PDA

Zobacz pełną wersję : Parujacy reflektor Punto II 1.2 8V



astrum
26-08-2012, 21:35
Musiałem zmierzyć się z tym problemem, zresztą jak wielu posiadaczy kropka.Przeczytałem, dosłownie chyba kilkaset postów na różnych forach.Robiłem w miarę wszystko, co proponowano, uszczelnienie silikonem-dalej parował,nowe uszczelki na pokrywach-dalej parował, udrożnienie lufcików-dalej parował.W tych setkach postów był jeden koleś, który proponował przesmarowanie uszczelek tylnych pokryw olejem silikonowym, wydawało mi się to trochę dziwne ale akurat miałem w domu olej silikonowy, zresztą kupiony w lidlu, przesmarowałem te uszczelki i zacząłem lać wodą na reflektor z wszystkich możliwych stron, przerwa,potem znowu i znowu.Wargi mi opadły, nie wiem jak to działa ale reflektor od tego czasu nie ma nawet martwego pixela.REWELACJA!!Piszę tego posta, bo może się komuś przyda, i zaoszczędzi w ten sposób kasy, bo ja już chciałem kupować nowy.

byrrt
26-08-2012, 23:20
No i elegancko ;-)

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

vitos
16-09-2012, 19:04
Ten Twój sposób działa. To niesamowite :-) Pozdrawiam i dziękuję :-)

astrum
16-09-2012, 20:34
Cieszę się, że mogłem pomóc.Ile osób rozbierało lub kupowało nowe reflektory?

byrrt
16-09-2012, 21:28
Muszę przekablować koledze bo wiem, że też się kula z tym problemem w Punto2 ;)

astrum
16-09-2012, 21:41
za niedługo będzie miesiąc mijał od roboty.Były ulewy,deszcze, mycia a reflektor jak nowy, czyściutki aż miło.Myślę, że przez suche uszczelki zasycana jest wilgoć, która przechodzi w parę.Przyjrzałem się tym uszczelkom, są z dość dziwnego materiału, który nie zatrzymuje wilgoci i lampa wtedy "pije" a silikon w pewnym stopniu oszukuje i picia nie ma :tongue

wojtass18
24-09-2012, 21:33
ten objaw szczególnie był w pierwszych wypustach P2, nie było odpowietrzników w klapkach, później to poprawiono, spora część zamienników ich nie posiada, jak parują mimo tego dalej to tak jak kolega już napisał smarowanie, choć radzę też zwrócić uwagę czy są dobrze założone i właściwie przylegają, na forum fiata punto gdzieś był temat dokładnie opisujący wszystkie metody na parujące uszczelki.