PDA

Zobacz pełną wersję : Sej cieknie zza pompy płynu



konrado223
08-07-2012, 11:37
Witam panowie mam na kanale seicento cieknie dokładnie na tym śmiesznym kolektorze który jest za pompą płynu chłodniczego. Składa się on z takiej miseczki i rury w nią wsadzonej cieknie na tym łączeniu . Jak to zatamować , poza sylikonami ktoś próbował już:confused:

ignac2004
13-07-2012, 15:32
Napisz lepiej jaki silnik a nie piszesz coś o jakichś miseczkach.
Podaj jaki silnik, zrób fotkę to może i kto podpowie.

konrado223
13-07-2012, 21:52
1.9tdi :mad: a ile silników tam było nie masz pojęcia to nie pisz jak tego u ciebie nie ma to znaczy ze ten drugi 1108

MM88
30-07-2012, 23:43
Miałem kiedyś podobny problem. Niestety nie udało mi się dojść do tego co jest przyczyną :S








_________________
skup katalizatorów (http://www.autokat-katalizatory.pl/) - good alternative

byrrt
31-07-2012, 08:27
konrado223 co Ty kolego w ogóle taki napuszony? ignac2004 prawidłowo zauważył że nawet nie raczyłeś napisać w jakim aucie sprawa ma miejsce.

konrado223
02-08-2012, 23:11
sprawa rozwiązana należało metalową rurę odkręcić z 1 śrubki, która jest na kadłubie silnika i po prostu ją wyjąć z wyżej wymienionej miseczki. W tejże miseczce znajduje się kwadratowy oring, który z wielkim trudem zdobyłem i dla świętego spokoju złożyłem wszystko na silikon termiczny. Wyciek zatamowany. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem.
Do byrrt Chłopie, bo wpienia mnie jak ktoś ma nikłe pojęcie o danym modelu auta, a próbuje błysnąć. Jak wyżej napisałem ile silników było tam montowane????Pytanie zadane w dziale Cinquecento, Seicento, a skrót sej też nie pochodzi od Marea (aby sugerować się awatarem)

byrrt
02-08-2012, 23:43
Do byrrt Chłopie, bo wpienia mnie jak ktoś ma nikłe pojęcie o danym modelu auta, a próbuje błysnąć. Jak wyżej napisałem ile silników było tam montowane????Pytanie zadane w dziale Cinquecento, Seicento, a skrót sej też nie pochodzi od Marea (aby sugerować się awatarem)

Chłopie powiadasz ;-) Kolego po to jest forum żeby pomagać, nie wszystko jednak łatwo zdjagnozować tylko czytając o tym tak więc w Twoim interesie jest podać w pytaniu jak najwięcej informacji o problemie i aucie. Nawet na tym forum zdarzają się swapy seja na 1.2 - skąd u licha mamy wiedzieć o jaki motor Ci chodzi? Ktoś chce Ci pomóc, zadaje sobie trud odpowiedzi w Twoim temacie a Ty jeszcze niegrzecznie się wymądrzasz.. Posiedź trochę na forum to ozbaczysz że ludziska czasem mylą działy, pytają o coś nie pisząc o objawach itp to zrozumiesz uwagę odsnośnie silnika..

Pozdrawiam

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2