Zobacz pełną wersję : Swiatła do jazdy dziennej w NB
Witam,
zakładam ten temat ponieważ nie mogłem znaleźć tu praktycznie nic konkretnego co robimy z dziennymi w naszych NB :lol:,
idzie lato, stanie w korku z włączonymi soczewkami dosmaża klosze i niedoładowuje akumulator w okresach włączania ogrzewań szyb, itp.
-dzienne ledowe z power ledami w kratkach chłodnicy - kosztowne, ingerencja w instalację elektryczną,
-dzienne ledowe tuż nad halogenami corner - kosztowne, ingerencja w instalację elektryczną, problematyczny montaż, zasłaniają nieco halogeny, konieczne upolowanie odpowiedniego kształtu (obłe), raczej będą wystawać poza obrys zderzaka, trzeba robić dziury w ramce halogenu
-przeróbka instalacji halogenów corner i zmniejszenie ich mocy do ok 40% - przeróbka instalacji elektrycznej, dodanie modułu z generatorem PWM, pytanie co z homologacją do dziennych
-jak wyżej lecz włożenie H11 w wersji LED i nie zmniejszanie mocy, w nocy doswietlanie corner praktycznie nie bedzie, H11 LED ok 35zł sztuka :(, jakis przekaźnik, kable, tasma izolacyjna za ok 15zł (przeróbka w okolicy skrzynki przekaźników obok akumulatora)
-dodanie modułu zmniejszającego moc do swiateł długich jak np w audi i toyota, wypalanie odbłysnika swiatła długiego, konieczny moduł, gorszy efekt jak w przypadku halogenów
Ja osobiscie skłaniam sie ku wymianie H11 na H11 led i dodanie prostego modułu wyłączającego je jak włączą sie postojowe a moduł uruchumiany po uruchomieniu silnika.... ale H11 LED nie mają hologacji i pytanie czy można klosza halogenu corner używać jak swiatła dziennego ? :?:
czekam na Wasze opinie i doswiadczenia
Pzdr
TG
ale zakombinowaleś z postem.
na początek tak:
dzienne ledowe z power ledami w kratkach chłodnicy - kosztowne, ingerencja w instalację elektryczną,
ingerencja jak przy każdych ledach, nie koniecznie kosztowna.
idzie lato, stanie w korku z włączonymi soczewkami dosmaża klosze
z tym też się nie zgodzę :D
niedoładowuje akumulator w okresach włączania ogrzewań szyb
też jakaś bzdura. pamiętaj że przy większym obciążeniu i większym poborze prądu wszystko jest wyrównywane przez komputer
pominę tu wszystkie twoje pomysły zamiany żarówek itd bo to też jest bez sensu przynajmniej dla mnie. po to jest doświetlanie i drogowe żeby byly a rozwiązanie problemu jest banalne :D i wystarczy tylko mniej kombinować. rozwiązanie to działa więc bez obaw
rozwiązanie 1
3525
3526
rozwiązanie 2
w plastiku obok halogenu wiercisz otwór okrągły i wsadzasz tam dzienne. widziałem to już nie raz w bravo i wszystko śmiga
samo podłączenie jest banalne i polega na podpięciu dosłownie 3 przewodów i sterownika. tak więc przemyśl czy warto ingerować aż tak w żarówki itd
tgaudio żeby to miało ręce i nogi trzeba zakładać lampy z homologacją więc przeróbki typu inne żarówki odpadają..
ale zakombinowaleś z postem.
na początek tak:
ingerencja jak przy każdych ledach, nie koniecznie kosztowna.
z tym też się nie zgodzę :D
też jakaś bzdura. pamiętaj że przy większym obciążeniu i większym poborze prądu wszystko jest wyrównywane przez komputer
pominę tu wszystkie twoje pomysły zamiany żarówek itd bo to też jest bez sensu przynajmniej dla mnie. po to jest doświetlanie i drogowe żeby byly a rozwiązanie problemu jest banalne :D i wystarczy tylko mniej kombinować. rozwiązanie to działa więc bez obaw
rozwiązanie 1
3525
3526
rozwiązanie 2
w plastiku obok halogenu wiercisz otwór okrągły i wsadzasz tam dzienne. widziałem to już nie raz w bravo i wszystko śmiga
samo podłączenie jest banalne i polega na podpięciu dosłownie 3 przewodów i sterownika. tak więc przemyśl czy warto ingerować aż tak w żarówki itd
więc tak :)
ingerencja nie jest kosztowna tylko ledy są kosztowne - w miarę dobry zestaw z LEDami OSRAM to min 100zł jak nie lepiej
chodziło mi o nie podgrzewanie samych soczewek ale leflektorów jako tako i wypalania odbłysnika
skoro komputer wyrównuje napięcie i zwiększa prąd ładowania to czemu w zimę są problemy z akumulatorem ? wyrównanie jest ale nie idealne i zawsze pozostaną braki w okresach zwiększonego poboru prądu a wyłaczenie swiateł to ok 150W (razem z tyłem) a to juz ponad 10A.
Gdzie można kupić te swiatła zaprezentowane na zdjęciach w ramach przy halogenach ? wygladaja zachwycająco :) skłaniam sie ku temu rozwiązaniu :)
Z instalacją nie będzie problemu, elektronikę mam w jednym palcu :P
Montaż okrągłych dziennych nie wchodzi w grę, powierzchnia plastiku przy halogenie jest nierówna i nieładnie to będzie wyglądało :(
Pzdr
---------- Post dodany o 08:37 ---------- Poprzedni post dodany był o 08:24 ----------
tgaudio żeby to miało ręce i nogi trzeba zakładać lampy z homologacją więc przeróbki typu inne żarówki odpadają..
wiem dlatego ciągle szukam optymalnego rozwiązania aby wszystko było po bożemu i aby w samochodzie też było porządnie zrobione :)
jak widać seth miał bardzo dobry pomysł, o ile użył swiateł z homologacją to też tak zrobię ;)
to akurat nie seth'a samochód, ale pomysł wg. mnie dobry. Takie lampki krótki na 100% dostaniesz z homo.
chodziło mi o nie podgrzewanie samych soczewek ale leflektorów jako tako i wypalania odbłysnika
nie wypalisz szklą a tym bardziej odbłyśników bo niby których tych w soczewce??
ngerencja nie jest kosztowna tylko ledy są kosztowne - w miarę dobry zestaw z LEDami OSRAM to min 100zł jak nie lepiej
teraz dałeś pojazd po bandzie. ty chcesz na chinolach za 5 zł jeździć?? zastanów się czy to ma służyć czemuś czy tak robić wieś tuning. dobre ledy to za 200 zł kupisz i wtedy będzie to dobrze zrobione
skoro komputer wyrównuje napięcie i zwiększa prąd ładowania to czemu w zimę są problemy z akumulatorem ?
ja ze swoim nie mialem kłopotów. a są dlatego ze ludzie jeżdzą na starych akumulatorach na odcinkach 2 km i potem stoi na mrozie a jak każdy wie mróz rozładowuje aku a przez te 2 km aku nie da rady się naładować. do tego jazda co 2/3 dzień te 2 km i mamy efekt. ja zawsze w mrozy wyciągałem aku z punta lub przepalałem je jeżdżąc wieczorem aż się angrzeje i nawet w puncie z 99 roku nie miałem kłopotu
wyrównanie jest ale nie idealne
idealnie na światłach i z grzaniem szyby oraz z nawiewem masz ładowanie około 13.7V więc co ci tu nie doładowuje??
wyłaczenie swiateł to ok 150W
co?? żarówki przód 50W i tył 5W skąd wziąłeś 150??
Gdzie można kupić te swiatła zaprezentowane na zdjęciach w ramach przy halogenach ?
allegro lub dobry podkreślam dobry sklep z częściami do aut
Montaż okrągłych dziennych nie wchodzi w grę, powierzchnia plastiku przy halogenie jest nierówna i nieładnie to będzie wyglądało
zapewniam ze dobrze spasowane z okrągłą ramka i lekko wpuszczone w głąb poza powierzchnie plastiku wyglądają rownie dobrze tylko pracy sporo więcej z montowaniem bo trzeba wiercić otwory itd. poszukam ci tych ledów ale to dopiero jutro popołudniu bo dopiero wróciłem z roboty ze stolicy a jutro znowu gnam na pół dnia do wawy
nie wypalisz szklą a tym bardziej odbłyśników bo niby których tych w soczewce??
w soczewce jak napisałes sam też są odbłysniki, uważasz że po np.: 3 latach używania samochodu będą one takie same jak w momencie wyjechania z salonu ??? dotknij swiecącej żarówki i zajrzyj do srodka lampy i wyobraź sobie dodatkowy upał na zewnątrz 40stopni - klosz w srodku aż sie gotuje a odbłysnik wypala, nie używając ich w korku, słoneczne dni tylko je oszczędzamy...zresztą, nie są to tylko moje argumenty
teraz dałeś pojazd po bandzie. ty chcesz na chinolach za 5 zł jeździć?? zastanów się czy to ma służyć czemuś czy tak robić wieś tuning. dobre ledy to za 200 zł kupisz i wtedy będzie to dobrze zrobione
nie napisałem że chcę kupić chinole za 5 zł, uważasz ze hella za 350zł są robione w Europie ? Jestem elektronikiem z wykształcenia i wiem co jest w srodku takiej lampy i za ile a homologacja sprowadza sie do wygrzania na szybce odpowiedniego oznaczenia.....więc na pewno nie kupię zestawu za 200zł który swieci tak samo a nawet możliwe że gorzej niz np za 80zł, oczywiscie trzeba dobrze trafic i upolować cos sensownego a nie kupic pierwszy lepszy zestaw-dlatego najpierw założyłem temat a nie udałem sie do sklepu...
ja ze swoim nie mialem kłopotów. a są dlatego ze ludzie jeżdzą na starych akumulatorach na odcinkach 2 km i potem stoi na mrozie a jak każdy wie mróz rozładowuje aku a przez te 2 km aku nie da rady się naładować. do tego jazda co 2/3 dzień te 2 km i mamy efekt. ja zawsze w mrozy wyciągałem aku z punta lub przepalałem je jeżdżąc wieczorem aż się angrzeje i nawet w puncie z 99 roku nie miałem kłopotu
idealnie na światłach i z grzaniem szyby oraz z nawiewem masz ładowanie około 13.7V więc co ci tu nie doładowuje??
co?? żarówki przód 50W i tył 5W skąd wziąłeś 150??
Weź pod uwagę że komputer mierzy napięcie na aku a nie prąd ładowania aku, liniowosc napięcie/prąd jest zachowania ale tylko w pewnych granicach, komputer podwyższa obroty aby nadrobić straty na ogrzewanie szyby, dmuchawę itp co nie zmienia faktu że 10A prądu na plus przy wyłączonych swiatłach (powiedz że 9A bo ok 1A pociągną w sumie oba dzienne w zależnosci od LED'ów) odciąży cały układ zwłaszcza w korku gdzie obroty są niskie i akumulator naładuje sie nieco szybciej zwiększając szansę porannego odpalania w zimę
to zastanów sie nad bilansem mocy i sobie policz, widzę że zapomniałes o oswietleniu tablicy rejestracyjnej, tylnych lampach, przednich postojowych, oswietleniu wskaźników deski rozdzielczej, H1 nie pobiera 50W, min 55W a tanie żarówki nawet 68W mimo że mają napis 55W więc kolego drogi:
55Wx2 (H1) + 4x5W(tył) + 2x5W(tablica rejestracyjna) + 2x5W(przypuszczam oswietlenie licznika tyle pobiera) = .....150W
ty chcesz na chinolach za 5 zł jeździć?? zastanów się czy to ma służyć czemuś czy tak robić wieś tuning. dobre ledy to za 200 zł kupisz i wtedy będzie to dobrze zrobione
Podpisuje się pod tym tekstem.
Co do okrągłych ledów w niepłaskiej powierzchni - poszukaj sobie forum hondy acord - tam wstawiają okrągłe DRLe i jest trochę zdjęć - nawet ładnie im to wychodzi..
tg audio nie zgodzę się z toba odnośnie wypalania sie odbłyśników bo w soczewkach z tego co wiem ich nie ma. druga sprawa to te nieszczęsne klosze. nie przesadzajmy w korku nei stoisz długo a nawet mała prędkości toczenia się auta sprawia że sa chłodzone.
ingerencja nie jest kosztowna tylko ledy są kosztowne - w miarę dobry zestaw z LEDami OSRAM to min 100zł jak nie lepiej
z tego wywnioskowałem że tobie chodzi o jak najtańszy zestaw. skoro 100zł to kosztowna operacja to ja już nie będę nic mówił.
co do homologacji też się nie zgodzę. popatrz na czym jeżdżą taksówkarze, to są właśnie tanie zestawy które się wypalają. ja ogólnie uważam że nie ma sensu montować ledów w tak nowoczesnych autach bo nie ma w nich problemów z ładowaniem i niedoładowywaniem no chyba że zimą przy mrozach można mu trochę dać fory. robi się tu trochę zamieszania odnośnie pewnych racji więc jeśli chcesz montować LED'y to jakieś dobre z homologacją (bo ona nie polega tylko na naklejce, ktoś to sprawdza czy jest to bezpieczne i spełnia swoje funkcje) . dwa sposoby masz juz są jeszcze gotowe zestawy na zderzak specjalnie do bravo ale coś ostatnio na allegro ich nei widziałem, koszt ich to 1500zł więc chyba taniej kupić coś i samemu kombinowac
tg audio nie zgodzę się z toba odnośnie wypalania sie odbłyśników bo w soczewkach z tego co wiem ich nie ma. druga sprawa to te nieszczęsne klosze. nie przesadzajmy w korku nei stoisz długo a nawet mała prędkości toczenia się auta sprawia że sa chłodzone.
jest odbłysnik, jesli by go nie było to jak formowany byłby strumień swietlny który zresztą jest inny dla lewego i prawego leflektora (doswietlenie pobocza), ten obły klosz w który wsadzasz żarówkę to własnie odbłysnik widziany od tyłu, przed odbłysnikiem jest soczewka jak w niektórych lepszych latarkach.
Powierzchnia odbłysnika pokryta jest zwiazkami srebra co daje efekt lustra i odbicia wiazki ale wartstwa jest bardzo cienka i z upływem lat ookopcji sie napewno, zabrudzi i zaniknie pogarszając współczynnik odbicia.
Im mniej włączasz H1 tym lepiej.
z tego wywnioskowałem że tobie chodzi o jak najtańszy zestaw. skoro 100zł to kosztowna operacja to ja już nie będę nic mówił.
co do homologacji też się nie zgodzę. popatrz na czym jeżdżą taksówkarze, to są właśnie tanie zestawy które się wypalają. ja ogólnie uważam że nie ma sensu montować ledów w tak nowoczesnych autach bo nie ma w nich problemów z ładowaniem i niedoładowywaniem no chyba że zimą przy mrozach można mu trochę dać fory. robi się tu trochę zamieszania odnośnie pewnych racji więc jeśli chcesz montować LED'y to jakieś dobre z homologacją (bo ona nie polega tylko na naklejce, ktoś to sprawdza czy jest to bezpieczne i spełnia swoje funkcje) . dwa sposoby masz juz są jeszcze gotowe zestawy na zderzak specjalnie do bravo ale coś ostatnio na allegro ich nei widziałem, koszt ich to 1500zł więc chyba taniej kupić coś i samemu kombinowac
powiem CI tak, jak mam wydać 200zł za okrągłe swiatła do jazdy dziennej ktore maja wybita homologacje i identyczne za 68zł (znalazłem takie) z ta samą homologacja to wolę wydać 68zł...co jest chyba zrozumiałe..., nikomu sie raczej nie przelewa i trzeba patrzec na niektóre sprawy rozsądnie, diody jestem w stanie wymienić sobie sam w przypadku przepalenia jesli sie to w ogóle zdarzy.
Pisząc o 100zł podałem tę kwotę aby mieć porównanie że ekonomicznie kupno dwóch H11 LED byłoby tańsze ale z kolei gorszym rozwiązaniem ze względu na brak homologacji żarówek o czym pisałem i itp.
Montując dzienne chcę żeby też to wyglądało i pod tym kątem najlepiej byłoby wstawić H11 LED o halogenów co wyglądałoby bardzo dobrze (z daleka samochód wydawałby sie poszerzony na dole przy włączonych swiatłach).
Teraz po przemysleniu sprawy raczej upoluję krótkie 3 power ledowe dzienne lub okrągłe i postaram sie je wpasować w ramki - jest tu o tyle dobrze że ramki mozna wyjąć i zabrać do warsztatu/domu i spokojnie wszystko dopasować.
jak mam wydać 200zł za okrągłe swiatła do jazdy dziennej ktore maja wybita homologacje i identyczne za 68zł (znalazłem takie) z ta samą homologacja to wolę wydać 68zł...
Nawet nie czytałem całego postu bo nie mam czasu na wnikanie w powieści - strasznie dużo tu piszecie :P
Ale jesteś pewien że to te same diody/lampy? Czy tylko na zdjęciu tak samo wyglądają? Zdjęciem z aukcji bym się nie sugerował..
jesli by go nie było to jak formowany byłby strumień swietlny który zresztą jest inny dla lewego i prawego leflektora
soczewka jest od układania wiązki i odpowiedniej jej ustawienie i rozproszenie na drodze
a więc juz nie rozpadając się i nie duskutując nie potrzebnie na temat cen i homologacji powiem ci tak. kup cos w sklepie a nie na allegro. będziesz miał latwie przy reklamacji i mniej stersu jakby )tfu tfu) coś było nie tak.
ja bym jednak postawił na ledy ze zdjęcia a nie okrągłe lub takie
ŚWIATŁA DZIENNE MERCEDES 2x6 LED wyprzedaż! (2249392944) - motoAllegro (http://moto.allegro.pl/swiatla-dzienne-mercedes-2x6-led-wyprzedaz-i2249392944.html)
długi pas led nad halogen a ten zawijas w strone środka auta i zachodziłby na powierzchnię ta z wgłębieniem
soczewka jest od układania wiązki i odpowiedniej jej ustawienie i rozproszenie na drodze
a więc juz nie rozpadając się i nie duskutując nie potrzebnie na temat cen i homologacji powiem ci tak. kup cos w sklepie a nie na allegro. będziesz miał latwie przy reklamacji i mniej stersu jakby )tfu tfu) coś było nie tak.
ja bym jednak postawił na ledy ze zdjęcia a nie okrągłe lub takie
ŚWIATŁA DZIENNE MERCEDES 2x6 LED wyprzedaż! (2249392944) - motoAllegro (http://moto.allegro.pl/swiatla-dzienne-mercedes-2x6-led-wyprzedaz-i2249392944.html)
długi pas led nad halogen a ten zawijas w strone środka auta i zachodziłby na powierzchnię ta z wgłębieniem
zastanawiałem sie nad nimi :) cięzko będzie je wpasować patrząc na sposób ich montażu i dwie wystające z tyłu sruby, mógłbym też zostać posądzony i plagiat mercedesa :) diody wyglądają mi na tańsze FLUXy a nie power ledy.
nie chcę sie kłócić ale klosz w którym osadzona jest żarówka jest własnie odbłysnikiem, soczewka ma idealną krzywiznę i nie jest w stanie uformować odpowiedniej wiązki lecz tylko ją powiększa i skupia.
Dzięki za porady, będę montował okrągłe po namysle, dam znac jak juz to zrobie z fotkami :)
Pzdr
nieznany15
27-06-2012, 13:53
Ktoś coś działał jeszcze z dziennymi?
nieznany15
29-06-2012, 23:27
Sorry, że post pod postem może ktoś zna kogoś kto by ogarnął takie ramki tylko, że taniej?
FIAT BRAVO II ADAPTERY SWIATEL DO JAZDY DZIENNEJ (2312688247) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (http://allegro.pl/fiat-bravo-ii-adaptery-swiatel-do-jazdy-dziennej-i2312688247.html)
trochę drogo. a nie myślałeś nad rezygnacją z tego?? bo to z tego co widać sa niezłe koszty
Hehe cenę sobie gość z kosmosu wywalił ;) Za taką cenę to bym myślał żeby samemu to z włókna szklanego zrobić ;)
nieznany15
30-06-2012, 11:05
No cena zwala z nóg ostatnio chciał 300zł ale aukcja się skończyła. Myślałem na zrobieniem tego samemu ale coś się zebrać nie mogę :P
Faktycznie. 350 zł za adapter, moim zdaniem za dużo, choć ładnie to wygląda. Ja teraz kupiłem do Bravo 198 Philipsy Daylight 4 LED Philips - DayLight 4 Rozwiązania LED Światła do jazdy dziennej 12 V 5 W - 12820WLEDX1 - Światło dzienne - Lampy samochodowe - Oświetlenie (http://www.philips.pl/c/car-lamps/daylight-4-swiatla-do-jazdy-dziennej-12-v-5-w-12820wledx1/prd/). Mam je parę miesięcy zamontowane już w Puncie 2 i mogę je szczerze polecić z uwagi na bardzo solidnie zalane plastikiem klosze lamp w przeciwieństwie do tanich chińskich. Same diody też świecą bardzo mocno, no i sam przekaźnik jest fajnie rozwiązany.
Odnośnie Bravo 198, to z tego co patrzyłem trzeba je będzie zamontować na rogach dolnego grilla niestety (co prawda odległość pomiędzy lampami będzie mniejsza w najbliższym punkcie niż 60 cm, ale na przeglądzie ani policja się tego nie czepia, sprawdzają, czy LED'y się prawidłowo włączają, to znaczy, czy podczas ich świecenia nie świecą się żadne inne lampy zewnętrzne). We wnękach - atrapach obok halogenów nie dam rady ich wpasować. Na poprzedniej stronie Seth miał ślicznie wpasowane LED'y, ale ich klosze z tego co widać ze zdjęć mają kształt równoległoboku, natomiast Philipsy są prostokątne. Seth, czy mógłbyś wrzucić na forum zdjęcia o lepszej jakości, z większym zbliżeniem, żeby było widać w jaki sposób instalowałeś swoje LED'y ? Poza tym mam pytanie, w którym miejscu najlepiej przejść kablami z lamp do góry, żeby nie znajdowały się one w świetle wlotów powietrza do chłodnic ? Z tego co zauważyłem do góry leci taki mały kanał - prześwit. Nie wiem, może tam wypuścić kable do góry. Jak końce kabli będą już u góry to potem już bułka z masłem.
Z góry dziękuję za podpowiedzi
Witek
nieznany15
30-06-2012, 11:24
Fakt faktem na tych zdjęciach co on tu wrzucił ładnie to wygląda ale widziałem zdjęcia z bliska i już niestety tak pięknie nie jest :(
Seth u siebie LEDów nie ma chyba.. Fotkę wziął z netu...
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
nieznany15
30-06-2012, 12:12
Zdjęcia Seth z tymi ledami jest z innego forum na którym jestem już dawno zarejestrowany jest tam jeszcze kilka innych opcji na dzienne liczyłem, że wy tu będziecie mieli inne pomysły :P
Zgadza sie to nei moje ledy. to sa pomysły innych które widziałem na własne oczy. ja u siebie ledów nie chce bo po co
nieznany15
30-06-2012, 19:10
A to już widzieliście?
http://img706.imageshack.us/img706/5493/001tnv.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/706/001tnv.jpg/)
Nie ale całkiem spoko to wygląda ;)
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
tak koszt tego na allegro 1500zł. jakieś pół roku temu było na serwisie do kupienia teraz jakoś nie widać. pewnie nie schodziło. kiedyś o tym pisałem w jakimś temacie
nieznany15
30-06-2012, 23:45
No na allegro już ich od dawna nie ma te koleś zakupił z niemieckiej strony za ponad 259€
dla mnie te ledy wyglądają jak z forda. w mondeo chyba były właśnie tak montowane.
nieznany15
01-07-2012, 17:32
No dokładnie nowe Fordy mają bardzo podobnie ale nawet ta opcja ledów niektórym nie pasuje bo w tym miejscu mają spryski
niektórym nie pasuje bo w tym miejscu mają spryski
to samo chciałem napisać. ale zawsze można dać je niżej
nieznany15
02-07-2012, 08:43
Kolega vitos chciał z bliska zobaczyć montaż tych ledów co seth wrzucał więc oto foto.
http://img220.imageshack.us/img220/5402/20jmn2c.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/220/20jmn2c.jpg/)
Kolega vitos chciał z bliska zobaczyć montaż tych ledów co seth wrzucał więc oto foto.
Bardzo dziękuję za fotkę. W środę mam nadzieję nie spartaczyć montażu swoich philipsów 4LED. Jak mi się uda ładne wykonanie, to wkleję fotkę na tutejszym forum.
nieznany15
02-07-2012, 13:20
Niestety w PL jeszcze niedostępne na tą chwile na allegro są podróbki tego czyli pasek LED jako pozycyjne.
Fiat Bravo 198 DayLine Dectane - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=jYqny8CToMM&feature=related)
slowikoo
15-09-2013, 19:23
Witam;
Może ktoś podesłać fotkę w które miejsce wpięliście się w instalację z przewodem plusowym.
Z góry dziękuje za odpowiedź
widziałem ostatnio bravo które miało ledy w zderzaku na samej górze zaraz przy masce. Wyglądało to dość dziwnie i prymitywnie
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.