Zobacz pełną wersję : bravo 1,4 12v 1998 problemy
witam, na wstępie musze powiedzieć że dałem się zrobić w wała przy kupnie auta (połakomiłem się na okładke nie czytając treści ) trudno,
wiec w aucie wymieniłem juz praktycznie całe zawieszenie wałek rozrzadu popychacze szklanki pompe abs sonde i wiele innych, teraz pytanie swiecą poduszki oraz abs myslałem ze po wymianie pompy zgaśnie choć on ale nie i co ciekawe zaczą żarzyć sie ręczny! nie wiem czemu, płyn jest. bardzo chce dojśc do ładu już z tym autem żeby moja luba zaczeła już nim jezdzić bez obaw ze znowu coś się stanie bo jak na razie auto od mechanika do mechanika i wszędzie problem aby go wpiąć do kompa ( stary typ gniazda) znalazł sie jedem mechanik ale po wymianie pompy wyskoczyła sprawa z ręcznym ręce opadaja auto nie jezdzi specjalnie a gotówki łyka co nie miara
A czemu wymieniałeś pompę? Tak to trochę wygląda że wymieniłeś na uszkodzoną.. Pompa abs ma połączenie z kontrolką ręcznego..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Może nie tyle co pompa a centralka abs.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
markshall
16-09-2012, 21:28
A centralka abs nie jest zintegrowana z pompą?
Może nie tyle co pompa a centralka abs.
No tak ale de fakto to jest jedna część..
Jak się już pali ABS i poducha a i tak poszło już sporo $ to nie lepiej jednak podjechać do ASO na examinera i zobaczyć w czym rzecz ? a w ASO na pewno się da bo jak miałem jeszcze dawno temu 1.4 to podpinali mnie. Z poduszką to jak przekręcisz kluczyk to zapala się kontrolka, gaśnie i zapala się ? Czy zapala się i pali się non stop ?
Każdego fiata w ASO przebadasz ;) Taniej jednak wyjdzie kupić sobie fejs... Jedno podpięcie do kompa w ASO to pewnie ze 100-150zł, kabel z 60-70zł :roll:
w ASO 60 PLN płaciłem ;-) a interfejs no lepiej, ja mam FES-a i mógłbym kolegę podpiąć z tym że chyba FES-em 1.4 się nie da lub coś nie chce współpracować o ile mi wiadomo bo trzeba mieć jakiś inny zestaw, ale to nie o tym temat.
Kiedyś raz próbowałem 1.4 i też nie mogłem ale w nowszym fesie widziałem już niby że obsługuje.. Mniejsza ;) Zawsze kabelek jest lepszy bo wielorazowy, a cenę którą podałeś pierwsze słyszę że można w ASO za kompa zostawić.. ;) Po znajomości i po godzinach to jeszcze rozumiem..
.. Po znajomości i po godzinach to jeszcze rozumiem.. Fakt bo to wtedy nie było na fakturę ani paragon z tego co pamiętam (dawno temu to było) ;-) sorry za OT.
kontrolka swieci od poduch cały czas, pompe wymieniłem bo byłem u elektryka inż. z fiata krakowskiego i stwierdził ze jest padnięta kupiłem taką samą żekomo była ok. dziś co sieokazało aku padł na całego czyli gdzieś jest zwora mam wolne biorę miernik i ide szukac
Jak lampka od jasiów ani na chwilę nie gaśnie to centralka jest uszkodzona :/ Być może zalana jest lub była..
pompa działa sprawdziłem dzis i jest ok martwi mnie jednak ta kontrolka od recznego czemu się żarzy sprawdziłem bębny i samoregulatory poziom płynu wszystko ok nawet czujnik przy zbiorniku jest ok
Lampką "od ręcznego" steruje też pompa (centralka) ABS bo sygnalizuje ona na niej awarięelektronicznego kolektora hamowania.. Może właśnie centralka ABS zapala lampkę..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
cos na ten temat czytałem w sieci że jakis przekaznik pada w tej centralce ale ludzie opisuja że im ta kontrolka sie świeci a u mnie żarzy szczerze to w słoncu nawet jej nie widać i to jest zaskakujące
Jeżeli przed wymianą centralki tego nie było prawie na 100% jest to wina właśnie jej. Nie wiem co to powoduje, jakieś zwarcie, brud na stykach, woda.. Nie wiem ale szukałbym przy centralce ABS.
Podepnij ABS do kompa i spróbuj cos wykombinować jezeli to cos w centralce to bez kompa sie nie obejdzie sprawdz wtyczki i sprawdz przewody w tunelu od recznego moze tam cos nie gra
Centralkę możesz wymontować z pompy jest to niby całość, ale nie do końca.
Sprawdź sobie. Reaktywacja Centralki ABS LUCAS EBC 430 - Downloads - Fiat Klub Polska (http://fiatklubpolska.pl/download/plik/92)
jestem z powrotem a wiec tak, podziękowałem na jakiś czas mechanikom i stwierdziłem że sam problem rozwiąże, jedno jest pewne mam diagnoze! w mokre dni świeci się abs i po jakimś czasie gaśnie żeby znów się zaświecić w suche dni wszystko ok przekonałem sie o tym jak w lecie wjechałem w dupną kałuże i zabłysło od razu tylko teraz pytanie czy mogą to być czujki przy kołach czy szukać po kablach ale to oczywiście na wiosnę
Mowa o tym żarzeniu się kontrolki? Żaden z czujników jakby nie był zwarty czy uszkodzony nie powinien powodować żarzenia się lampki.. Co innego ją zapalać.. Może chlapie Ci na bezpieczniki pod maską albo wręcz na pompę ABS?
nie już nic się nie żarzy wadliwy był sterownik pompy ,chodzi o kontrolke abs w dalszym ciągu się zapala
Podłączyć trzeba się do komputera. Chociaż, pewnie winny jest jeden z czynników przy kole.
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
nie już nic się nie żarzy wadliwy był sterownik pompy ,chodzi o kontrolke abs w dalszym ciągu się zapala
A to faktycznie pewnie czujnik lub kabel..
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.