Zobacz pełną wersję : Fiat Siena 1.6 16V by Witek
Witek_92
29-10-2012, 18:44
Witam chcę Wam przedstawić swoją Hienkę. Auto zakupiłem od znajomego jakieś 2-3 miesiące temu. Posiada silnik 1.6 16v, który się nawet zbiera. Szczerze mówiąc, myślałem że się będzie gorzej zbierać. Posiadam w samochodzie instalacje gazową drugiej generacji. Ogólnie do samochodu już dużo dołożyłem i czeka mnie teraz największy koszt mianowicie wymiana butli gazowej. W samochodzie odkąd go mam wymieniłem tylne przewody hamulcowe, bębny, samoregulatory szczęk, cylinderki hamulcowe, amortyzator, przednie lewe łożysko z piastą oraz osłonę półosi lewą. Teraz muszę jeszcze wymienić klocki hamulcowe oraz szczęki hamulcowe. Jeśli chodzi o tuning to są zamontowane z przodu sprężyny sportowe -40mm firmy "Jamex" oraz jest oklejona deska rozdzielcza folią"Sticker bomb", ponieważ seryjna deska w a'la drewnie strasznie mi się nie podobała. Ogólnie rzecz biorąc co do Hieny mam jeszcze dużo planów, ale to będzie wdrażane powoli, bo niestety pieniędzy nigdy za wiele :D
Tutaj dodaje link aby można było sobie obejrzeć hienę, za dużo zdjęć nie ma ale poglądowo można sobie ją zobaczyć :) Hiena (http://bikepics.com/members/demon3d/siena/)
franek552
29-10-2012, 20:08
Podjedź do gazownika i popytaj bo jak skończyła się ważność butli to może nie konieczna będzie wymiana, a sam "przegląd" na kolejne 10 lat, jak ja pytałem to w mojej okolicy taki koszt to 150zł (też mnie czeka w przyszłym roku). A jak pytałem o wymianę butli walcowej na jakieś większą 60-70L (obecnie mam 40L) to koszt z robotą 500zł, więc przegląd opłacalniejszy :)
Witek_92
29-10-2012, 20:40
Ostatnio się pytałem o przegląd butli to mi powiedzieli 350zł do tego nie ma się pewności czy się dostanie na 10 lat przedłużenie ważności butli, bo takiemu jednemu gościowi podbili tylko na dwa lata, więc to zależy od stanu technicznego butli, a tego gołym okiem nie widać niestety.
Witek_92
29-10-2012, 23:22
Aha zapomniałem dodać, że w aucie są seryjne głośniki w drzwiach, a w bagażniku siedzi subwoofer aktywny KICX ICQ 300BA, gra bo gra szału nie ma bo to tylko 250wat RMS
Damian50
30-10-2012, 00:15
Patrząc na to drewno wewnątrz na ostatnim zdjęciu, według mnie dobrze zrobiłeś z tym "Sticker bomb" ;)
franek552
30-10-2012, 00:21
no mi oferowali na 10 lat i za 150zł więc poprostu popytaj gdzie indziej :)
A z ciekawości ile L masz butle?? widzę że u Ciebie ktoś pomyślał i wstawił butle wzdłuż siedzeń, u mnie wzdłuż auta ale od samej klapy więc nie dość małą to tak dziwnie ktoś zmarnował miejsce w bagażniku...
gra bo gra szału nie ma bo to tylko 250wat RMS
Gdyby to było prawdziwe 250W w dobrze zestrojonej obudowie to by Ci głową o deskę waliło ;)
Witek_92
30-10-2012, 09:23
Kolego coś nie coś wiem o audio, mój kolega ma mistrza polski. Może słyszałeś o ciśnieniowym polo? 145db a ma tylko dwa głośniki powerbassa 25cm w bagażniku i wzmacniacz 1000watt. Mocy nominalnej ma 250wat mój subwoofer, a maksymalna moc to 500watt, z czego pierwsza wartość jest to RMS, a gra kiepsko i cicho, ponieważ jest to skrzynia zamknięta, a jak wiadomo skrzynie zamknięte mają lepszą jakość ale za cenę niższej głośności i cóż tu można wymagać gdy wychył głośniki ma tylko 5mm, a poza tym dla jednego będzie cicho, dla drugiego już będzie łeb rozwalać (czyt. mój ojciec :)) W przyszłym sezonie jak fundusze pozwolą będzie na pewno coś innego bo to jest za słabe :) A odnośnie butli to jest to bodajże około 50l, bo do pełnego jak tankuje to wchodzi około 43 litry :) pozdro :)
Ty mówisz o łupance nie o audio ;) Z całym szacunkiem i sympatią audio pewnie nie słyszałeś jeżeli gustujesz w takich watach i mocach..
Witek_92
30-10-2012, 11:53
Spoko :) Wiesz sa gusta i gusciki, jeden woli miec glosno, ze mysli nie slyszy, a drugi woli cicho ale za to z perfekcja kazdego odtwarzanego dzwieku ;) Ja osobiscie preferuje moc, choc siedzialem kilka razy w aucie, w ktorym bylo audio, na ktore musialbym pracowac kilka lat heh i jakos jednak wole masaz pĺecow niz te perfekcyjne odwzorowanie dzwieku. pozdro byrrt
Wiesz sa gusta i gusciki
Nie no oczywiście tyle że zwracam uwagę że dobrze skonstruowane audio, z przemyślanymi głośnikami, wygłuszeniami, pudłami rezonansowymi itp itd wcale nie musi być MEGA moce aby głośno i wyraźnie grało.. O to chodzi. Bo siedziałem w autach z fabrycznymi instalacjami (fakt że były tam suby) ale głośniki to tam pewnie z max 50-70W miały a nie szło wyrobić..
Witek_92
30-10-2012, 15:16
Zgadzam sie z Toba, przykladem takiego auta moze byc nowa mazda 6 lub cx-9 z naglosnieniem firmy Bose, naprawde bardzo poteznie to gra, przy czym takze ladnie jakosciowo. Tak naprawde nie liczy sie ilosc wattow danego glosnika lecz ilosc decybeli oraz pasmo przenoszenia dzwiekow ;) bo ilosc wattow w glosnikach okresla zdolnosc na przepalenie sie cewki, czyli pod jaka wartoscia pradowa max glosnik wyzionie ducha, a bardziej cewka, dlatego zazwyczaj wzmacniacze sa mniejszej mocy niz glosnik ;)
Darksaience
31-10-2012, 01:42
Nienawidzę tematu car audio.. bo cholercia w car audio te całe Waty liczy się w tysiącach prawie ostatnio... I niech nikt sie nie kieruje tym że jakiś wzmacniacz ma 1458... wat. Bo są to przeważnie podane moce szczytowe czyli wymysły jak by tu z szajsu zrobić coś super mega co przyciągnie oko kupującego a przyznajmy sie lubimy numerki. Dla przykładu posiadam w domu stary japoński porządny wzmacniacz ważący 18kg dający 80w ciągłej mocy i podłączony do kolumn o mocy znamionowej 100w potrafi nagłaśniać ogromne hale większe od remiz i to w standardzie HI-end. Ale nie ważne.
Miałem okazje jeździć audi a4 avant z seryjnym nienagłośnieniem jakimś tam super . Pooglądałem te cuda i na prawdę żaden głośnik nie był tam jakiś wielki max 14 cm. A dźwięk był potężny w czym tkwi tajemnica?? -W porządnym wygłuszeniu tak aby z drzwi zrobiło się dobrze wyliczone odizolowywane pudło rezonansowe. Na prawdę nie trzeba milionów watów do auta aby mieć dobry dźwięk. Wsadziłem jedna kolumnę od wzmacniacze 30 watową dałem na pół jej możliwości i w aucie było głośno nie do wytrzymania a i dźwięk był niezwykle potężny. no ale niema co porównywać kolumny 8ohm do głośników 2ohm w aucie.
Jednak nie bez powodu mówię o swoim eksperymencie gdyż wstawiłem do auta głośnik czyli dobrze odizolowane i wygłuszone pudło rezonansowe i co?? i jeden głośnik zagrał lepiej niż 8 głośników bose... w źle wygłuszonym samochodzie
Kolego Witek_92 ty mówisz zę 1,6 16v jakoś się zbiera... polecam sie przejechać palio 1,4 pewnie stwierdzisz ze on się w ogóle nie rozpędza. Dla mnie właśnie 1,6 16v to rakieta no ale jak kolega jeździł wcześniej 150 konnymi potworami to teraz marne 100 to jest nic:D
Darksaience dobrze gadasz kolego. Jako ciekawostkę powiem że ktoś z rodziny pracował kiedyś w magazynach wojskowych i robili wyprzedaże starych sprzętów i za jakieś grosze kupiłem kolumny estradowe nowe. Miały wtedy (bo to było wiele lat temu) z 15 lat. Każda kolumna miała dwa głośniki chyba po 15W czyli 30W każda i powiem tak. Spokojnie można było nimi nagłośnić imprezę na kilkadziesiąt osób na otwartej przestrzeni. 60W przypominam. Tematu nie ma co drążyć ale wtrącić musiałem ;)
Witek_92
31-10-2012, 11:04
No i o tym wlasnie mowilem, nie ma sie co sugerowac wattami bo czesto glosnik o mocy 50 watt lepiej zagra niz 100 watt :) i powiem na koniec jeszcze, ze mam zamiar za jakis czas wygluszyc drzwi i zrobie najpierw wygluszenie,a potem zmienie glosniki w drzwiach :) bo inaczej tonie bedzie mialo sensu :) apropos tego co powiedziales kolego to przed siena poruszalem sie samochodem ojca, czyli peugeotem 306 2.0 hdi, ktore ma tylo 90 km i jest wolniejsze o sporo od sieny, ale porownujac moja hienke do tego co maja znajomi w klubie z mojego miasta to z wiekszoscia nie dalbym sobie rady :)
Darksaience
31-10-2012, 20:35
kolego byrrt bo jeśli o audio to z kolumnami estradowymi jest jeszcze zupełnie inna bajka. Bo głównymi "pożeraczami watów" są tony niskie czyli basy a jak w kolumnach estradowych membrana jest tak skrojona aby najwięcej było tonów średnich i szybkich łomocących basów to w cale nie potrzeba wiele mocy :) I dlatego kolumny które posiadam maja aż 100 znamionowej gdyż głośnik niskotonowy ma 30 cm i nastawiony jest na spory wychył a do tego trzeba ciut więcej mocy.
Kolego Witek_92 radzę ci poszukać do sieny dystansów MDF znaleźć je to graniczy z cudem ale dzięki dystansom będzie można wsadzić do drzwi głośnik pe3łnowymiarowy a nie tak zwane głośniki flat z płaszczonym karkasem i płytką cewką. Dzięki zastosowaniu tych dystansów głośnik będziesz zmógł zamontować głośniki z normalnym magnesem i głębsza cewka przez co niskie tony będą czyste i potężne. Oczywiście do tego dobre wygłuszenie i wyliczenie objętości wewnętrznej drzwi i odpowiednie skonfigurowane rozmiaru do mocy i rozmiaru głośnika. Są to skomplikowane sprawy ale na prawdę efekt murowany nawet sub subwoofera nie trzeba
Witek_92
31-10-2012, 22:47
Kolego ja o tym wiem, mam kumpla co ma wlasna firme a car audio i jak cos to mnie wesprze, mysle, ze dystanse 18 mm chyba starczy choc nie jestem pewien, ale na pewno trzeba bedzie przerobic oslone by sie to jakos komponowalo. mysle nad zestawem odseparowanym powerbass'a , bo na morele mnie nie stac, a do powerbasow i tak bedzie trzeba jeszcze wzmacniacz, nie wspominajac, ze wygluszenie musi byc zrobione na poczatku.
Witek_92
10-11-2012, 21:57
Witam, chciałbym się Wam pochwalić paroma kill'ami :D
1.Golf III 1.8 90km odpadł co było do przewidzenia
2.Skoda Octavia 1.8 125km 2x odpadł
3.Ford Mondeo 115km raz przegrana o 2m raz wygrana
4.Passat B5 1.8T 150km 2x dostał w dupę
Jestem mega zadowolony ze Sieny, nie przypuszczałem, że aż tak dobrze to jedzie
pawcio126
11-11-2012, 00:58
Na pewno objechałeś paska 1.8 T...śmiech na sali...
Jeździłem tym passatem, to do 120-140 się buja galancie. A ty mając ponad 10s/100 na bank go nie objechałeś.
Nie wszędzie takie bajeczki przechodzą ;)
Witek_92
11-11-2012, 01:33
Jak chcesz to podam Ci namiary do gościa jak nie wierzysz i się spytasz i Ci prawdę powie, ja Się rozpędziłem gdzieś do 130km/h i byłem z lekką przewagą, ale w sumie jeśli nie chcesz to sobie nie wierz, ważne, że ja wiem jak było naprawdę tak jak i połowa naszego klubu :D
pawcio126
11-11-2012, 02:09
Kiedyś oglądałem Palio 1.6 16V właśnie, to rewelacji nie było z przyśpieszeniem. Szczerze mówiąc moja była Renia 1.8 się lepiej zbierała od niego.
No ale...może kierowca był taki :D
Golfa uwierzę, bo tego golfa bierze nawet 1.4 silnik. Resztę ok, bo moce podobne, a Siena lekka jest. No ale z Paskiem to ciężko mi uwierzyć :D
chyba ze pasek 1,8t dojechany i nie miałem tych 150km :P
Witek_92
11-11-2012, 14:18
Ja się bardzo zdziwiłem, taki był pewny, że wygra a ja patrze jedynka równo wbijam dwa i zaczynam lekko odjeżdzać, wbijam trzy i tak do 130km/h to miałem około pół długości -3/4 długości z przodu, a passat jedyną usterkę to ma błędy ABS'u ale to nie jest takie ważne. Każdy był zdziwiony, a octavię każdy objeżdzał jak chciał, bo kierowca za długo ciągnął na pierwszym biegu i tyle :) a passat jest odpicowany na maxa, zajął niedawno wysokie miejsce w mistrzostwach car-audio, zajął jak dobrze pamiętam 3 miejsce :) taki niebieski z żółtymi felgami i lusterkami.
kamilo62
12-11-2012, 07:02
na 3 biegu miales 130 na zegarze?to jaki ty masz tam silnik w sienie.....kurde..przebija bariery i ograniczenia :P
Witek_92
12-11-2012, 11:12
1.6 16v i ja krece ten silnik tak do 6500-6700 i super cisnie hehe obejrzyj sobie na youtube jakie predkosci na 3 biegu uzyskuje ten silnik w sienie.
no 130 na trójce to juz spore obroty ;) no ale kto lubi ten jeździ - ja nie rozkrecam teraz tak silnika bo mi pan powiedział ze koła zębate wałków na rozrządzie bedą do wymiany bo sie juz troche starły a wymiana rozrządu za 15k :P czyli za rok :) szkoda mi aby rozwalic silnik tuz przed wymianą rozrządu :)
kamilo62
13-11-2012, 19:15
ja nie musze na yt wchodzic i patrzec......wiem co moj potrafi........i wiem co pisze w ksiazce........ale niechce mi sie :P...
franek552
13-11-2012, 22:26
wątpię, ale kiedyś przy okazji sprawdzę u siebie
franek552
14-11-2012, 17:59
Dzisiaj sprawdziłem i na 3 biegu i 6tys obrotów miałem 120 km/h więc 130 przy większych obrotach jest osiągalne :) dalej nie piłowałem bo szkoda mi było Hienki :)
nikt nie wetuje ze nie pojedzie 130 na trójce - sam kiedys jechałęm prawie 100 na dwójce ;) ale przekroczyło ciutke 7k rpm ;) i to byłą chwilka i juz wiecej nie bede testował:) ( tak extremalnie) :P
Lukas_KWON
15-11-2012, 01:00
.Passat B5 1.8T 150km 2x dostał w dupę
hmm, ja uwierzę bo należy nie zapominać że nie tylko auto się ściga ale też kierowca, jak w pasacie był jakiś nie ogar to jak najbardziej sienka miała szanse.
ten uturbiony vw ma lepsze osiągi i myślę że na dłużą trasę siena nie ma szans. Pozostali to jak najbardziej do oblatania :)
Ja ostatnio pokazałem moją tylną klapę wectrze C gt diesel 150km :)
tak samo trzeba patrzec na stosunek masy do mocy :) 150KM a 1,5t i 100KM a 1t :)
Lukas_KWON
16-11-2012, 00:55
tak samo trzeba patrzec na stosunek masy do mocy 150KM a 1,5t i 100KM a 1t
Dokładnie, to jeden z ważniejszych parametrów, jeżeli wychodzi mniej więcej tyle samo kilogramów na jednego konia mechanicznego to jak najbardziej pojedynek będzie ciekawy i wyrównany. W takim wypadku bardzo dużo znaczą umiejętności kierowców i ilość biegów i ich przełożenia
Witek_92
19-11-2012, 10:41
Stosunek mocy do masy jest bardzo wazny, na wyscigach byla beta e46 3.0 diesel z chipem na 230km i pokonalo je saxo vts lekko dlubniete na 125km tylko ze saxo wazy 878kg ;) i strasznie to ciagnie. U mnie sprawdzalem pare biegow i tak 2 bieg odcina mi przy 95km/h, trzeci bieg odcina mi przy 140km/h, na 4 jechalem 165km/h i jeszcze byl zapas tak mysle, ze 175km/h jest realne ale nie chce go tak ciagnac. Silniczek mam w znakomitej kondycji to dlateog tak sie to zbiera, a zobaczcie sobie na hiene szura, prawie seria a jak to jedzie. wszystko zalezy od danego egzemplarza.
Lukas_KWON
19-11-2012, 17:11
saxo vts lekko dlubniete na 125km tylko ze saxo wazy 878kg
ładny zbieg okoliczności, w sobotę taki saksofon objechałem :).
wszystko zalezy od danego egzemplarza
Tu masz dużo racji, silnik silnikowi nie równy. Jest to konstrukcja składająca się z tak wielu elementów że Każdy egzemplarz będzie miał nieco inną charakterystykę. Nie ma możliwości by istniały dwa identyczne egzemplarze bo wchodzi w grę zbyt wiele parametrów. Patrząc dalej mamy jeszcze zawieszenie opony przełożenia na skrzyni itp, tak więc każde auto jest jedyne w swoim rodzaju :)
Witek_92
20-11-2012, 12:22
to co Ty masz pod maska? Jego saxo robi setke w 6.5-6.7 sek :) ale on bardziej stawia na rajdy, jezdzi w ZGR,tak jak i jego ojciec :)
Lukas_KWON
20-11-2012, 17:42
to co Ty masz pod maska
Pod maską mam 1,4 16v z fiata 500
skrzynia szóstka z stilo
obecnie 110km
Autko odelżone ale w sumie nie na maxa. obecnie ma tyle co seria 750kg, z tym że mam parę bajerów jak elektryczne szybki wspomaganie radio wzmacniacz no i cały silnik wraz z skrzynią cięższy. za to z tyłu wszystko wybebeszone :)
ale on bardziej stawia na rajdy, jezdzi w ZGR
Ja używam auta cywilnie więc nie chciałem robić z niego typowej rajdówki
Witek_92
23-10-2013, 02:37
Dawno mnie tu już nie było :D W hienie zmieniło się parę rzeczy, ogólnie same wymiany i wymiany, przede wszystkim rozrząd, olej, komplet amortyzatorów i ogólne polepszenie stanu technicznego samochodu. Na dzień dzisiejszy auto jest w bdb stanie jedynie zostało mi do wymiany sworzeń i tuleje w wahaczu. Zmieniłem też tarcze przód z klockami bo już lekkie żyletki były no i były pęknięte. Na samochód na razie nie narzekam bo nic się nie dzieje, tankuje gaz, nalewam benzynki, dolewam od czasu do czasu oleju i jeżdzę :D Zakupiłem też zestaw do naprawy plastikowych progów bo jeden był pęknięty, naprawię pomaluje i założę za jakiś czas. Mam zamiar wygłuszyć także drzwi z przodu na dniach, niestety taśmą dekarską ale mam dużo teraz wydatków i jedynie na to mnie stać no i kupiłem też nawet przyjemnie grający zestaw odseparowany na przód Kicx pro 62n w dobrej cenie :) Nosiłem się nawet ze sprzedażą Hieny ale doszedłem do wniosku, że już tyle zainwestowałem (od lipca tamtego roku ponad 5tys. zł) to auto zostanie ze mną dopóki ruda go nie pochłonie :) Na dniach porobię też jakieś zdjęcia, bo dawno nic nie aktualizowałem (praca,praca i jeszcze raz praca) i dorzucę do linku podanego na pierwszej stronie.
hehe ja nakłądki na progi sobie darowałem - pod nimi ruda szalała :)
Witek_92
25-10-2013, 01:27
Nie no ja nakładki chce zrobić bo trochę marnie wygląda bez nich :) a leżą mi w garażu i nie ma co z nimi zrobić hehe yacub widzę, że masz blosa w swojej hience, powiedz, jak to Ci się sprawuje? samochód odzyskał trochę na mocy? i jak jest z regulacją tego ustrojstwa, bo bdb gaziarz z mojego miasta mówi, że to świetna sprawa ale nie podejmie się regulacji ;/
no swietna sprawa :) czasami mi sie wydaje ze wiecej mocy jak na benzyne ;)
a regulowałem sam :) na oko - zawsze ciut wiecej spalanie i tak mniejsze niz na krokowcu :) a blosa mam juz 6 lat i spokój ;)
ja jeszcze tylko dorzuce dla niedowiarkow ze siena nie lyknie paska 1,8 T . Moja zjadla lzejszego golfa z tym motorem, dla porownania jechala z nami vectra 1,8 ;)
Siena 1,6 vs Golf 1.8 T vs Vectra 1,8 :) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=uXfYZeAyPpQ)
Witek_92
26-10-2013, 03:53
No to się chyba zdecyduje na zamontowanie blosa :)
szuro moja hiena nie chodzi tak jak Twoja niestety, ale też nie jest najgorzej :)
Witek_92
04-11-2013, 18:37
No niestety Siena stoi pod blokiem :( W sobotę miałem małą przygodę z krawężnikiem i tak niefortunnie uderzyłem tylnym prawym kołem, że belka została skrzywiona i nadaje się tylko i wyłącznie do wymiany ... No cóż zbieram graty i będę na dniach ja wymieniać z kolegą. Wszystko przez cholerne bieżnikowane opony zimowe, no ale cóż chytry dwa razy płaci i do tego jeszcze naprawia. W życiu już nie kupie opon bieżnikowanych i polecam ich nikomu.
Witek_92
02-12-2013, 00:22
Niestety nie miałem czasu napisać wcześniej ale beleczka wymieniona z dwa tygodnie temu, wymieniłem ją razem z ojcem, a za używaną belkę z małą ilością rdzy zapłaciłem całe 70 zł :D beleczkę przed montażem dokładnie wyczyściłem z rudej i położyłem taki reagujący z rudą podkład i potem jeszcze prysnąłem jakimś specyfikiem przypominającym "baranka". Siena dostała także stożek, choć dużo ludzi mówi, że przy gazie niesekwencyjnym auto chodzi kulawo itp u mnie nastąpiła poprawa i to duża, nie wieszają mi się obroty jak to bywało wcześniej no i przyspieszenie jest lepsze, o dźwięku nie wspominając. Jedyna wada to minimalnie słabiej odpala na zimnym silniku ale jest ok :)
Hehe belka do wymiany :D Też miałem to doświadczenie http://fiatklubpolska.pl/moje-auto-462/fiat-siena-1-4-dan0-19166/
Powiedz mi skąd dorwałeś boczne kierunki? Były jeszcze jakieś inne?
Witek_92
16-02-2014, 23:34
Kierunki są a alledrogo od punto I. Płaciłem za nie jakieś grosze, z tego co pamiętam za oba jakoś lekko ponad 3 dychy z przesyłką. Ale jaka kasa taki towar, no ale aż tak już tragicznie nie jest jak było z nimi na początku. Kierunki pasują lecz trzeba tylko lekko mocowanie podpiłować kierunkowskazu by weszła wtyczka lub zmienić wtyczkę na taką z punto. Ogólnie o wiele lepiej wygląda na tych kierunkach.
Jak już tu zawitałem to powiem, że hienka otrzymała stożek razem z delikatnym doprowadzeniem powietrza, jedynie muszę jeszcze zrobić jakieś odgrodzenie od silnika. No i ogólnie ostatnio wywaliłem suba i zapasówkę i robiłem pomiary przyspieszenia. Wiem, że mierzenie stoperem to takie kijowe mierzenie ale wychodziło cały czas 9.1-9.2 więcj jak na serie, która ma tylko stożek i brak kata uważam wynik za bdb zwłaszcza, że mam zwężkę na dolocie, bo posiadam gaz II generacji :) A i ostatnio nowy parownik też zakupiłem.
w te 9.1 to nie uwierze :) czym mierzysz ? podaj cos wiecej ?
Witek_92
17-02-2014, 10:07
Niestety tylko stoperem, ale jeśli mi nie wierzysz to mogę Cię przewieźć, bo widzę, że kolego z Sosnowca jesteś :) Sam jestem zdumiony jak to jeździ naprawdę. Tylko tak jak mówię, nie miałem kanapy z tyłu, suba w bagażniku oraz zapasówki i różnica była odczuwalna w przyspieszeniu. myślę, że z tymi szpargałami to mam około 9.5 do sety :) Nawet kumpel co ma astrę g OPC był zdziwiony jak to jeździ, wiadomo jego lepiej no ale też mi nie mógł uwierzyć dopóki go nie przewiozłem :)
no ale oczywiscie na benzynie
bo na LPG nigdy sie tego nie osiągnie :)
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
moja sienka po wgraniu lepszej mapki do kompa tak samo miało takiego kopa że hoho - ale teraz od jazdy na gazie moc zmalała ;)
nie mówie ze nie - bo wiele osób co wsiądzie do mnie do sienki i dam jej po garach to są zaskoczeni ze to tak ładnie idzie - ze oni takiego kopa nie mają :) ale prawda taka ze siena idzie tak do 130-140 potem juz nie ciągnie tak fajnie :)
Witek_92
18-02-2014, 18:05
I tu się z Tobą zgodzę, do końca 3 idzie fajnie ale potem na czwartym biegu braku momentu niestety i słabo przyspiesza choć i tak nie ma na co narzekać :) Do ilu udało Ci się bujnąć hienkę ? u mnie wskazówka na 210 a gps pokazał całe 204, z czego też byłem zdziwiony hehe :)
No i pochwalę się, kupiłem alusy do hienki :) Aktualnie dwie się prostują, kupiłem także dwie oponki do nich, bo były już w nie za fajnym stanie. Ogólnie felgi mają 7 cali szerokości i 15 cali średnicy :) Oponki mam na to 195/50 :D Założyłem tylko na przymiarke na chwilę i efekt był jak dla mnie bomba :D Jak założe felgi w tym tygodniu i uporam się z tym by nic nie obcierało wstawię foty jak się prezenci :)
Witek_92
19-02-2014, 02:06
Fotki dodane już do folderu na bikepics, link do folderu w pierwszym poście tematu. Niestety miałem pod ręką tylko klucz do kół a on ma słaby aparat jaki flesz dlatego zdjęcia marnej jakości ale lepsze takie niż żadne. Niestety aparat nie przenosi tego jak naprawdę to wygląda, a wygląda sporo lepiej :)
CichyJerry
19-02-2014, 11:21
fele moga być , teraz gleba
Witek_92
19-02-2014, 12:32
przód już jest -40 ale przydałoby się -80 z przodu i z -70 z tyłu i by było malina :) W przyszłym miechu zamierzam naprawić jeszcze nakładki progowe i je założyć i parę elementów zrobić jak trzaskające ograniczniki, osłona wewnętrzna lusterka i linke od ustawiania temperatury, bo strzeliła :D Także małym krokami do celu.
kamilo62
19-02-2014, 20:40
jesli chcesz naprawic stary zaopatrz sie w puszke po piwie...
Bo ten w Aso naprzyklad sprzedaja jakby po FL :P..i jest wieksza o 2mm dziura...co trzeba robic tuleje z tego co sie ma... :P
Witek_92
20-02-2014, 01:40
Dzięki kolego za info :) Piwko akurat się wypiję przy wymianie linki i obudowy lusterka więc będzie jak znalazł :D A jak nie to powiem ojcu by mi dorobił w pracy taką tulejke :)
Witek_92
15-12-2014, 22:38
Temat do zamknięcia niestety Siena została skasowana przez zafirę ... 1793217933
Uderzenie jest faktycznie spore, ale czy uszkodzenia są faktycznie na tyle duże, że tylko złomowisko?
andrzej 3
16-12-2014, 23:48
mam siene 1,4 rok98 dużo pali kopci na czarno i czuć bezyne co robić pomocy?????????
Witek_92
17-12-2014, 16:42
Kolego nie w tym dziale to pytanie, ale jak już to sprawdź sobie regulator ciśnienia paliwa, musisz odpiąć wężyk od niego, który wchodzi w kolektor dolotowy i sprawdzić czy znajduję się w nim benzyna. Jeżeli tak to jest do wymiany, ja płaciłem całe 120zł za nowy marki bosch. Jest to częsta przypadłość aut zasilanych gazem.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.