Zobacz pełną wersję : czujnik temperatury chłodnicy stilo 1.8
witam
przeszukalem cale forum i nie znalazlem odpowiedzi na moj problem, a mianowicie:
wracalem dzisiaj z pracy i na trasie chcialem wyprzedzic traktor zredukowalem do dwojki i nagle obroty spadly tak jakby zabraklo mocy, komputer nic nie pokazywal (dodam ze temp. na dwoze to +30 C). zapalilem po chwili i auto bez problemu chodzi, tylko ruszylem zaczelo lekko szarpac i wariowac na obrotach, dodam gazu to rusza ok a po chwili znowu spadek mocy. Po kilku przystankach zauwazylem ze nie chodzi wentylator chlodzacy silnik, a wskaznik temp. pokazuje caly czas 90C wiec odlaczylem czujnik temp., wentylator zaczal chodzic, autko zapalilo i pojechalo, po kilkunastu kilometrach (wentylator juz ochlodzil silnik) ten sam problem co wczesniej spadek mocy i nawet wylaczyl sie silnik w czasie jazdy. Podejrzewam ze to czujnik temp. ale nie jestem do konca pewiem.
Czy ktos mial taki problem kiedys?? Prosze o porade.
Pozdrawiam
czujnik sprawdź miernikiem, oporność jego jest gdzieś w dziale download opisana.
po odlaczeniu czujnika zaswiecila sie lampka sygnalizujaca katalizator, po ponownym podlaczeniu czujnika temp. lampka dalej sie swiecila. Czujnik odlaczylem znowu i do momentu kiedy wiatrak chodzil to auto jedzie bez problemu jak przestanie wiatrak pracowac auto traci moc, zauwazylem takze ze w zbiorniczku wyrownawczym plynu jest na min... ale jeszcze duzo go jest wiec to chyba nie od tego. Ma ktos jakas diagnoze oprocze tego czujnika??
To że zaświeciła się to normalne. Pytanie teraz czy ten czujnik podaje prawidłowe parametry. Podłaczyć dobrze byłoby się przez FES sprawdzić napiecie na czujniku i temp, oraz samym miernikiem.
bylem juz na kompie i wykazalo ze to czujnik... zakupilem taki czujnik w sklepie moto 52 zł, klucz płaski 21 i heja wymiana bez problemu, tylko teraz pytanie ale takie kontrolne... raczej polozenie czujnika znaczy czy jest odwrocony bardziej na ukos czy wpoprzek (w/g wskazowek zegara) raczej nie ma znaczenia?? i drugie czy po wymianie jak dalej swieci sie kontrolka czujnika czyli taki silnik to czujnik moze zle pracwac czy to poprostu blad do wykasowania ktory nie ma wplywu na prace czujnika?? (cos jak blad airbaga pasazera)??
Nie ma różnicy w jakiej jest pozycji, byleby dokręcony był.
Błąd wykasuj i ciesz się przyjemną jazdą włoszczyzną
jezeli pozycja czujnika nie gra roli to git, dzisiaj rano odpalilem stilona i swiecaca sie kontrolka czujnika zniknela... co najwazniejsze... idzie jak burza :D dzieki za info
---------- Post dodany o 19:46 ---------- Poprzedni post dodany był o 19:43 ----------
jeszcze mam dziwne drgania na kierownicy przy predkosci powyzej 100km/h chyba wachacze sie koncza albo koncowki :/
Albo wyważone są źle koła
Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
a moze i kola bo dzisiaj patrzylem to mi w wulkanizacji gosciu ze 4 chyba zalozyl odwazniki dobra rada zaczne od kol, dzieki :)
Jak założył to pół biedy - znaczy się że wyważał ;) gorzej gdybyś odważników nie miał ;)
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
wiecie co...ludzie to jednak buraki i chamy... drgania to od kol racja i ze zle wywazone tez racja... pojechalem na wulkanizacje w majowy wekend i gosc wywazy mi kolo i luzik od tamtej pory wlasnie drgania, pojechalem dzisiaj zeby skorygowac ten blad i na tej samej stacji inny pracownik powiedzial mi ze wywazenie jest niemozliwe poniewaz jedna z felg jest to naprawienia gdyz w miejscu gdzie nachodzi na piaste jest krzywa przez co wywazenie bedzie bledne i nawet dekielek od felgi tez zle sie zamyka... porazka teraz trzeba prostowac felge... to sie pytam... nie mogl ten pacan wczesniej mi o tym powiedziec tylko pieniadze wywalone na marne... zapytam jak Tomasz Lis... Co z tą Polską?? :\
P.S. dzieki moderatorom za pomoc :)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.