Zobacz pełną wersję : jtd odcina przy 3500obr/min
junior85
28-12-2012, 19:30
Witam prosze o pomoc mam alfe romeo 156 1.9 jtd.Do 3500 ladnie sie zbiera wyzej nie chce isc 'odcina ' jak w benzynie
pawcio126
29-12-2012, 13:45
Filtr paliwa wymień na początek..albo zobacz czy ciśnienia nie gubi.
Mam ten sam problem w 2.4 jtd 10v :P
Po sciagnieciu przeplywomierza i przemyciu go zmywaczem do tarcz hamulcowych, wystapila poprawa ale odcinka jest kolo 4200 obr/min (przeplywka jest nowa BOSH'a wiec dziala poprawnie raczej :P )
Filtr wymieniony i nic, a co do cisnienia to jakie powinno byc prawidlowe?
I co wymienic, gdy cisnienie jest inne niz "fabryczne" ? czyt. mniejsze...
Edit.
Nie chce smiecic na forum wiec nie zakladalem nowego tematu, a podobnego nie znalazlem wiec pisze tutaj ;)
wraz z odcinka mam problem z bledem P0235 - Boost pressure- niski sygnal...
Marchewa swieci przy 2500 do 2850 chwile gasnie i od 3000 dalej swieci :/
Motorownia z 2000 roku po zmianie uszczelki pod glowica i jest zalozone nowe/zregenerowane turbo.
Przed wymiana dzialo sie to samo.
Co jest spowodowane takimi objawami i jak sie tego samemu pozbyc ?
Jezeli temat nie wlasciwy to prosze moda o przeniesienie.
junior85
29-12-2012, 21:54
Filtr paliwa wymieniony.Bez efektu.Wywala blad p1320 brak synchronizacji walka rozrzadu.Do"LewaR" na moje to masz nieszczelny uklad dolotowy.
Wywala blad p1320 brak synchronizacji walka rozrzadu.
przeczysc wtyczke, moze ktorys przewod sie przetarl gdzies i robi "kuku".
a co do dolotu to pobawie sie z tym jak bedzie cieplej ;)
pawcio126
31-12-2012, 13:10
Albo czujnik położenia wałka poleciał już ;)
junior85
31-12-2012, 19:11
Panowie czujniki sa wporzadku bo pomienilem je do innej alfy z takim silnikiem.Nie mam juz pojecia co poszlo??? wsumie taka kupilem i nie wiem co poprzedni wlasciciel tam grzebal jesli ma ktos jeszcze jakies pomysly B.prosze o podpowiedz bede wdzieczny
Lewar - czy turbo nie ma dziwnego dźwięku? Raczej dolot dziurawy.
Sprawdź też jak dmucha turbo pod fes'em.
Junior, jakieś inne informacje?
Problem z odpalaniem, gaśnie sam itp.
Może też to być czujnik położenia wału korbowego.
junior85
03-01-2013, 19:52
Lewar - czy turbo nie ma dziwnego dźwięku? Raczej dolot dziurawy.
Sprawdź też jak dmucha turbo pod fes'em.
Junior, jakieś inne informacje?
Problem z odpalaniem, gaśnie sam itp.
Może też to być czujnik położenia wału korbowego.
Witam wlasnie ze nie ma innych bledow odpala normalnie do 3500 obr wkreca sie ladnie powyzej nie kreci odcina jak w benzynie nie gasnie sama
Więc Tobie też poradzę podpięcie pod komputer sprawdzenie turbo jak dmucha, zawór overboosta jak pracuje?
junior85
03-01-2013, 19:59
zapomnialem ostatnio zauwazylem ze kolo pasowe walu korbowego lekko bije i chyba momentami cos jest tam glosno. Wkrutkim czasie wymienilem drugi pasek wielorowkowy bo bo na poczatku cwierka a pozniej piszczy
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
podpinalem pod kompa "fiatecuscan 3.5" wywala blad p1320 dopiero jak odcina na 3500 obr a turbo nie wiem jak sprawdzic
Możesz zrobić test turbiny jadąc z podpiętym kompem. Zobacz czy zawór overboost działa prawidłowo. Też sprawdzisz to w fes
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
junior85
03-01-2013, 21:24
ok w takim razie jutro tak sprawdze napewno sie odezwe bo nie wiem jakie wartosci sa poprawne
junior85
07-01-2013, 19:17
wszystko sprawdzone do okolo 3500 obr idzie jak sczeniak spuszczony ze smyczy na okolo 3700 obr odcina paliwo (odcinka jak w benzynie na wtrysku) zapala sie marchewa wywala bład p1320 puszczam gaz i moge dalej jechac nie przekraczajac 3500obr. CO JEST GRANE POMOCY
Może ktoś komputerowo tak ustawił odcinkę.
junior85
08-01-2013, 21:00
wiesz tez tak myslalem.....robilem tak w hondzie i tez mialem na 3500obr. ale co mam teraz zrobic?chip? bo nie mam pojecia jak zmienia sie tu mapy
Takie rzeczy to raczej tylko examinerem. Podjedź albo zadzwoń do aso czy mogą coś takiego zrobić.
Chyba, że znasz kogoś z Twoich okolic kto ma MM, albo wlaśnie examiner
Takich rzeczy to w examinerze ustawić się raczej nie da.. To nie programowanie ecu..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
junior85
09-01-2013, 17:42
to juz sam nie wiem a znacie kogos z okolic bydgoszczy kto moglby zajrzec do mojej alfy?? P1320
Znajomy ma jakiegoś szpeca od disel'i w Bdg.. Mogę podpytać..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
junior85
11-01-2013, 18:51
Znajomy ma jakiegoś szpeca od disel'i w Bdg.. Mogę podpytać.. Fajnie bede wdzieczny
sprawdź cewkę zapłonową(moduł), świece, przewody
C
świece, przewodyw dieslu nie bardzo ma to znaczenie ....
sprawdź cewkę zapłonową(moduł), świece, przewody
Teraz padłem.
Czemu ? nie wiem co tam w dieslu jest, wiem że jak miałem astrę I i padł moduł to miałem takie objawy
Czy wiesz jak działa moduł podgrzewania świec?
Poczytaj sobie może: Świeca żarowa (http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awieca_%C5%BCarowa)
uchol w dieslu nie ma cewki ani kabli zapłonowych, a świece są, ale żarowe ;) na przyszłość poczytaj, potem pisz ;)
Nie wierze masakra że tak mnie przyćmiło, przecież w szkole by mnie za to usadzili. Co ja tu w ogóle napisałem hahahahahhah za dużo wypiłem. przecież wiem co jest w dieslu wiem jak działa, ale jak pisałem te posty to chyba mnie coś opętało
junior85
13-01-2013, 14:41
wracam do tematu ma ktos jakies pomysly.a moze to turbo? zmienna geometria?jak to dziala jak jest sterowane?
Jak tylko m i znajomy opisze dan Ci znać.
Edit: Poszło PW
junior85
14-01-2013, 20:17
dziekuje dostalem :lol:
junior85
15-01-2013, 12:21
Temat do zamkniecia.Przyczyna odcinania przy 3500obr byla turbina a konkretnie łopatki zmiennej geometri zapieczone.Blad p1320 w alfie oznacza tryb awaryjny.Po wyczyszczeniu łopatek itd "wszystko po drodze "alfa smiga jak nowka od 1800 obr do 6000obr ciagnie rowno jak szczeniak spuszczony ze smyczy. dziekuje wszystkim za pomoc
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.