Zobacz pełną wersję : Fiat Bravo 97' brak mocy, dziwny odgłos silnika
Witam. Mam problem z moim Bravo, 1.9 TD otóż, zaczęła mi lać pompa paliwa. Głupi sam chciałem "uszczelnić", niestety nie poszło. Zmuszony zostałem do poszukiwań nowej pompy, kupiłem też boscha, tylko prawdopodobnie jest troche starsza mniejsza z tym. Dałem do mechanika, ten za razem wymienił rozrząd. Od tamtej pory samochód nie chce jechać, dymi, i wydaje strasznie dziwny dźwięk. Taki metaliczny, i podczas przyspieszania przestaje momentami, i gdy przestaje "ryczeć" jednocześnie zaczyna przyspieszać tak jak to było gdy go kupiłem. Mechanik powiedział, że ten samochód tak chodzi i on nie wie co to. Dramat. Proszę o jakieś rady, sugestie co to może być?
Mechanik powiedział, że ten samochód tak chodzi i on nie wie co to.
Żal - jak to on nie wie.. Na moje szukaj innego mechanika. Rozrząd to chyba nie jest bo skoro czasem ciągnie normalnie
co to za pompa?
Rozrząd czy prawidłowo ustawiony.
Tak jak napisał kolega byrrt zmień mechanika.
Witam. Odświeżam temat. Byłem u innego mechanika, który sprawdził mi rozrząd - wszystko jest ok, powiedział mi, że wg niego jest to wina turbiny. Moje pytanie, czy miał ktoś z tym problem? W jaki sposób mógłbym się z tym uporać? Mechanik mi powiedział, że on mógłby się tym zająć, ale to koszta. Jest szansa, że sam tą turbosprężarkę odkręcę i może przeczyszczę nie wiem, może to coś pomóc?
Polecam sprawdzić pompę jeszcze raz. Skoro wymieniłeś na inna to do sprawdzenia jej wydajność ze stara. Turbo jak pada to słychać jest specyficzny dźwięk z reguły i występuje dymienie
Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
a czy mechanik który wymienił Tobie pompę paliwową , po wymianie ustawił ją odpowiednio tz. wyprzedzenie wtrysku , obroty itp? pierwsze co bym zrobił to pojechał do jakiegoś mechanika który potrafi regulować pompy paliwowe na regulacje
lukq jaki specyficzny dźwięk masz na myśli? Jeśli chodzi o dymienie to jest czarny dym z rury w sporej ilości.
Bardziej błękitny. Czarny to wg okien do sprawdzenia ta pompa
Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
Chłopaki, rozwiązałem problem. Zabrałem się za to sam, odkręciłem obudowę paska rozrządu poluzowałem 3 śruby imbusowe obróciłem pompę o kilka stopni - samochód chodzi jak wcześniej :D Jestem szczęśliwy! :D
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.