Zobacz pełną wersję : Przepustnica i czujnik ciśnienia w koletkorze dolotowym
Cześć, jestem tu nowy :) mam problemy z moim GP 1.4 8V 2006 r. Mianowicie, jak dużej liczbie użytkowników tego auta zaczeły mi falować obroty:) (temat wałkowany wielokrotnie). Chcę wyczyścić przepustnice i czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Moje pytanie brzmi czy lepiej te elementy wykręcać na zimnym czy na ciepłym silniku?
Moje pytanie brzmi czy lepiej te elementy wykręcać na zimnym czy na ciepłym silniku?
Zupełnie bez różnicy - tam i tak nie powinno być jakoś przesadnie ciepło.
falowanie jest tak samo spowodowane zatykającą sie odmą ;) wyciagnij i przeczysc :)
Twoim problemem jest zanieczyszczona odma problem będzie powracał przy ujemnych temperaturach, bo wtedy pozostałości wody z olejem będą zamarzały w odmie, jest to wada fabryczna, czyszczenie odmy nie jest trudną operacją.
proponuję zajrzeć tu http://fiatklubpolska.pl/grande-punto-469/silnik-czasami-gasnie-po-zdjeciu-nogi-z-gazu-16292/
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.