PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z cewką Spalaona Następnego Dnia kolejna



Koles89
14-01-2012, 22:03
Witam mam pewien problem który zaczął się od tego że zapaliła się kontrolka wtrysków i zaczęły nieco falować obroty potem zgasła i zapalała się od czasu do czasu.
Następnie spaliła się pompka paliwowa może było za mało paliwa w zbiorniku nie wiem raczej nie , kolejnym objawem było to że kiedy zapalała się kontrolka wtrysku to auto zaczynało strasznie strzelać na gazie najczęściej kiedy było mu ciężko np.stromy podjazd, podejrzewam że gubił iskrę na 3 i 4 cylindrze bo kolejnym objawem było spalenie się cewki zapłonowej sterującej 3 i 4 cylindrem. Wymieniłem cewkę oraz wstawiłem pompkę od volvo :lol: akurat taką miałem pod ręką ale auto nie zachowywało się tak jak trzeba mianowicie na benzynie szarpało a na gazie strzelało do puki nie padła kolejna cewka czyli jeden dzień może ktoś coś podpowiedzieć bo już sam nie wiem czego szukać

lukq
14-01-2012, 22:16
Sprawdziłeś świece i przewody wysokiego napięcia? to na początek.

Koles89
14-01-2012, 22:28
Tak. Sprawdziłem świece ok przewody nie mają przebicia przynajmniej nie widać żadnych iskier. zapomniałem dodać że pompka paliwowa też się spaliła po wymianie a w zbiorniku na pewno była benzyna

Virusek
14-01-2012, 22:53
Przyczyn szukałbym w LPG, pewnie centralka zdechła i podaje benzynę oraz LPG jednocześnie przez co ECU głupieje

Koles89
14-01-2012, 23:14
Ale czy od tego mogą mi padać cewki?? Kiedy nie chodzi cylinder 3 i 4 to auto nie strzela i dla czego pada tylko 3 i 4??


---------- Post dodany o 23:14 ---------- Poprzedni post dodany był o 22:57 ----------

Ciekawostka pompka paliwowa jest spalona w dosłownym tego słowa znaczeniu właśnie ją wyjąłem i jest wypalona od środka czyżby zwarcie w instalacji????

Virusek
14-01-2012, 23:14
ECU?? Błędy czytałeś z ECU?

Koles89
14-01-2012, 23:27
Jeszce nie w tygodniu jadę instalacje i komputer jeśli to masz na myśli pisząc ECU

Virusek
14-01-2012, 23:47
engine control unit - jednostka sterująca silnika

Koles89
14-01-2012, 23:53
Czyli dobrze zrozumiałem skrót. Jakoś w tygodniu pojadę błędy sprawdzić chociaż teraz wydaje mi się ze gdzieś jest zwarcie.


---------- Post dodany o 23:53 ---------- Poprzedni post dodany był o 23:52 ----------

Możliwe że przez błędy w sterowniku pala się cewki i pompki? Chyba raczej nie nigdy nie słyszałem o czymś takim

Virusek
14-01-2012, 23:58
Powiem tak: nie ładuj kasy na ślepo w części, zwykłe czytanie błędów z kompa i wszystko jasne, na forum możemy ładną loterie prowadzić

Koles89
15-01-2012, 00:01
Ok dzięki za rady jak sczytam błędy to dam znać co mu było.