Zobacz pełną wersję : Wymiana przegubów
Witam wszystich . Wymieniłem przegłuby i po tej wymianie auto tak samo się zachowuje jak przed wymianą ,to znaczy .przy włączonym biegu zrywa i trzepie całym silnikiem . co to morze być???.Proszę o pomoc.
sprzęgło,poduszki silnika i skrzyni ,mechanizm różnicowy ,luzy w zawieszeniu
Wymieniłem przegłuby i po tej wymianie auto tak samo się zachowuje jak przed wymianą ,to znaczy .przy włączonym biegu zrywa i trzepie całym silnikiem .
Objawy zupełnie nie wskazujące na przeguby.. Tak jak KORBA napisał - poduszki silnika lub skrzyni najprawdopodobniej.
Objawy zupełnie nie wskazujące na przeguby.. Tak jak KORBA napisał - poduszki silnika lub skrzyni najprawdopodobniej.
Co mają poduszki skrzyni do do napendu . to jakieś bzdury.
trzepie całym silnikiem . co to morze być
co mają poduszki skrzyni do do napendu . to jakieś bzdury.
Chodziło koledze o to, że wymiana przegubów nie wpływa na pracę silnika, tzn. na trzęsienie, winny może być zespół zawieszenia silnika - poduszki.
Co mają poduszki skrzyni do do napendu . to jakieś bzdury.
Proponuję abyś odkręcił poduszkę środkową (tą tylną na dole ,pośrodku skrzyni tzw "lizak")
Zobaczysz jaki wpływ na trzepanie silnika ma ta poduszka.
Co mają poduszki skrzyni do do napendu . to jakieś bzdury.
Są rzeczy na tym świecie o których nie śniło się nawet....... koledze adawa.
Zamiast szafować słowem; "bzdury", sprawdź chociaż te poduszki.
Są rzeczy na tym świecie o których nie śniło się nawet....... koledze adawa.
Zamiast szafować słowem; "bzdury", sprawdź chociaż te poduszki.
przy włączonym biegu ,gdy puszczam pedał sprzęgła zaczyna ciągnąć , a potem słychać tak jagby tarcie po trybach i silnik szarpie na prawą strone.
Podnieś samochód ,poobracaj kołem najpierw prawym później lewym .
Wrzuć bieg obracaj kołem najpierw lewym później prawym .(kolejność obracania kołami dowolna)
Dobrze byłoby, aby samochód stał na koziołkach .Podnośnikiem unieś za wahacz koło tak aby mniejwięcej wyglądało tak jakby stało na podłożu i teraz znowu poobracaj kołem.Możesz też spróbować poskręcać kierownicą .Obracaj kołami z różnymi prędkościami w przód i wtył.
Napisz jaki efekt .Będziemy myśleć dalej.
I mniej góralskiej zadziorności HEJ:lol:
P.S
To wszysko po to ,aby wykluczyć efekt długiej półosi.
Są przeguby które w inym miejscu posiadają zapięcie na półoś i efekt" długiej półosi" powoduje brak miejsca na jej przesuw co skutkuje jakgdyby odsuwaniem skrzyni biegów.
No to do roboty.
adawa, sprawdź wpierw to co jest najbardziej prawdopodobne i najłatwiejsze do sprawdzenia; czyli poduszki. Przyczyny mogą tez być inne, o których napisał Ci kolega KOBRA:
sprzęgło,poduszki silnika i skrzyni ,mechanizm różnicowy ,luzy w zawieszeniu , i pewnie może być jeszcze kilka powodów takiego zachowania auta. Dostałeś najbardziej prawdopodobne przyczyny.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.