Zobacz pełną wersję : za szczelny korek wlewu paliwa?
jakubfermat
09-12-2012, 21:14
Witam! Mam mały problem, mianowicie gdy wlewam wiecej paliwa do samochodu, powiecmy 3/4 baku czy full to taki w przybliżeniu po zejściu każdej ćwiartki samochód traci moc i zaczyna się dławić jak daje mu wiecej gazu, nie ma siły iść, ale jako tako jedzie, po pewnym czasie zaczyna sie juz tak dłąwić, że nie da sie jechać. Wtedy musze sie zatrzymać, zgasić silik, odpalic jeszcze raz i do nastepnej ćwiartki jest okej, czego to wina? Znajomy mi powiedział, że moge mieć za szczelny korek wlewu paliwa i to dla tego. Pomożecie? :D
Bardziej odpowietrzenie się zatkało. Czy coś się dzieje prócz tego, jakieś inne objawy? Bardziej wskazuje mi to na wieszajaca się pompę.
Napisz coś więcej
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
jakubfermat
09-12-2012, 21:33
a gdzie jest to odpowietrzenie? dostanie sie tam sam czy mechanik potrzebny?
Odpowietrzenie to wężyk który idzie ze zbiornika obok węża przez który się tankuje.
qolejowy
09-12-2012, 22:51
Znajomy mi powiedział, że moge mieć za szczelny korek wlewu paliwa i to dla tego. Pomożecie? Czy to wina korka wlewu paliwa można łatwo sprawdzić, w momencie jak Ci się zaczyna dławić nie gasząc silnika odkręć korek, jeżeli usłyszysz syk zasysanego przez zbiornik paliwa, to odpowietrzenie w korku przytkane
jakubfermat
10-12-2012, 01:17
Dzięki wielkie, za pomoc, jutro zobacze, może uda mi sie to zrobić ; )
Syk jest normalny.. Jeżeli jednak jest to powodem usterki to auto bez gaszenia powinno znów "ożyć".
jakubfermat
10-12-2012, 20:39
nie znalazlem tego wężyka. lukq, nic więcej sie nie dzieje, po zejściu 1/4 baku zaczyna szarpać, ale nie gaśnie, nie ma mocy, gasze go, odpalam i leci znowu, do kolejnej ćwiartki : /
moge sam znaleźć ten wężyk od odpowietrzenia czy czeka mnie mechanik?
Kurcze sam go znajdziesz, zastanawia mnie jeszcze czy pompa paliwa nie zaczyna już niedomagac
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
qolejowy
12-12-2012, 00:54
Problem ze zbyt szczelnym korkiem często jest powiązany z pompą paliwa, bo jeżeli w zbiorniku tworzy się podciśnienie to pompa ma ciężej zassać paliwo. Moim zdaniem w zbiorniku nie powinno być żadnego podciśnienia.
Witam. Podłącze się do tematu. Ja na forum wcześniej pisałem o nie działającym zamknięciu korka paliwa tzn. korek otwieram i zamykam bez kluczyka. Jest tylko słyszalne pstrykanie. Czyli czy ma to coś wspólnego z powyższymi objawami bo u mnie są one podobne. Silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach, spalanie jest zwiększone max 5km na litrze. Występuje też brak mocy na niskich biegach (najbardziej odczuwalny). Czytałem różne opinie i sprawdzałem auto na komputerze. Najpierw słyszałem że może to być przyczyna mrozów (skraplanie się wody) potem że niski stan paliwa . Fakt po zatankowaniu do pełna problemy znikły. Niestety na drugi dzień znowu pojawił się brak mocy a paliwo zeszło tylko do 3/4 pojemności zbiornika. Dziwny przypadek. Teraz mróz odpuścił lecz problem się nie skończył. Więc może to ten nieszczęsny korek.
Czyli czy ma to coś wspólnego z powyższymi objawami bo u mnie są one podobne
Zamknięcie korka nie ma nic wspólnego z jego zaworkiem.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.