etc
Sprężyny Eibach ProKit
Amortyzatory Bilstein B6
W zimie Kumho 205/50r15 na fabrycznych kołach 6,5Jx15".
W lecie Bridgestone Potenza RE002 205/45R16 na kołach 7,5Jx16" Azev A.
Hamulce:
Bosch/Ferodo
Na montaż czekają:
Filtr powietrza K&N
Nowe, zimniejsze świece NGK
Nowe kable NGK
Nowe cewki zapłonowe
Nowy chip sterujący
Skrzynia biegów o dłuższych przełożeniach
Nowe sprzęgło + mocniejszy odocisk
Nowe fotele (Recaro, czarna Alcantara)
http://img.tapatalk.com/d/13/02/21/sumaza2y.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/02/21/egese7e5.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/02/21/upaja9aj.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/02/21/4u4uduza.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/02/21/myqy4edy.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/02/21/mahytana.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/02/21/raje6uve.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/02/21/6ypaquny.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/02/21/zerajera.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/02/21/epuzugaq.jpg
Planowany wynik po zakończeniu obecnego etapu:
http://img.tapatalk.com/d/13/02/21/usy6ymav.jpg
"... I guess it's just the way I'm wired."
CichyJerry
20-02-2013, 20:31
nie bbm ale i tak fajne autko.. ale tam chyba troche próg przedarty..
nie bbm ale i tak fajne autko.. ale tam chyba troche próg przedarty..
Próg był krótko przed malowaniem, nakładki są zdjęte. To ja zdarłem lakier żeby usunąć rdzę.
Zresztą auto ma całą masę obić i rys. Przebieg robi swoje.
"... I guess it's just the way I'm wired."
CichyJerry
20-02-2013, 20:39
no rozumiem rozumiem..
Jak takie kreski będziesz miał będzie Syto.
Ładna Lancia.
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
CichyJerry
20-02-2013, 21:20
i pełny bak
i pełny bak
A to często. W codziennej jeździe szybko schodzi a ja nie lubię codziennie jeździć na stację ;)
"... I guess it's just the way I'm wired."
Lubię takie klasyki, a zwłaszcza takie mocne ;) MANN, Bosch, Valvo ;) Widzę, Lancia ma dobrze u Ciebie.
Ile taka przyjemność kosztowała? Trudno o taką wersję auta?
Lubię takie klasyki, a zwłaszcza takie mocne ;) MANN, Bosch, Valvo ;) Widzę, Lancia ma dobrze u Ciebie.
Ile taka przyjemność kosztowała? Trudno o taką wersję auta?
Auto nie ma u mnie lekko więc i staram się nie oszczędzać na serwisie. Oszczędzanie na takich rzeczach lubi się kosztownie mścić.
Auto kosztowało circa 2 tyś euro. Do tego doszły koszta transportu i rejestracji (auto stało w Niemczech ale miało szwajcarskie papiery). Na gotowo było około 2500-2700 euro. Naprawy, serwis i modyfikacje to drugie tyle nie licząc 600 euro które poszły w tym tygodniu ;)
Czy ciężko znaleźć? Delt HF było w 2011 roku 60 kilka sztuk zarejestrowanych w Niemczech z tego 39 takich jak moja (wliczając moją). Za 2 tyś euro można znaleźć coś sensownego. Za 2500 ładne auto. Za 3000 auto w ada stanie. Więcej płacić nie ma sensu. Obecnie w Niemczech są dwie sztuki do sprzedania.
"... I guess it's just the way I'm wired."
konkretna maszyna,pozazdrościć;-)
Super Delta, bardzo mi sie podoba :) i podejscie do dbalosci i modyfikacji podobnie jak u mnie :) jakies plany co do modyfikacji i ulepszen dalszych ? :) to ten sam silnik co w Coupe ?
Wysłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
[QUOTE=Andrew;12257to ten sam silnik co w Coupe ?
Wysłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2[/QUOTE]
Tak, silnik jest identyczny z tym który siedział w coupe.
Doszło trochę drobiazgów. Reszta dotrze (mam nadzieję) jutro. Opony będą w przyszłym tygodniu.7139
"... I guess it's just the way I'm wired."
71597160
"... I guess it's just the way I'm wired."
CichyJerry
23-02-2013, 22:18
co ty tu robiłeś?
Wymiana kości sterujacej. Nowy chip.
"... I guess it's just the way I'm wired."
CichyJerry
23-02-2013, 23:31
i w rękawiczkach, profesjonalna robota :D
Pierwszy raz widzę kompa od srodka ;)
i w rękawiczkach, profesjonalna robota
A jakże - w końcu była to operacja na otwartym mózgu :)
No i ręce się nie brudzą :)
Pierwszy raz widzę kompa od srodka
Roboty było więcej. Świeża oliwa, czysty filterek... Do tego K&N żeby motorownia mogła oddychać pełniejszą piersią. Nowe cewki, nowe kable NGK, nowe świece NGK z serii Racing Competition o niższej ciepłocie. Na koniec świeża kość. I do Aral Ultimate 102 do pełna.
I powiem szczerze, że była warto. Niestety, pogoda (-2 st, gesty śnieg) nie pozwoliły przeprowadzić porządnych testów ale jest zdecydowanie lepiej niż było. Mam nadzieje, że jutro pogoda pozwoli zlogować dane i sprawdzić czy wszystko jest tak jak powinno.
Chcielismy jeszcze wrzucić nowe zawieszenie do Camaro kolegi, ale pogoda go odstraszyła.
CichyJerry
24-02-2013, 00:50
jakie ma to camaro?
o takie:
http://www.youtube.com/watch?v=wjpfjB2KhdU
http://www.youtube.com/watch?v=Zz_wLE35k5A
dzisiaj doszło nowe zawieszenie i chcieliśmy się za to zabrać wreszcie - niestety, pogoda fatalna :(
Za duzo nie widac, ale sadząc po konturach to jest to to nowsze Camaro tak :?: Świetne auto ;)
Za duzo nie widac, ale sadząc po konturach to jest to to nowsze Camaro tak :?: Świetne auto ;)
To model SS '11, 6,2l.
"... I guess it's just the way I'm wired."
pawcio126
24-02-2013, 09:16
Super jest ta twoja Lancia :D :D
CichyJerry
24-02-2013, 12:53
jak i camaro i lancia zajebi***
Super jest ta twoja Lancia
Dziękuję.
jak i camaro i lancia zajebi***
Camaro fajny sprzęt. Jak na swoją wagę (circa 1,7t) naprawdę daje radę. Do tego ładn ie hałasuje bo siedzi tam wydech Borla. Nowe koła 22' już czekają, nowe zawieszenie leży. byle do wiosny :D
Nad ranem byłem jeszcze trochę polatać - Lancia zrobiła się masakrycznie szybka w porównaniu do tego co było wcześniej. Jeździ się dziwnie. Moc jest oddawana płynnie ale bardzo brutalnie. Trzeba sobie na spokojnie uświadomić. Przy 3000RPM jest tylko 80 koni. Później turbo ożywa. Przy 4000 jest już 200 koni. To więcej niż wcześniej było maksymalnie. Przy 5000 RPM jest ponad 240 koni. Wystarczy trzymać obroty w zakresie 4300-5500 i mamy STALE do dyspozycji co najmniej 220 koni mechanicznych. Pora zacząć szukac kierwców GTI. Let the hunt begin.
I to lubię
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
http://www.youtube.com/watch?v=PDexx0ZuvRQTak na szybko... Niestety, ciągle na zimowych oponach.
"... I guess it's just the way I'm wired."
kamilo62
27-02-2013, 09:59
Filmik sie konczy tam gdzie moj samochod mowi "Dobra Dosyć". Ladnie Ladnie :D
Że tak powiem zawalidrogą nie jesteś ;)
Filmik sie konczy tam gdzie moj samochod mowi "Dobra Dosyć". Ladnie Ladnie :D
Że tak powiem zawalidrogą nie jesteś ;)
W weekend postaram się jeszcze popracować nad tym aby ten wynik poprawić. Są jeszcze "niewykorzystanie rezerwy" ;)
No i opony trzeba zmienić. Na suchym zimowe szukają trakcji przez prawie cały pierwszy bieg nawet przy tak łagodnym starcie :/
"... I guess it's just the way I'm wired."
Na auto trafiły letnie koła. Komfort jazdy i prowadzenie bardzo się poprawiło chociaż muszę jeszcze popracować nad właściwym ciśnieniem w kołach. Trzeba będzie też kontrolnie podjechać i sprawdzić zbieżność. Na montaż czekają dystanse - pasujące śruby są zamówione i powinny dojść lada dzień.
Przyjechały też "nowe" fotele w czarnym kolorze. Trzeba je porządnie wyczyścić i wyprać. Następnie z fotela kierowcy trzeba usunąć regulację wysokości.
Zamówiłem też odbiornik gps 10Hz w celu dokładniejszej a co najważniejsze powtarzalnej weryfikacji osiągów ;)
"... I guess it's just the way I'm wired."
CichyJerry
04-03-2013, 18:19
to już mówisz mrozów nie przewidujesz..?
Mrozy tak, śniegu nie. W drugim aucie przekładka najdalej za 2 tygodnie. Zwyczajnie szkoda mi opon. No i na zimowych trochę źle się jeździ.
"... I guess it's just the way I'm wired."
kamilo62
04-03-2013, 20:11
A ja slyszalem ze na zimowych mozna jezdzic do plus 10 stopni. Tylko niewiem czy powietrza czy asfaltu..
CichyJerry
04-03-2013, 20:21
kolego można i nawet 20 stopni tylko szkoda opon
A ja slyszalem ze na zimowych mozna jezdzic do plus 10 stopni. Tylko niewiem czy powietrza czy asfaltu..
Kompletnie nie widzę powodu żeby niszczyć zimowe opony na suchym asfalcie. W temperaturach jakie już teraz panują zimowe mi dosłownie płyną - szczególnie jak już złapią temperaturę.
Letnie sprawują mi się dużo lepiej. Problemu z tym żeby je dogrzać nie ma.
Zalecenia mówiące o jeździe na zimowych oponach do czasu aż temp powietrza sięgnie 10 stopni znam. Trzeba pamiętać że to zalecenie a nie wymóg i jest to informacja dość ogólna. Każdy może sam wyciągnąć wnioski w oparciu o swoje doświadczenia i wiedzę. Do tego jedna opona nierówna się drugiej. Np Dunlop którego mam na drugim aucie lepiej znosi wysokie temp. Kumho które mam na Lancii są co najwyżej przeciętne w takich warunkach.
Tylko zaznaczam, że u mnie już dawno nie ma śniegu. Drogi są czarne i suche. Jedyny problem to poranne przymrozki na które trzeba brać poprawkę.
"... I guess it's just the way I'm wired."
CichyJerry
04-03-2013, 20:23
ja jeszcze poczekam jakies 2-3 tygodnie.
Ja wymieniam jak wiem, że nie będzie już przymrozków.. Zawsze to trochę bezpieczniej na śliskim.. Zużywanie się opon - bez przesady. Miesięcznie robie 1,5tyś km i jakoś mi nie żal opon bo tak czy inaczej się zużywają i z resztą - po to są ;) Tak naprawdę opona po ~ 5 latach jaka by nie była bieżnikowo nadaje się powoli do wymiany..
Ja wymieniam jak wiem, że nie będzie już przymrozków.. Zawsze to trochę bezpieczniej na śliskim.. Zużywanie się opon - bez przesady. Miesięcznie robie 1,5tyś km i jakoś mi nie żal opon bo tak czy inaczej się zużywają i z resztą - po to są ;) Tak naprawdę opona po ~ 5 latach jaka by nie była bieżnikowo nadaje się powoli do wymiany..
Zużycie opon to zawsze kwestia indywidualna. Do tego składa się na to kilka rzeczy: auto, styl jazdy i sama opona.
Lancia ma to do siebie, że ma bardzo ciężki przód i przez to dość szybko zjada przednie opony. W dodatku Kumho które były założone znikały dość szybko.
Np w drugim aucie zużycie zimowych jest sporo mniejsze.
Jeszcze żadna opona u mnie nie przeżyła 5 lat. 2, maksymalnie 3 sezony i przeważnie trzeba szukać nowych. Lancia dostała nowe zimowe początkiem listopada - jeszcze dwie zimy takie jak ta i co najmniej 2 opony do kupienia. Letnie dostała teraz i w sumie ciężko ocenić jak szybko będą schodziły.
Drugie auto, Civic, zjadło zimowe w trzy sezony. Letnie podobnie: kupiłem dwie nowe bo przednie miały po 1,6mm. Tylne niby mają jeszcze 3,5-4 ale teraz poszły na przód i będą dość szybko schodzić. Nie zdziwię się jak ten sezon będzie ich ostatnim.
"... I guess it's just the way I'm wired."
kamilo62
05-03-2013, 17:14
A moze sproboj z inna firma opon??to nieslyszalne..ale kazdy napewno choc troche mogl pomyslec ze z oponami robia to sami co z innymi rzeczami...czyt. Co zrobic zeby ludzie kupowali czesciej dany produkt ..obnizyc trwalosc..
OJ, oj, przeniesienie mocy, szybkie rozpędzanie + hamowanie = styl jazdy = szybkie zużycie.
Stosując jazdę emerycką i robiąc po 5 tys rocznie to i na 10 lat starczą.
Właśnie próbuję innych opon. Honda miała:
225/45R17 Michelin Primacy HP na lato i 205/55R16 Dunlop Wintersport 3D na zimę. Obecnie dostała dwie nowe Bridgestone RE002 na lato i 4 nowe Pirelli na zimę. Mam nadzieję, że nie będę żałował wyboru Pirelli bo z Dunlopów byłem bardziej niż zadowolony. Świetna opona. Letni Michelin był niestety tylko dobry. Niezła opona do codziennej jazdy ale niestety trochę rozczarowuje gdy chcemy czegoś więcej. Mimo to naprawdę godna polecenia.
Lancia poprzedni sezon letni jeździła na Conti i Hahncook w fabrycznym rozmiarze 205/50R15. Akurat to miałem pod ręką i to założyłem. Nie próbowałem nawet kupować nic innego bo szukałem nowych kół 16" i odkładałem kasę na opony na ten sezon. Obecnie są wspomniane już RE002 16". Były w dobrych pieniądzach (98 euro sztuka) więc postanowiłem spróbować. W moim wypadku wybór opon ogranicza fakt, że potrzebuję opony co najmniej 86V. Z obecną mocą V w sumie też by było na granicy możliwości. Zakupione gumy mają indeks prędkości W(270kmh), więc powinny zapewnić odpowiednie rezerwy bezpieczeństwa ;)
Kolejny dodatkowy atut to BARDZO twarda ścianka boczna.
W zimie Lancia jeździła na Kumho i z sumie mam bardzo mieszane uczucia. Bardzo głośne, co najwyżej przeciętne na mokrym i na śniegu. W dodatku dość szybko ich ubywa. Jak się skończą to to trzeba będzie wybrać coś innego. Chyba zdecyduję się wtedy na 16" i Bridgestone LM25 - genialna guma.
"... I guess it's just the way I'm wired."
kamilo62
05-03-2013, 21:05
A probowales np. Vredestein..W sumie tak jak mowisz - trudno dobrac dobra opone do takich szybkosci :)
A probowales np. Vredestein..W sumie tak jak mowisz - trudno dobrac dobra opone do takich szybkosci :)
Nie. Stwierdziłem, że ograniczę się jedynie do opon UHP, które dobrze wypadają w testach.
Indeks prędkości to nie problem - problemem jest fakt, że większość opon w tym rozmiarze ma zbyt niski indeks nośności (83).
"... I guess it's just the way I'm wired."
Stosując jazdę emerycką i robiąc po 5 tys rocznie to i na 10 lat starczą.
Opony bez względu na bieżnik wymienia się częściej bo co z tego że jest bieżnik jak guma się już sypie i kruszeje?
Opony bez względu na bieżnik wymienia się częściej bo co z tego że jest bieżnik jak guma się już sypie i kruszeje?
Jeszcze żadne opony tyle u mnie nie żyły :D
Poza tym dzięki rotacji nie zdarza mi się żebym np z tyłu miał stare opony z dużą ilością bieżnika.
"... I guess it's just the way I'm wired."
kamilo62
06-03-2013, 22:02
Co najgorsze tylko jesli czlowiek naczyta sie tych zmian na temat opon. Ze jedne mozna na wskrzyz..to w samochodzie podobno nie mozna..to znowu mozna na inny sposob to przod z tylem po linii. Paranoja. Ale Zobaczymy teraz jak to bedzie ze statystykami kupna nowych opon jak sa juz teraz te naklejki..W sumie fakt ze dobrze zrobili - bo nie kazdy sklep wychodzi z zalozenia klient nasz pan..Naklejka pomaga..Ale czy napewno??Patrzac w strone debicy - unia chce zniszczyc ze tak mozna powiedziec "polski" produkt.
Co najgorsze tylko jesli czlowiek naczyta sie tych zmian na temat opon. Ze jedne mozna na wskrzyz..to w samochodzie podobno nie mozna..to znowu mozna na inny sposob to przod z tylem po linii. Paranoja. Ale Zobaczymy teraz jak to bedzie ze statystykami kupna nowych opon jak sa juz teraz te naklejki..W sumie fakt ze dobrze zrobili - bo nie kazdy sklep wychodzi z zalozenia klient nasz pan..Naklejka pomaga..Ale czy napewno??Patrzac w strone debicy - unia chce zniszczyc ze tak mozna powiedziec "polski" produkt.
Ale o co chodzi? Nigdy nie miałem problemu z rotacją jakichkolwiek opon. Zależnie od opony stosuje różne systemy.
Nie sądzę aby unia "chciała zniszczyć polski produkt". Po prostu ten produkt jest jaki jest i niestety albo będzie lepszy albo konkurencja go zje.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Trzeba jeszcze dołożyć dystanse ;)
7401
"... I guess it's just the way I'm wired."
No faktycznie dystanse muszą się znaleźć na aucie bo nawet jakoś tak dziwnie to wygląda :P
No faktycznie dystanse muszą się znaleźć na aucie bo nawet jakoś tak dziwnie to wygląda :P
Bprzez poszerzenia błotników felgi sie "chowają". Jak trafią się dystanse w dobrej kasie to sie tym zajmę :) Na razie założone będą jedynie 5mm na koło.
Robisz u tokarza, czy kupujesz jakieś sprarco ;-) Ty też tam masz 4x98 prawda? Poszukaj może jakiś używek.
Robisz u tokarza, czy kupujesz jakieś sprarco ;-) Ty też tam masz 4x98 prawda? Poszukaj może jakiś używek.
Szukam używanych. W tym wypadku nie sądzę aby "markowych" różnił się od taniego czymkolwiek poza ceną.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Różnić może się stalowy/aluminiowy ;-) no i wagą.
Różnić może się stalowy/aluminiowy ;-) no i wagą.
Zobaczmy. Najpierw trzeba się na nowo "wjeździć" w auto. Później dobrać dystans który będzie kompromisem między prowadzeniem i wyglądem. W każdym razie obecnie na pierwszym planie są inne rzeczy ;)
"... I guess it's just the way I'm wired."
7489
"... I guess it's just the way I'm wired."
a kolega to nie urzeduje czasem tez na autokaciku ???:) pozdro i zacna delta :))
a kolega to nie urzeduje czasem tez na autokaciku ???:) pozdro i zacna delta :))
A owszem, urzęduje ;)
"... I guess it's just the way I'm wired."
Próba pozbycia się regulacji wysokości fotela kierowcy trwa. Nie obejdzie się bez spawarki... Wczoraj wymienione zostało niemal całe wnętrze (boczki, tylna kanapa) na czarne obszyte Alcantarą odpowiedniki. Dystanse 5mm zamontowane bo śruby doszły. Idę walczyć dalej.
7493
CichyJerry
10-03-2013, 13:18
czekamy na zdjecia finałowe prac
Jest postęp. Są też nowe pasy ;)
"... I guess it's just the way I'm wired."
http://img.tapatalk.com/d/13/03/11/aza8azy7.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/03/11/jusu3use.jpg
"... I guess it's just the way I'm wired."
Siedziałem w tych fotelach. Dobre trzymanie i jak dla mnie odpowiednia twardość
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Ładnie to wygląda :)
Bo jest ciemno ;)
Tapicer fatalnie dobrał kolor materiału którym naprawiał jeden z foteli. Cóż, lepsze to niż dziury... W każdym razie tak musi zostać. Budżet zakłada skupienie się teraz na innych rzeczach.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Żeście wykrakali z tym śniegiem...
http://img.tapatalk.com/d/13/03/12/u3ymase3.jpg
"... I guess it's just the way I'm wired."
CichyJerry
12-03-2013, 15:17
a no było trzeba poczekac z letnimi oponami
a no było trzeba poczekac z letnimi oponami
Mówi się trudno. Lewarek w dłoń i zmieniamy z powrotem na zimowe ;)
"... I guess it's just the way I'm wired."
CichyJerry
12-03-2013, 22:04
hehe.. a no nie ma innego wyjścia
Tak sobie nawet o Tobie myślałem ostatnio jak tak sypnęło śniegiem ;)
Ciągle na zimowych oponach ;)
http://img.tapatalk.com/d/13/03/16/8etyte3a.jpg
"... I guess it's just the way I'm wired."
Bardzo ładnie:) ciekawe jak uda Ci się na letnich i suchym asfalcie.
Taplniete w notatniku drugiej generacji
Bardzo ładnie:) ciekawe jak uda Ci się na letnich i suchym asfalcie.
Taplniete w notatniku drugiej generacji
Będziemy próbować :)
"... I guess it's just the way I'm wired."
z tą dłuższą skrzynią to o co chodzi? z czego ona?
Zayebiste fotele :)
z tą dłuższą skrzynią to o co chodzi? z czego ona?
Zayebiste fotele :)
Z Delty. Modele sprzed '96 (czyli w praktyce HF w budzie 5D) mają inaczej zestopniowaną skrzynię. Różnica to biegi pierwszy i piąty oraz inne przełożenie główne.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Nareszcie na letnich oponach :)
http://img.tapatalk.com/d/13/04/13/ryza7u5e.jpg
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Lada pogoda u Was
Taplniete w notatniku drugiej generacji
I w końcu można jechać normalną prędkością a nie wlec się:P
kamilo62
13-04-2013, 10:19
Masz te zdolnosci w photoshopie :P..hehe..
Nie miales zapytania w glowie co bedzie jak ktos wyjedzie ci na pas?
Masz te zdolnosci w photoshopie :P..hehe..
Nie miales zapytania w glowie co bedzie jak ktos wyjedzie ci na pas?
Miałem bo chwilę wcześniej ktoś mi wjechał na pas.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
kamilo62
13-04-2013, 16:22
Ale mimo wszystko Ladnie to wyglada :)
Ale mimo wszystko Ladnie to wyglada :)
Szczególnie patrząc na przebieg :)
CichyJerry
13-04-2013, 17:40
gratuluje zamkniecia licznikaaa
gratuluje zamkniecia licznikaaa
Liczę, że po zmianie skrzyni będzie szybciej. Obecnie powyżej 5500 moc już spada a powyżej 6000 wyraźnie zaczyna jej brakować na jazdę z takimi prędkościami. Na dłuższej skrzyni powinno się to zmienić.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
CichyJerry
13-04-2013, 21:23
tylko mam nadzieje ze troche wyobrazni masz...
tylko mam nadzieje ze troche wyobrazni masz...
wyobraźni w jakim sensie?
CichyJerry
14-04-2013, 13:29
że uważasz też na innych poruszających się na dordze kierowców.. i na terenie zabudowanym nie leciesz 100 km/h to taki przykład o co mi chodzi
że uważasz też na innych poruszających się na dordze kierowców.. i na terenie zabudowanym nie leciesz 100 km/h to taki przykład o co mi chodzi
Powiedzmy, że w terenie zabudowanym nie przekraczam prędkości - poza zabudowanym różnie z tym bywa ;)
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
nakrec jakis onboard jak to sie napedza :))
nakrec jakis onboard jak to sie napedza :))
Kilka stron wcześniej jest video.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Dziś postanowiłem opłukać turbobabcię. Uwaga, zdjęcia ukazują opłakany stan lakierniczy, osoby wrażliwe nie powinny tego oglądać :D
8217
8218
8220
CichyJerry
14-04-2013, 22:59
srebrna fela, ciemnie kierunki i bedzie rakieta
srebrna fela, ciemnie kierunki i bedzie rakieta
Nawet sobie nie zdajesz sprawy jak długo polowałem na właśnie te koła w tym kolorze :D
AZEV prawda?
Są jak pisałem wcześniej śliczne. (moje marzenie do mojej byłej mery)
AZEV prawda?
Są jak pisałem wcześniej śliczne. (moje marzenie do mojej byłej mery)
Azev A 7,5Jx16" :D
kamilo62
15-04-2013, 09:28
Mnie takze sie podoba ten kolor..Srebrny to mozna powiedziec ze oplukany juz zestaw koloru felg. A robic autko na czarno to cos innego :) Zawsze ladniej to wyglada..
CichyJerry
15-04-2013, 17:00
no to ciemne kierunki zrób..
no to ciemne kierunki zrób..
Za dużo roboty. Trzeba by je wyjąć albo wymienić... Na razie są inne sprawy do roboty ;)
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Co do koloru felg, to akurat kwestia gustu.... ;)
Autko zajefajne i miło patrzeć jak ktoś dba ;)
Co do koloru felg, to akurat kwestia gustu.... ;)
Autko zajefajne i miło patrzeć jak ktoś dba ;)
Dokładnie, co kto lubi.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Z nocnej zabawy ostatnio. Wynik z kolegi auta. Ciekawostką jest maju, że jego auto robi 80-120 w tym samym czasie co moja Delta.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Zacząłem zamawiać poduszki silnika. Pierwsza jest w drodze :)
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
i co tam zdziałaliście?
Doszliśmy do wniosku, że opony Vredestein W rozmiarze 295 nie są tym co potrafi przenieść moc na asfalt ;)
A Lancia dostała kolejny komplet Recaro - tym razem oryginalny, bez dziur itd.
Dalszy los Lancii stoi pod znakiem zapytania bo kolejne modyfikacje cenowo stają się nie do zaakceptowania :/
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Doszliśmy do wniosku, że opony Vredestein W rozmiarze 295 nie są tym co potrafi przenieść moc na asfalt ;)
A Lancia dostała kolejny komplet Recaro - tym razem oryginalny, bez dziur itd.
Dalszy los Lancii stoi pod znakiem zapytania bo kolejne modyfikacje cenowo stają się nie do zaakceptowania :/
"... I guess it's just the way I'm wired."
delta-HF.com | Witaj na stronie poświęconej samochodowi Lancia Delta HPE HF. (http://www.delta-HF.com)
czyli z motorownia nic nie robiliscie?
U mnie dopiero na lipiec są zaplanowane następne prace.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Kiedy spotkamy sie na zakręcie...
http://www.youtube.com/watch?v=LQVCuqzoxNA
Ostro:) dobrze ze nie było wody.
Taplniete w notatniku drugiej generacji
Na woidzie nie byłbym w stanie tak zagrzać hamulców :)
Chodziło mi o to że jakbyś wpadł w kałuże czy coś to tarcza by się wykrzywila...
Taplniete w notatniku drugiej generacji
Przypomnij mi jaki ty masz setup z przodu ??
Przypomnij mi jaki ty masz setup z przodu ??
284mm Tarcze Bosch, klocki Ferodo Premier.
Generalnie nie ma problemu ze sktczenością i odpornością. Tak wyglądają po blisko 30km bardzo agresywnej jazdy w górach.
284mm ?? dał bym sobie głowę odciąć że tam jest Brembo na 311 - hym skoro po takim heblowaniu nic się z tym nie dzieje to musi być ok generalnie to teraz mam dylemat bo ten Bosch jest w takiej samej cenie co Textar którego miałem zamiar brać - muszę to rozkminić
Powiem szczerze, że sam jestem zaskoczony - tym bardziej, że wcześniej miałem problemy. To co pomogło to zmiana felg. A, i wczorajsze upalanie to były raczej przeloty z prędkościami rzędu 70-180 kmh przy temperaturze nie przekraczającej 15 stopni, więc hamulce miały szanse żeby ostygnąć.
jeśli chodzi o zwrotnice, To Ciebie interesuje M3:
http://imageshack.us/a/img801/4959/brembo3.jpg
http://imageshack.us/a/img823/144/brembou.png
http://imageshack.us/a/img13/5022/brembod.jpg
linki do lepszej jakości:
http://imageshack.us/photo/my-images/801/brembo3.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/823/brembou.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/13/brembod.jpg/
jak byś chciał jeszcze nr jakiś osłon do hebli czy czegoś tam to pisz
Wszystko co jest potrzebne do przejścia na duży hebel z FC. Osłony itd muszę założyć czy tak czy siak.
Wiem, że Ty śmigasz na Brembo, więc operację przekładki masz juz za sobą :)
to łapaj nr osłonek,
http://imageshack.us/a/img259/4729/brembo4.jpg
ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting (http://imageshack.us/photo/my-images/259/brembo4.jpg/)
a jak wygląda sprawa z przewodami hamulcowymi? też chcesz ich nr? bo w 20vt od zacisku do amora szedł krótki odcinek sztywnego i później przechodził w elastyczny, a i właśnie jak będzie wyglądała sprawa z drążkami? bo nie jestem pewien, czy te z 20vt spasują pod maglownice z 16vt, a gwint w miejscu gdzie przychodzi końcówka drążka w 16vt jest M12 a w 20vt m14, więc je trzeba ściąć 2cm, przyczepią się do tego? w końcu nie będzie widać że są cięte :) a i czy w delcie były dwa rodzaje końcówek drążków tak jak w kupe 16vt? tzn jeden z większym a drugi z mniejszym sworzniem? do zwrotnic będziesz potrzebował tych z większym sworzniem :)
to łapaj nr osłonek,
http://imageshack.us/a/img259/4729/brembo4.jpg
ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting (http://imageshack.us/photo/my-images/259/brembo4.jpg/)
a jak wygląda sprawa z przewodami hamulcowymi? też chcesz ich nr? bo w 20vt od zacisku do amora szedł krótki odcinek sztywnego i później przechodził w elastyczny, a i właśnie jak będzie wyglądała sprawa z drążkami? bo nie jestem pewien, czy te z 20vt spasują pod maglownice z 16vt, a gwint w miejscu gdzie przychodzi końcówka drążka w 16vt jest M12 a w 20vt m14, więc je trzeba ściąć 2cm, przyczepią się do tego? w końcu nie będzie widać że są cięte :) a i czy w delcie były dwa rodzaje końcówek drążków tak jak w kupe 16vt? tzn jeden z większym a drugi z mniejszym sworzniem? do zwrotnic będziesz potrzebował tych z większym sworzniem :)
Najbezpieczniej będzie zastosować przewody z 20VT. Obstawiam, że zastosowano sztywny przewód żeby uniknąć ryzyka ocierania przewodu o felgę.
Drążki kierownicze zastosuje z 16VT. Trzeba będzie skrócić końcówkę drążka a sam drążek skrócić i nagwintować -> ☼ LanciaHF.eu - Etriers brembo 4 pistons et disques tar-ox G88 sur lancia delta hpe HF LS (http://www.lanciahf.eu/gros_freins.html)
Nie mam pojęcia ile było rodzajów drążków w Delcie bo w sumie ja zawsze kupowałem jedne i nawet nie wiedziałem, że są dwa rodzaje. Wiem jedynie, że są dwa rodzaje wahaczy.
Najbezpieczniej będzie zastosować przewody z 20VT. Obstawiam, że zastosowano sztywny przewód żeby uniknąć ryzyka ocierania przewodu o felgę.
Drążki kierownicze zastosuje z 16VT. Trzeba będzie skrócić końcówkę drążka a sam drążek skrócić i nagwintować -> ☼ LanciaHF.eu - Etriers brembo 4 pistons et disques tar-ox G88 sur lancia delta hpe HF LS (http://www.lanciahf.eu/gros_freins.html)
Nie mam pojęcia ile było rodzajów drążków w Delcie bo w sumie ja zawsze kupowałem jedne i nawet nie wiedziałem, że są dwa rodzaje. Wiem jedynie, że są dwa rodzaje wahaczy.
ja dalem dluzszy elastyczny i jest ok, siedzi w gnieździe w amortyzatorze :)
co do manuala i gwintowania, to tam nic nie gwintujesz, nie ma na czym, średnicowo "mięsa" jest mniej niz gwintu, bardziej chyba chodzi o oczyszczenie gwintu :)
ja dalem dluzszy elastyczny i jest ok, siedzi w gnieździe w amortyzatorze :)
co do manuala i gwintowania, to tam nic nie gwintujesz, nie ma na czym, średnicowo "mięsa" jest mniej niz gwintu, bardziej chyba chodzi o oczyszczenie gwintu :)
Zobaczymy. U mnie niebezpiecznej będzie wykorzystać wszystko z 20vT. Muszę do soboty to wszystko zebrać :/
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Blok ABS do wymiany. Jak dobrze pójdzie to może w tą sobotę.
Sprzęgło powoli umiera. Byle do lipca wytrzymało...
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Dziś dotarł nowy (używany) ABS. Jeśli jutro będzie miejsce na podnośniku to być może wezmę się za wymianę.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
kupujesz kloejna delte czy jednak kupe?
http://img.tapatalk.com/d/13/06/10/a7ebude9.jpg :/
dejv667 napisz coś więcej co się wydarzyło.. Nikomu się nic nie stało? Czyja wina?
Było za szybko. Najpierw postawiło mnie bokiem w prawo, później przód złapał rów. Idąć bokiem złapałem progiem mały mostek, wyrzuciło mnie w górę, lecąc dachem zdjąłem znak drogowy i wylądowałem za mostkiem na dachu.
jechałem sam. Mój błąd i moja wina. Auto nie nadawało się do niczego poza rozbiórką. Ja cały i i z kilkoma siniakami. Jechałem sam.
No cóż.. Niestety ale trzeba też szacować umiejętności na drodze.. Ważne, że Tobie ANI NIKOMU innemu się nic nie stało. Szkoda autka..
Ważne, że Tobie ANI NIKOMU innemu się nic nie stało.
Droga była pusta, jak zawsze w takich wypadkach.
Nowe auto stoi pod domem. Trzeba wyciągnąć z tego wnioski i iść do przodu.
Nowe auto powiadasz. A jakie?
Cóż szkoda auta. Ale mogę tylko powtórzyć: ważne że wszyscy cali.
Powiedz co było bezpośrednią przyczyną? Poślizg?
Nowe auto powiadasz. A jakie?
Niedługo zalożę nowy temat :D
Powiedz co było bezpośrednią przyczyną? Poślizg?
Przyczyna był niedziałający ABS. A wysoka prędkość była katalizatorem. A przyzwyczajenie kierowcy do ABS było wyzwalaczem.
o kurde, szkoda auta ;/ najwazniejsze ze poza blachami nikt nie ucierpial, czekam na nastepny projekt w takim razie ;)
spyfoto dla nastepnego projektu :)
9587
kamilo62
16-06-2013, 19:42
pininfarina - Robi juz smaczek :D....pozatym dla wszystkich ktorzy mysla ze stasze samochody do badziew...po zdjeciu i opisie mozna wywnioskowac ze starsze w przewrodce nie znaczy smierc :)
Wracaj do sil by dbac o kolejny wozek :)
Fiat Coupe widzę :D 2.0 T ?
pininfarina - Robi juz smaczek :D....pozatym dla wszystkich ktorzy mysla ze stasze samochody do badziew...po zdjeciu i opisie mozna wywnioskowac ze starsze w przewrodce nie znaczy smierc :)
Wracaj do sil by dbac o kolejny wozek :)
Wiesz, generalnie rolka to wbrew pozorom mniejsze ryzyko niż czołowe uderzenie. Wolniej wytraca się prędkość niż w przypadku uderzenia w w drzewo czy inne auto. Mi dodatkowo pomógł fakt, od jednak zanim uderzyłem to długo hamowałem a później kilka metrów szedłem bokiem po rowie - wytraciłem sporo prędkości. No i pasy - ZAWSZE zapięte pasy. Gdyby nie one to bym o własnych siłach z auta nie wyszedł. Uderzenie było takie, że boki fotela Recaro wygieły się pod moim ciężarem.
Co do powrotu do sił to na szczęście nie muszę - wyszedłem ze szpitala na własne życzenie gdy tylko lekarz skończył badania, dzień później byłem już w pracy.
Fiat Coupe widzę :D 2.0 T ?
Owszem. Kolejna szesnastka :)
CichyJerry
18-06-2013, 15:21
no kolejna .. tylko teraz kolego z głowa.. :)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.