PDA

Zobacz pełną wersję : Przepustnica i czujnik ciśnienia w koletkorze dolotowym



flance
11-09-2012, 08:59
Cześć, jestem tu nowy :) mam problemy z moim GP 1.4 8V 2006 r. Mianowicie, jak dużej liczbie użytkowników tego auta zaczeły mi falować obroty:) (temat wałkowany wielokrotnie). Chcę wyczyścić przepustnice i czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Moje pytanie brzmi czy lepiej te elementy wykręcać na zimnym czy na ciepłym silniku?

byrrt
11-09-2012, 09:25
Moje pytanie brzmi czy lepiej te elementy wykręcać na zimnym czy na ciepłym silniku?
Zupełnie bez różnicy - tam i tak nie powinno być jakoś przesadnie ciepło.

flance
11-09-2012, 10:23
Dzięki.
Pozdrawiam

yacub
15-09-2012, 12:42
falowanie jest tak samo spowodowane zatykającą sie odmą ;) wyciagnij i przeczysc :)

art2303
16-12-2012, 20:49
Twoim problemem jest zanieczyszczona odma problem będzie powracał przy ujemnych temperaturach, bo wtedy pozostałości wody z olejem będą zamarzały w odmie, jest to wada fabryczna, czyszczenie odmy nie jest trudną operacją.

blazejw
24-01-2013, 21:58
proponuję zajrzeć tu http://fiatklubpolska.pl/grande-punto-469/silnik-czasami-gasnie-po-zdjeciu-nogi-z-gazu-16292/