Zobacz pełną wersję : Wzmacnianie sprzęgła
jacjacek
21-11-2012, 19:42
Przymierzam sie do chipu fiata tylko pojawiła sie we mnie obawa przed zbyt słabym sprzęgłem.. ogólnie w polsce znany jest pan Radzikowski od tego typu przeróbek.
Znalazłem jak myśle śwetną alternatywe.. tj. regeneracja tarczy na okładzinach z "lepszego" niż seria materiału http://www.makland.com.pl/dokumenty/makland1336223571.pdf
sporo się naszukałem i wpadłem na tą stronę może komus sie przyda
Gdzie chcesz dokonywać chipu/podniesienia mocy? Chodzi Ci o KM czy moment?
Ogólnie to polecam cinka-robi wzmocnione sprzęgła i podnosi moc
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
jacjacek
21-11-2012, 20:02
Rozmawiam z dwoma osobami cena ok 500-700zł z hamownią wiec widze co zrobili i są to dość dobrze znające temat osoby i jedna ma prywatnego fiata z JTD ogólnie szukalem firm w woj. świętokrzyskim i podkarpackim.
Jeżli będe zmianiał sprzęgło to chciałbym uzyskac 130km i 260Nm, bez niego na początek ok 120/240 na takim secie polatać jak najdłużej (nie powinno od razu paść) a jak sie tak stanie to wymiana i dlaszy mod
Sprzęgło ponoć aktualnie jest prawie nowe.. i raczej bede je wymieniał dopiero jak zacznie się sypać. Wybrałbym to wzmacniane kevlarem czyli jak mniemam potocznie nazywane organiczne.
Wiem że cinek to chyba najlepszy specjalista w PL od JTD ale mam do niego kawalek drogi mimo iż nie znam ceny modyfikacji sprzęgła u niego ale sądze że wszystko na prawie równie dobrym poziomie mogę zrobic za pół ceny.
Jeśli masz możliwość wzmocnienia sprzęgła za połowę ceny to Mega dobrze ;-) ogólnie ważne jest to właśnie jak mocno będziesz chciał moment,bo ten apetyt Ci na pewno wzrośnie.
Organiczne/spiek to już nie lada wydatek no i trochę inna jazda. Warto też wzmocnić dwumas
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
jacjacek
21-11-2012, 20:18
mysle ze bede zadowolony za 120km i ok 240Nm na seryjnym sprzęgle o ile jest to możliwe i szybko go nie zajedzie
lub min 130 i 260 na sprzęgle wzmocnionym.
jak bede chcial wiecej to myśle że trzebabędzie zmieniać auto :)
Zajrzyj do linku który wkleiłem będe myślał w razie czego nad kevlarem. Tam są ceny nabicia nowych okładzin i są bardzo atrakcyjne w porównaniu z bardziej znanymi firmami:)
Wrzuciłem link bo byłem gotowy kupic jakąś płyte kevlarową i obrobić w pracy na CNC a potem to ożenić z tarczą
Cena faktycznie bardzo dobra.
Powiem Ci tyle-apetyt rośnie w miarę jedzenia wiem po sobie.
Jaka to będzie hamownia? Obciążeniowa
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
jacjacek
21-11-2012, 22:37
No niestety nie powiem bo nie wiem.. na pewno stacjonarna. Bo wiem że występują takie drogowe z zakładanm czyms na koło i te osoy takich nie mają.
Ogólnie temat miał dotyczyć się wzmacniania sprzęgła... firma robi dobra cene.. potentatem na rynku jest p. Radzikowski który jest na pewno droższy. Napisałem maila jak wygląda to w bravo kosztowo i wytrzymałościowo i jak sprawuje się na codzień. Wieć jak otrzymam odpowiedź to jeszcze doinformuje
Jeszcze poza tematem orientujesz się ile może znieść seryjne sprzęgło ??
Powiem Ci tyle-apetyt rośnie w miarę jedzenia wiem po sobie.
Pewnie masz racje.. jeździłem audi z silnikem 2,6 V6 i było mi mało po pewnym czasie. Teraz twierdze ze w fiacie brakuje tylko troszkę
Ta podstawę wytrzyma co chcesz, potem może być słabo. Pamiętaj też żeby maksymalny moment nie był na samym dole tylko równo wzrastał bo inaczej szybko wymienisz dwumas i sprzęgło
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
lukaszLDZ
11-02-2013, 16:04
Rozmawiałem z Marcinem, ( mailowo) ma patent na zrobienie na seryjnym sprzęgle ( nowym) ponad 300nm momentu:wink: Mowa było o moim CF3 i nowym sprzęgle jakbym chciał założyc, ale seryjnym ni wzmacnianym, jeśli dobrze zrozumiałem. Ogolnie jesli chcesz lekko zwiększyc moc i jesli masz nowe sprzęgło, podniósłbym tylko troszke parametry ( ok 120-130km i 260 Nm...pi razy oko) do normalnej eksploatacji codziennej styknie. Masz CF3 czy CF2??
pawcio126
12-02-2013, 00:22
Cytat Napisał lukq Zobacz post
Powiem Ci tyle-apetyt rośnie w miarę jedzenia wiem po sobie.
Pewnie masz racje.. jeździłem audi z silnikem 2,6 V6 i było mi mało po pewnym czasie. Teraz twierdze ze w fiacie brakuje tylko troszkę
Czym byśmy nie jeździli, to zawsze po pewnym czasie będzie mało.
A nie da się włożyć zestawu z mocniejszego modelu?
Ja np mam na półce zestaw z 3.2 i jeśli seria klęknie to będziemy wymieniać. Na pewno zestaw wytrzyma to co będzie - chociaż patrząc po wykresie sporo osób w to wątpi ;)
"... I guess it's just the way I'm wired."
jacjacek
18-02-2013, 21:19
Ponoć mocniejsze wersję nie podchodzą do tej skrzyni.. a szkoda bo alfa w serii wyciąga sporo wiecej
Rozmawiałem z Marcinem, ( mailowo) ma patent na zrobienie na seryjnym sprzęgle ( nowym) ponad 300nm momentu Mowa było o moim CF3 i nowym sprzęgle jakbym chciał założyc, ale seryjnym ni wzmacnianym, jeśli dobrze zrozumiałem. Ogolnie jesli chcesz lekko zwiększyc moc i jesli masz nowe sprzęgło, podniósłbym tylko troszke parametry ( ok 120-130km i 260 Nm...pi razy oko) do normalnej eksploatacji codziennej styknie. Masz CF3 czy CF2??
Ja mam CF2 120-130km i 240-260 to max jaki chciałbym osiągnąć w tym aucie
Ja akurat nie mam diesla ale problem "wykresu jak w dieslu" tak.
Jakiej średnicy jest tam sprzęgło fabrycznie? U mnie przy agresywnej mapie i 290 Nm w serii problemu nie ma a tarcza jakaś wielka nie jest.. Po programie ma być u mnie dość duży przyrost momentu w wąskim zakresie i problemów nie przewiduję.
Moim zdaniem nie ma się czym martwić o ile robiący soft i później kierowca mają głowę na karku.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.