PDA

Zobacz pełną wersję : Ulysse 2,0 JTD 2003r duzo pali



jojo442
30-01-2012, 21:28
witam. czy to normalne ze ten model z tym silnikiem w cyklu mieszanym{z przewaga cyklu po miescie}pali 11l/100km?

seth
30-01-2012, 21:58
no chyba nie normalne. a nie masz przypadkiem jakiegoś muła?? w sensie braku mocy, takiego osłabienia nie czujesz??

jojo442
30-01-2012, 22:12
no zgadz sie do 2000 obrotow ciagnie sie bardzo pozniej sie wkreca.egzaminer bledow nie wykryl

seth
30-01-2012, 23:39
to masz przepływke walniętą. na bank. przerabiałem to w astrze II. po podłączeniu do kompa weź zobacz sobie wartości silnika i przy gramach zasysanego powietrza będziesz mial jedna wartośc dość wysoka o ile dobrze pamiętam to taka wartość awaryjna to 800. w każdym bądź razie jak podepniesz sie i zaczniesz czytać tą wartość to powinna falować jak będziesz dodawał gazu. jak stoi w gorze to wszystko jasne. koszt to 350 zl firmy bosch

jojo442
31-01-2012, 21:22
witam moi macherzy twierdza ze przy dodawaniu gazu wartosci mas powietrza skacza ale czy tak jak trzeba to reki uciac sobie nie dadza.maja przeplywke wyjac i zreanimowac[umyc] acz kolwiek nie wierza ze cos to da.druga rzecz to przejechac sie z odpieta i zobaczyc jak sie zachowa auto.pionformuje

seth
31-01-2012, 22:28
podepnij może od kogoś przepływke o ile masz możliwość. bo umycie przeplywki nie da nic.

jojo442
01-02-2012, 08:19
znajdz tu drugiego ulysse w tomaszowie i to z takim samym silnikiem.ten silnik byl wkladany chyba nie tylko do ulysse?

aquarius01
01-02-2012, 10:37
witam. czy to normalne ze ten model z tym silnikiem w cyklu mieszanym{z przewaga cyklu po miescie}pali 11l/100km?

Myślę, że przy obecnych warunkach pogodowych nie jest to chyba niczym zaskakującym.


---------- Post dodany o 09:37 ---------- Poprzedni post dodany był o 09:32 ----------


bo umycie przeplywki nie da nic.

Mycie przepływomierza to prosta droga do jego zniszczenia. To precyzyjny przyrząd półprzewodnikowy z grzałką - całość napylona jest na bardzo małej powierzchni. Mycie tego elementu praktycznie zawsze kończy się jego śmiercią. Zużycie przepływomierza związane jest z uszkodzeniem elementu grzejnego.


ten silnik byl wkladany chyba nie tylko do ulysse?

Nie tylko i co śmieszniejsze z fiatowskim JTD nie ma nic wspólnego. To silnik z koncernu PSA stosowany powszechnie w Peugeotach i Citroenach i tam nazywa się 2.0 HDI.

lukq
01-02-2012, 17:35
Odłącz przepływkę, jeśli wszystko będzie prawidłowo, znaczy że to jego wina.

jojo442
26-02-2012, 21:05
witam po przerwie. przeplywke podmienialem bez zmian ,egr sprawny czy moze to byc wina map-sensora nie mam pojecia co tu zrobic,a moze po prostu ten typ tak ma masa duze i silnik nie daje rady.wczesniej mialem galaxy 1998r z silnikiem 1,9 tez 110km i bylo ok a masa podobna.tu silnik przeciez o piec lat mlodszy i chyba technologia tez bardziej zaawansowana.

aquarius01
27-02-2012, 09:59
przeplywke podmienialem bez zmian ,egr sprawny

A sonda/sondy Lambda sprawne ?

grafi26
20-08-2012, 15:14
Jeśli jeździsz bardzo spokojnie to jest to dużo, ale jeśli jeździsz bardzo dynamicznie to jest to norma.