PDA

Zobacz pełną wersję : Urzadzenie wtryskowe



herwolf260789
21-09-2012, 19:40
Witam :)
mam problem cały czas mi zalewa świece i nie chce palić:(
chciałem wymienić uszczelki pod tym właśnie urządzeniem co jest nad kolektora ssacym. Wszystko elegancko wymylem ekstrackyjna poskladalem i pierwszy raz oddalił a teraz już nie chce co jest grane cały czas świece mokre.
Dostaje za dużo paliwa ale dlaczego?
Help me

herwolf260789
21-09-2012, 23:12
Dodam jeszcze że lecą masakrze ilości paliwa na świece. Jak sprawdzalem czy jest iskra to doslownie w ciągu chwili miałem całą komorę silnika w benzynie.
O co tu chodzi?
Chłopaki pomóżcie bo ja już nie mam siły :(

markshall
22-09-2012, 14:04
Może po prostu wtrysk leje?

herwolf260789
22-09-2012, 19:45
No ale przed tym było dobrze dopiero po zabiegu takie jaja wyszły :(

byrrt
22-09-2012, 19:49
Może po prostu wtrysk leje?
Aż tak masakrycznie? :P Wcześniej przed wymianą tych uszczelek auto paliło normalnie?

Andrzej1885
22-09-2012, 21:26
a uszczelniłeś przepustnice i czujniki które jak myśle wykręcałeś z przepustnicy?bo powodem może być lewe powietrze które silnik zasysa

herwolf260789
22-09-2012, 23:49
Wcześniej auto paliło na dotyk a teraz tak wali paliwem jak nie wiem.
Przupustnice uszczelnilem. Tam jest taka wstawka do gazu jeszcze co podaje lpg.
Ręce mi już opadają :(

marcin.b2508
23-09-2012, 09:49
to w jakim celu tam przy tym manipulowałeś skoro wszystko było ok. nie przepuszcza paliwa na oringu od wtryskiwacza.

herwolf260789
23-09-2012, 10:20
Troszke mi się tam pocilo ale było ok i chciałem uszczelnic. Który i gdzie jest ten oring?

marcin.b2508
23-09-2012, 13:07
nie wiem jak jest dokładnie w 1,4 ale w pozostałych monowtryskach wtryskiwacz jest zainstalowany nad przepustnica i przykręcony przeważnie jedna śrubką. i on jest uszczelniony oringami. a nie podaje ci czasami równocześnie pb i lpg.

herwolf260789
23-09-2012, 13:53
Nie lpg napewno nie bym czuł. Jeszcze raz spróbuje to od nowa uszczelnic.
Gdzie mogę takie arkusze dostać do wycinania?
A paliwo jest doslownie wszedzie :(
co do tego oringu to jest tam coś takiego tylko że na uszczelce gumowej i jest to firmy bosch i jest podlaczony do wtyczki na zewnotrz czy o to chodzi?
A jak nie to pojade i kupie to całe co jest na przepustnica na złamie i musi chodzic ale najpierw uszczelnie to bo może tylko o lewe powietrze chodzi

marcin.b2508
23-09-2012, 23:49
raczej tak jak piszesz od góry nad przepustnica. zapewne na dwa przewody. jak silnik pracuje lub próbujesz odpalić to powinieneś widzieć jak rozpyla paliwo. takie strzały mgiełki paliwa, żaden strumień itp.

herwolf260789
24-09-2012, 00:52
Przed robota działał jak w zegarku więc watpie że to coś z wtryskiem. Obstawiam lewe powietrze więc jeszcze raz wszystko uszczelnie.
Tam mam 3 uszczelki które swoją struktura przypominają gruby papier muszę je na nowo wyciąć i włożyć.
Jutro po poludniu napisze czy się powiodło

byrrt
24-09-2012, 08:32
Od lewego powietrza nie powinieneś mieć powodzi paliwnej w aucie..

herwolf260789
24-09-2012, 15:38
Czyli co to może być wkoncu?

herwolf260789
24-09-2012, 22:52
Już mam przyczynę źle złożony zawór zwrotny odpalil ale jest kolejny problem nie chce się kręcić na wyższe do 2 tys i koniec :( może to coś z tym zaworem :(
a na lpg nie chce wogole chodzic :(


czy ten zawór ma być szczelny?

herwolf260789
26-09-2012, 20:23
Wszystko zrobione :)
wziąłem wszystkie części że złomu. Wszystko co jest nad kolektora ssacym tylko jest kolejny problem auto muszę kręcić trochę dłużej by odpalilo ale chodzi dobrze a na gazie czuje lekki brak mocy jak by mu mieszanki brakowało. Teraz moje pytanie czy mógł jakiś blad wyskoczyć na kompie z tego powodu? Czy coś innego się stalo? Bo wszystko inne zachowuje siędobrze.
Jestem przyzwyczajony że silnik odpal na dotyk a teraz troszke dłużej muszę go trzymać albo powtórnie zakrecic i mnie to drażni.
Dodam że urządzenie wtryskowe ze złomu było wyciągnięte z egzemplarza który nie widział nigdy instalacji gazu chodził tylko i wyłącznie na benzynie

byrrt
27-09-2012, 09:06
Nie wiadomo w jakiej kondycji są części ze złomu.. Niestety..

herwolf260789
27-09-2012, 11:37
Właśnie to jest ten znak zapytania.
Ale jak coś to wtryskiwacz mam ten stary a on był dobry :)
wtryskiwacz to jest wielkości startera do razeniowki tylko że czarny i pisze bosch? I jest pod taka szara obudowa?

byrrt
27-09-2012, 11:59
Głupia sprawa ale nie widziałem wtrysku w 1.4.. Ale jakoś to tak może być, ew. spodziewałbym się czegoś trochę większego.. Tam gdzie przychodzi paliwo ;)

herwolf260789
27-09-2012, 13:07
Bo z tego co wiem to jest na monowtrysku czyli wypada że to jest to.
A co masz na myśli innego jeszcze kolego?
Dodam że auto chodzilo jak zegarek wcześniej :)

byrrt
27-09-2012, 13:46
Bo z tego co wiem to jest na monowtrysku
Tak 1.4 12V w bbm to monowtrysk.


A co masz na myśli innego jeszcze kolego?
Trochę nie rozumiem - gdzie ja mam coś na myśli? :)

herwolf260789
27-09-2012, 13:58
No trochę źle zrozumialem :)
tam już nie ma nic większego.

A jeśli chodzi o wymianę to mam to po prostu wyciagnac z tej obudowy i włożyć nowy czy jest to jakoś bardziej zaawansowane? :)

byrrt
27-09-2012, 14:51
Na oczy tego nie wiedziałem więc nie wiem.. Poczekajmy aż odezwą się osoby mające z tym styczność..

marcin.b2508
27-09-2012, 21:53
w 1,1 i 1,2 to jest super prosta sprawa. a widzę że w 1,4 12v jest on chyba czymś zakryty. pobaw się z tym starym i spr czy da się wymontować.

herwolf260789
27-09-2012, 23:19
Jest zakryty taka szara osłoną a po jej zdjęciu wtrysk siedzi obudowany. Po zdjęciu ww osłony jest odkryty od gory a od dołu daje paliwo. Z szara oslona nie ma żadnego problemu trzyma się na 1 torksie :)
jast dla mnie zagadka jak wyciagnac ten nieszczęsny wtrysk. Mogę obraca metodę prób i błędów ale nie chce uszkodzić dobrego wtryskiwacza :)

herwolf260789
30-09-2012, 10:40
Wymieniał ktoś wtrysk w 1,4 127
V?

Uchol
30-09-2012, 11:10
a po co chcesz go wymieniać ? poruszasz nim troszke i powinnien wyjsc, ale lepiej wez sprezone powietrze i go przeczyść

herwolf260789
30-09-2012, 13:41
Bo co jakiś czas mi się świeci marchewa a na poprzednim nic takiego nie miałem nigdy :) moje auto ma 140 tys udokumentowanego przebiegu a ten ze złomu Bóg jeden raczy wiedziec

markshall
30-09-2012, 18:42
W 1.4 wtrysk jest przykręcony od góry do obudowy "gaźnika" chyba dwoma śrubami, wymiana jest dosyć prosta. Robiłem to kiedyś w Uno 1.4 a tam układ wtryskowy jest bardzo podobny, jak nie taki sam ;) Z resztą reszta silnika różni się chyba tylko głowicą (8V).

herwolf260789
30-09-2012, 20:17
Czyli to czarne to wtrysk?

markshall
30-09-2012, 20:54
Tak, umieszczony jest nad przepustnica. Jak się dobrze przyjrzysz to widać jak rozpyla benzynę ;d

herwolf260789
30-09-2012, 21:03
Wiem wiem wszystko już rozbieralem i wymienilem :)
czyli wystarczy go tylko podważyć i powinien wyjść tak?

byrrt
01-10-2012, 08:51
1.4 to stara jednostka lekko podliftowana.. Tak więc to raczej to samo co w UNO ;)

herwolf260789
01-10-2012, 09:16
Wiem o tym bo nawet widac po konstrukcji tego monowtrysku jak siedzi na miejscu gaznika powiedziałbym "chamsko" :)
to samo z układem zapłonu miejsce starej kopulki widac jak na dłoni :)
dzięki koledzy :)