Zobacz pełną wersję : Prawidłowa praca silniczka krokowego
Odpowiedzcie mi koledzy na takie pytanie - jak zachowuje się u Was obrotomierz po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy na rozgrzanym silniku - czy obroty momentalnie spadają do książkowych, czy jest jakiś punkt pośredni? z tego co wyczytałem przy okazji problemów z krokowcami, u części osób po zejściu z obrotów (po wciśnięciu sprzęgła) silnik krokowy ustala najpierw obroty na powiedzmy 1500 obr/min. by chwilę później zejść do właściwych wolnych obrotów. jak to jest, a właściwie jak być powinno?
Mam dokładnie jak piszesz, przy większej prędkości jak wcisne sprzęgło obroty po woli spadają do 1500 i dopiero jak się zatrzymam to opadają na 800. Zjawisko dziwne i nie wiem czy jest prawidłowe czy nie. Czasami nawet jak wcisnę sprzęgło przy prędkości wyższej to przez chwile obroty utrzymują się na 2000 i dopiero jak zwolnie powiedzmy do 40 km/h to powoli opadają. Ponowna adaptacja i reset kompa pomogą w tej sytuacji bądź czyszczenie przepustnicy?
kiedyś byłem na regulacji czujnika położenia przepustnicy i krokowca i po tej wizycie obroty spadały najpierw do ~1500, a później do ~800 i tak zdaniem mechanika powinno być. teraz jest inaczej. spadają momentalnie do ~800 obrotów, więc się zastanawiam co jest nie halo. jutro do niego wjadę to wyjaśnić.
U mnie też spadają najpierw do ok 1500 po czym powoli do 850.. Czasem jednak nie i jest przydławka.. Ale to już wina również najprawdopodobniej krokowca.. Być tak w każdym razie nie powinno..
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.