PDA

Zobacz pełną wersję : Wycieraczki przód



Tricen
02-02-2012, 11:20
Witam

Mam problem z przednimi wycieraczkami, otóż gdy je włącze chodzą strasznie powoli i slychać coś tak jakby szczyrkanie pod podszybiem od strony kierowcy. Nie pamietam juz bo było pózno ale to szczyrkanie nie ustepowało nawet w momencie wyłaczenia wycieraczek. Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy, chodzi oczywiscie o Seicento 899.

byrrt
02-02-2012, 11:43
Te "szczyrkanie" po wyłączeniu to raczej dziwna sprawa.. Ale trzeba rozebrać i sprawdzić bo tak to nikt nie pomoże.. Mechanizm wycieraczek może sie zatrzeć od syfu wody i rdzy która tam się gromadzi - niestety.. Tak więc jedyna opcja to sprawdzić co jest grane..

Tricen
02-02-2012, 12:12
rozumiem ze moge sie tam dostac tylko przez zdemontowanie tej materiałowej osłony od strony silnika

byrrt
02-02-2012, 12:16
Kurde nie wiem jak jest w SC ale chyba tak samo jak w innych autach demontuje się plastikowe podszybie (uprzednio ściągając ramiona wycieraczek)

Tricen
02-02-2012, 12:35
No nic bede próbował, własnie dostałem cynk od lepszej połówki ze juz chodza normalnie. Kaprysny ten mój chwastek

byrrt
02-02-2012, 12:51
No może oznaczać to, że z czasem po prostu padną..

Tricen
02-02-2012, 12:58
Też tak przeczuwam, zabiore sie za to jak tylko lepsza połówka zakończy w tym tygodniu wyścig szczurów.:smile:
Jesli ktos kiedys rozbierał to szachrajstwo to bede wdzieczny za jakiekolwiek wskazówki.

Tricen
20-02-2012, 13:37
Witam problem rozwiazany zatarty mechanizm od strony pasazera bo penetracji WD-40 i nasmarowaniu problem czesciowo znikł, ale mimo tego ze mechanizm chodzi bez oporów. Wciąż ramie przenoszace naped na wycieraczke pasazera spada z plastikowej nakładki ( widok na zdjeciu )
2654
W zwiazku z tym czy te plastiki mozna gdzieś kupic czy pozostaje zakup nowego mechanizmu

seth
20-02-2012, 13:52
raczej plastików nie dokupisz.
przesmaruj dokładniej czpienie. tzn rozbierz przeleć drobnym papierem ściernym, nasmaruj i złóż. może jak będą lekko chodziły to nie będzie ci spadało

Jelcyn
20-02-2012, 14:06
może jak będą lekko chodziły to nie będzie ci spadało
Będą
Słyszałem o takiej ,,sztuczce'', że te plastikowe sworznie zastępowało się nitami albo śrubami. Może warto o tym pomyśleć?

seth
20-02-2012, 14:09
albo śrubami.
widziałem na śrubach. na pewno jest to jakieś wyjście. choć ciekawe ile kosztują same ramiona. jeśli te 50zl to chyba gra nie warta świeczki

Tricen
20-02-2012, 14:57
Problem w tym ze próbowałem ale sadze ze jak juz rozbiore to beda do wyrzucenia. A te które mam maja ułamana blokade zapobiegajaca przekrecaniu sie.
No nic bede kombinował.

jaro88
21-02-2012, 18:09
Witam!Ja troche z innej beczki mam pytanie...ktos moglby mi doradzic jaka dlugosc powinny miec piora wycieraczek przednich w seju?Wiem,wiem...mozna sobie kupic roznej dlugosci...:tongue ale jakie dlugosci sa optymalne i wycieraja idealnie?Pzdr

byrrt
22-02-2012, 08:11
Z tego co widze L=P=480mm
30 sek. szukania w google..
Pozdrawiam

Prezi
14-04-2012, 22:30
Problem przerabiałem w cc.
Zacieranie tulejek ( dokładnie tam gdzie przykręcasz pióra)po demontażu całego mechanizmu rozkręcić tulejki wyczyścić nałożyć smaru. Pomogło na 3 lata. Potem znowu to samo znowu czyszczenie i ok

seth
14-04-2012, 23:45
Zacieranie tulejek ( dokładnie tam gdzie przykręcasz pióra)
dokładnie nie tam tylko tam gdzie przykręca sie ramiona na których osadzone sa pióra. pomyliłeś się z lekka

byrrt
15-04-2012, 10:49
Raczej Prezi o to chodziło ;)

seth
15-04-2012, 11:15
pewnie tak. Taki maly błąd. grunt ze wiemy o co chodzi :D