Zobacz pełną wersję : Stuki w zawieszeniu i dziwne zjawisko z bakiem
Witam wszystkich. Otóż ostatnio na dziurach dochodziły dziwne stuki z przodu auta. Podjechałem do kumpla który wszedł pod auto i stwierdził że swój żywot skończyła końcówka drążka kierowniczego od strony kierowcy. No to zamówił mi 2x końcówkę drążka kierowniczego na lewą i prawą stronę za 94zł (z rabatem 40% na jedną). Dziś wymieniłem dwie końcówki i myśląc że nadejdzie kres tym stukaniom wyruszyłem w drogę. Niestety stuki nadal są ale nie takie jak były przedtem. Jadąc na prostej zacząłem skręcać w lewo i szybko odbijając w prawo usłyszałem stuk, a robiąc tak samo tylko że najpierw skręcając w prawo i odbijając szybko w lewo nic takiego nie było. Co teraz może być do wymiany?
Druga sprawa, mam dziwny problem z bakiem (przynajmniej tak podejrzewam). Otóż kiedy depnę swoim Bravo mając 2 kreski na wskaźniku paliwa za chwilę włącza mi się lampka od "rezerwy". Gdy odstawię auto i gdzieś po godzinie wrócę do niego mam ok.2 kresek. Nie wiem czy tak ma być czy jest np. uszkodzony pływak. Proszę o pomoc.
Co do stuków to stawiałbym na to że drążek kierowniczy się skończył i trzeba wymienić po prostu. Najlepiej obydwa.
Co do baku. Ten typ tak po prostu ma. Nie przejmuj się;)
rocketnol
27-11-2012, 22:42
Druga sprawa, mam dziwny problem z bakiem (przynajmniej tak podejrzewam). Otóż kiedy depnę swoim Bravo mając 2 kreski na wskaźniku paliwa za chwilę włącza mi się lampka od "rezerwy". Gdy odstawię auto i gdzieś po godzinie wrócę do niego mam ok.2 kresek. Nie wiem czy tak ma być czy jest np. uszkodzony pływak. Proszę o pomoc.
tak to już jest w bbm'ach :P wskazówka pokazuje orientacyjnie poziom paliwa :P ale ma duży rozrzut :D
Co do baku to w sumie jest to tak jakby wina pływaka? Bo to trochę denerwuje... Ostatnio zatankowałem swojego Bravo do jednej kreski przed połową wskaźnika, zrobiłem gdzieś ze 106km i niby już rezerwa co jest niemożliwe...
markshall
28-11-2012, 00:09
Taki niestety jest ten układ pomiarowy. Chociaż czasem jak mi auto zgaśnie na skrzyżowaniu (mając np. pół baku) i szybko je odpalę to potrafi pokazać 3/4 baku i dopiero po jakimś czasie wraca. I to już jest chyba kwestia licznika. Jeśli parkuje auto codziennie na noc na poziomym terenie, to zawsze rano pokazuje prawidłowy poziom, w innych przypadkach zawyża bądź zaniża.
Ja jakoś nie pamiętam takich problemów z wskaźnikiem paliwa.. Inna sprawa, że ja zawsze śmigałem od pełna do rezerwy.
rocketnol
28-11-2012, 11:18
ewentualnie może Ci coś nie stykać w liczniku. Ja tak mam i czasem opada mi trochę wskazówka, wtedy lekko uderzam od góry w licznik i wskazówka wraca na swoje miejsce.
rocketnol Ty to masz po prostu zimne luty..
rocketnol
28-11-2012, 15:13
wiem, dokładnie o to mi chodziło
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.