Zobacz pełną wersję : Bravo 1.2 16v Traci moc po rozgrzaniu
avenger-misiek
31-01-2013, 21:26
Witam, moje bravo ma focha ostatnio i od czasu do czasu traci moc po rozgrzaniu silnika, jak jest zimny to jedzie bezproblemu, a jak tylko sie rozgrzeje to zaczyna tracic moc, jak go zgasze i odpale jeszcze raz to jedzie wporzadku i znowu traci moc,
wymienilem, pompe paliwa, swiece i kable, diagnostyka nic nie pokazuje
prosil bym o pomoc bo juz nie wiem co mam dalej robic z nim.
Mój znajomy miał identyczną sytuację w siennie. wymienił świece przewody a mechanik zgłupiał wyczyścił dokładnie aparat zapłonowy i jak ręką odioł. Wiem ze w kazdym aucie jest inaczej ale lepsze zawsze cos
avenger-misiek
31-01-2013, 23:06
Mój znajomy miał identyczną sytuację w siennie. wymienił świece przewody a mechanik zgłupiał wyczyścił dokładnie aparat zapłonowy i jak ręką odioł. Wiem ze w kazdym aucie jest inaczej ale lepsze zawsze cos
Aparat tez wyczyszczony, dziwne to troche jest bo jak zapali to chodzi elegancko.
avenger-misiek
02-02-2013, 11:06
Nikt nie ma zadnego pomyslu???
danielciagala
02-02-2013, 11:25
cewka.....?
avenger-misiek
02-02-2013, 18:51
cewka.....?
Raczej niewydaje mi sie zeby to byla wina cewki, na autostradzie jedzie bez problemu, a w miescie od czasu do czasu straci moc i niereaguje na gaz a i czasami zgasnie, problem znika jak sie go zgasi i odpali ponownie.
danielciagala
03-02-2013, 09:10
No to nie cewka. Wtedy problem by występował na ciepłym.
markshall
03-02-2013, 11:49
Jeśli silnik jako tako nie przerywa to raczej zapłon jest ok - ja bym się skupił na układzie dolotowym i paliwowym. W tym silniku nie ma praktycznie żadnej diagnostyki układu wtryskowego (jedynie pomiar rezystancji wtrysków) więc możesz mieć problemy np. z ciśnieniem paliwa i komputer tego nie wykryje. Fajnie by było pojeździć z podpiętym kompem i zwrócić uwagę co tam się dzieje z czasami wtrysków/podciśnieniem w kolektorze/sondą lambda/może jeszcze czymś przy normalnej pracy jak i spadkach mocy. Powinno się coś dać z tego wywnioskować. A pompe wymieniłeś kompletną razem z regulatorem ciśnienia?
avenger-misiek
03-02-2013, 19:21
A pompe wymieniłeś kompletną razem z regulatorem ciśnienia?
Pompe kompletna wymienilem a i tak na starej czy na nowej dzieje sie to samo, juz zaczyna robic tak czesciej co jest denerwujace kiedy jadac musze zgasic i odpalic ponownie,
nawet jak zaczyna sie dusic np. na 3 lub 4 biegu to redukuje na 2 zeby podbic obrotu tak do 6tys, to nie chetnie ale czasami potrafi mu ta utrata mocy przejsc i jedzie normalnie.
danielciagala
03-02-2013, 21:36
Może zapycha jakos przewód... nie wiem szczerze mówiąc strzelam w ciemno...
avenger-misiek
03-02-2013, 22:11
Ja tez nie wiem, juz mi rece opadaja, ten problem zaczyna ukazywac sie coraz czesciej i juz nawet jak silnik jest zimny.
avenger-misiek
04-02-2013, 21:12
Problem rozwiazany, czujnik lambda robil zamieszanie.
czujnik to znaczy sonda lambda w wydechu ?
avenger-misiek
04-02-2013, 23:44
czujnik to znaczy sonda lambda w wydechu ?
Tak, sonda lambada :wink:
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.