PDA

Zobacz pełną wersję : Przełącznik zespolony, teleskopy tylniej klapy, pytanie



artkami
27-01-2013, 01:54
Cześć. Jestem tu nowy. Mieszkam w Rypinie.
Posiadam Fiata Stilo kombi z 2004r 1.9 JTD - przebieg 164tyś

Ponieważ nie jest to samochód bez wad, będę chciał zasięgnąć Waszych opinii oraz czasem porady.
Obecnie muszę wymienić przełącznik zespolony, ponieważ wyskakują mi kierunki, wymienić teleskopy klapy tylnej - bo nie trzymają, nie działa mi pilot w kluczyku :/ - bardzo uciążliwe a poza tym autko trzeszczy i śmiga :D

Pozdrawiam
Artur

Poprawiłem nazwę tematu

qronax
27-01-2013, 12:20
pilot prawdopodobnie się rozkodował. kup interfejs, odpalisz FES'a i możesz sobie gi sam zakodować - poszukaj na forum
przełącznik wyskakuje CI zapewne przez starą gumę - wytnij u dołu fragment gumy który odbija przełącznik. jest to dość typowy problem dla stilo; Fiat Stilo | Wyskakujący kierunkowskaz | FIAT Forum (http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=57480)
teleskopów poszukaj na allegro - nie jest to droga sprawa

sebaoo2
27-01-2013, 13:46
na kodowanie kluczyka Wystarczy kabel +code card + FES

jurek84
27-01-2013, 14:08
Mnie jak wyskakiwały kierunki to wcisnąłem ten gumowy mieszek o jedno zgrubienie więcej i ustało. Jeżdżę tak już ponad pół roku.

artkami
27-01-2013, 19:42
Przydałoby się jakieś foto co i jak.
Wczoraj odkręciłem poduchę, ale nie mogłem wypiąć czarnej kostki z białego plastiku - chyba obudowy taśmy jaśka. Jak to się wypina, bo nie chcę czegoś połamać?

qronax
27-01-2013, 21:17
kolego - nic nie rozkręcaj. weź śrubokręt i naciskając na gumę (mieszek) łączący przełącznik z kolumną kierowniczą zmieniaj położenie przekaźnika.
powinieneś zauważyć że jeśli gdzieś przyłożysz odpowiednią siłę śrubokrętem na gumę to nie będzie odbijała przekaźnika. wtedy wystarczy wyciąć odpowiedni fragment gumy (by zmniejszyć siłę oporu gumy) i zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na świętowanie sukcesu :P

artkami
27-01-2013, 22:09
kolego - nic nie rozkręcaj. weź śrubokręt i naciskając na gumę (mieszek) łączący przełącznik z kolumną kierowniczą zmieniaj położenie przekaźnika.
powinieneś zauważyć że jeśli gdzieś przyłożysz odpowiednią siłę śrubokrętem na gumę to nie będzie odbijała przekaźnika. wtedy wystarczy wyciąć odpowiedni fragment gumy (by zmniejszyć siłę oporu gumy) i zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na świętowanie sukcesu :P

Pomysł wyśmienity, niestety już tam poprzedni właściciel dłubał. Wycięcie większego kawałka przeze mnie spowodowało wyskakiwanie mieszka i blokowanie zespolonego. Po wyrzuceniu mieszka zupełnie, przełącznik działa prawidłowo, ale dziura masakra. Rozwiązanie tymczasowe może być, chyba, że dopasuję w motoryzacyjnym jakiś delikatny mieszek, może od regulacji lusterek. Jak nie wyjdzie to plan A - wymiana pająka.
:)

artkami
30-01-2013, 14:37
Wymieniłem zespolony i po bólu. 100zł na szrocie z 1,6 z 2006 roku i 50zł mechanik