Zobacz pełną wersję : Wycieraczki przód
Witam
Mam problem z przednimi wycieraczkami, otóż gdy je włącze chodzą strasznie powoli i slychać coś tak jakby szczyrkanie pod podszybiem od strony kierowcy. Nie pamietam juz bo było pózno ale to szczyrkanie nie ustepowało nawet w momencie wyłaczenia wycieraczek. Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy, chodzi oczywiscie o Seicento 899.
Te "szczyrkanie" po wyłączeniu to raczej dziwna sprawa.. Ale trzeba rozebrać i sprawdzić bo tak to nikt nie pomoże.. Mechanizm wycieraczek może sie zatrzeć od syfu wody i rdzy która tam się gromadzi - niestety.. Tak więc jedyna opcja to sprawdzić co jest grane..
rozumiem ze moge sie tam dostac tylko przez zdemontowanie tej materiałowej osłony od strony silnika
Kurde nie wiem jak jest w SC ale chyba tak samo jak w innych autach demontuje się plastikowe podszybie (uprzednio ściągając ramiona wycieraczek)
No nic bede próbował, własnie dostałem cynk od lepszej połówki ze juz chodza normalnie. Kaprysny ten mój chwastek
No może oznaczać to, że z czasem po prostu padną..
Też tak przeczuwam, zabiore sie za to jak tylko lepsza połówka zakończy w tym tygodniu wyścig szczurów.:smile:
Jesli ktos kiedys rozbierał to szachrajstwo to bede wdzieczny za jakiekolwiek wskazówki.
Witam problem rozwiazany zatarty mechanizm od strony pasazera bo penetracji WD-40 i nasmarowaniu problem czesciowo znikł, ale mimo tego ze mechanizm chodzi bez oporów. Wciąż ramie przenoszace naped na wycieraczke pasazera spada z plastikowej nakładki ( widok na zdjeciu )
2654
W zwiazku z tym czy te plastiki mozna gdzieś kupic czy pozostaje zakup nowego mechanizmu
raczej plastików nie dokupisz.
przesmaruj dokładniej czpienie. tzn rozbierz przeleć drobnym papierem ściernym, nasmaruj i złóż. może jak będą lekko chodziły to nie będzie ci spadało
może jak będą lekko chodziły to nie będzie ci spadało
Będą
Słyszałem o takiej ,,sztuczce'', że te plastikowe sworznie zastępowało się nitami albo śrubami. Może warto o tym pomyśleć?
albo śrubami.
widziałem na śrubach. na pewno jest to jakieś wyjście. choć ciekawe ile kosztują same ramiona. jeśli te 50zl to chyba gra nie warta świeczki
Problem w tym ze próbowałem ale sadze ze jak juz rozbiore to beda do wyrzucenia. A te które mam maja ułamana blokade zapobiegajaca przekrecaniu sie.
No nic bede kombinował.
Witam!Ja troche z innej beczki mam pytanie...ktos moglby mi doradzic jaka dlugosc powinny miec piora wycieraczek przednich w seju?Wiem,wiem...mozna sobie kupic roznej dlugosci...:tongue ale jakie dlugosci sa optymalne i wycieraja idealnie?Pzdr
Z tego co widze L=P=480mm
30 sek. szukania w google..
Pozdrawiam
Problem przerabiałem w cc.
Zacieranie tulejek ( dokładnie tam gdzie przykręcasz pióra)po demontażu całego mechanizmu rozkręcić tulejki wyczyścić nałożyć smaru. Pomogło na 3 lata. Potem znowu to samo znowu czyszczenie i ok
Zacieranie tulejek ( dokładnie tam gdzie przykręcasz pióra)
dokładnie nie tam tylko tam gdzie przykręca sie ramiona na których osadzone sa pióra. pomyliłeś się z lekka
Raczej Prezi o to chodziło ;)
pewnie tak. Taki maly błąd. grunt ze wiemy o co chodzi :D
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.