PDA

Zobacz pełną wersję : Interfejs przestał łączyć się z samochodami



nike166
03-02-2013, 18:29
Witajcie po mojej dłuższej nieobecności!


Panowie, mam problem ze swoim kabelkiem otóż nie chce łączyć się z samochodami i między innymi z moim bravo, którego jeszcze nie sprzedałem niektórzy może pamiętają o co chodzi z moja historią. Jakoś na wiosnę podłączałem kabelek ostatni raz do Octavii II kolegi aby mu sprawdzić błędy oczywiście wszystko poszło programem VAG usunąłem mu błędy i git aż do wczorajszego dnia kabel leżał w szufladzie i wziąłem się troche za fiata stojącego w garażu od września. Postanowiłem rozebrać doszczętnie krokowca i go wyczyścić, gdyż wariowały mi obroty po zabiegu miałem go zaadaptować ponownie no i tu zaczęły się schody... Za groma nie chce mi się połączyć przez FESa, laptop ten sam sterowniki te same próbowałem przeinstalować sterowniki, programm, a nawet windowsa (windows 7) i nic nie pomogło... Dodam, że mam teraz też fabię 2002 r. i z nią też mi się nie chce połączyć programem polski vag. Co się mogło stać? Kabel wykrywa normalnie, dioda na kablu się zapala po podłączeniu do samochodu ale za chiny nie łączy się z ECU silnika, ani fiata ani skody... Pomożecie ?

6723

byrrt
04-02-2013, 09:56
Może po prostu się kabel coś skaszanił - tak naprawdę trzeba by innym kablem sprawdzić dla pewności.. Nie ma rzeczy bezawaryjnych.

lukq
07-02-2013, 12:56
Takie może głupie pytanie, przekłaczyles np. z kkl bądź ecu?
Sterowniki kabla instalujesz pod odpowiedni program diagnostyczny ?

Jeśli tak, to uszkodzeniu mógł ulec sam kabel.
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

nike166
07-02-2013, 14:04
Tzn. Polski Vag ma w sobie jakieś sterowniki i po zainstalowaniu ich w menadżerze urządzeń kabel rozpoznawany jest jako "FiatScan" trochę dziwne bo po instalacji sterowników do FES kabel rozpoznawany jest w menadżerze jako "FiatEcuScan" czy ten kabel ma w sobie jakąś informację, że to jest do fiata i niezależnie jakie te sterowniki zainstaluję to będzie widziany jako kabel do fiata ?



przekłaczyles np. z kkl bądź ecu? w sensie ?

lukq
07-02-2013, 14:17
Chodzi i to ze do Vaga są sterowniki osobne. Działa z grupa vag tylko po ustawieniu przełącznika (jeśli taki posiadasz ) na kkl.

Jeśli chcesz używać pod Fiat ecu scan, to i tu musisz mieć odpowiednie sterowniki. Przełącznik w zależności albo na engine, abs, airbag.

Jeśli masz przejściówke na 3 pin przełącznik zawsze na engine.

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

nike166
07-02-2013, 16:31
No ok ale czemu po zainstalowaniu sterowników do programu "Polski Vag 2.5" kabel w menadżerze jest widziany jako FiatScan ?

KOBRA
07-02-2013, 17:58
Sterowniki instaluje się do interfejsu a nie do programu.
Menadżer może ,choć nie musi pokazywać nazwę interfejsu, a nie sterownik .Sterownik jest nazywany inaczej.

nike166
07-02-2013, 18:56
To może chodzi tu głównie o te sterowniki... Sam już nie wiem

byrrt
08-02-2013, 09:30
Stery są pewnie te same tylko VID/PID oraz nazwa są zmieniane.. ;)

dj_jerzyk87
14-10-2013, 22:37
Podłączę się pod stary temat ;) U mnie w bravie też za chiny nie mogę połączyć się z silnikiem....Z abs i airbag łączę się bez problemu, ale z silnikiem jest kaplica..Czym to może być spowodowane?

mizi14
24-02-2014, 18:51
Witam forumowiczów. Jestem tutaj nowy i po tagach nie znalazłem problemu. Jestem posiadaczem Fiat Bravo GT 1.9 JTD rok prod 1998 rej 1999. Kupiłem sobie interfejs z przejściem, który pasuje do tego modelu i podłączyłem jak w instrukcji i nie łączy z samochodem Wcześniej byłem na serwisie i połączyli z autem jakieś dziwne urządzenie, gdyż laptop nie widział auta i usunęli błędy ale teraz znów się pojawiły i stwierdziłem, że kupie kable i sam to zrobię. Dodam, że na serwisie podpinali pod wtyczkę przy pasażerze a nie przy kierowcy. Powiedzieli też, że brak łączenia przez laptopa może być przez to, iż jakiś serwis, który to robił założył blokadę aby nikt poza nimi nie łączył się z autem. Co rzeczywiście może być problemem? POMOCY!