Koles89
14-01-2012, 22:03
Witam mam pewien problem który zaczął się od tego że zapaliła się kontrolka wtrysków i zaczęły nieco falować obroty potem zgasła i zapalała się od czasu do czasu.
Następnie spaliła się pompka paliwowa może było za mało paliwa w zbiorniku nie wiem raczej nie , kolejnym objawem było to że kiedy zapalała się kontrolka wtrysku to auto zaczynało strasznie strzelać na gazie najczęściej kiedy było mu ciężko np.stromy podjazd, podejrzewam że gubił iskrę na 3 i 4 cylindrze bo kolejnym objawem było spalenie się cewki zapłonowej sterującej 3 i 4 cylindrem. Wymieniłem cewkę oraz wstawiłem pompkę od volvo :lol: akurat taką miałem pod ręką ale auto nie zachowywało się tak jak trzeba mianowicie na benzynie szarpało a na gazie strzelało do puki nie padła kolejna cewka czyli jeden dzień może ktoś coś podpowiedzieć bo już sam nie wiem czego szukać
Następnie spaliła się pompka paliwowa może było za mało paliwa w zbiorniku nie wiem raczej nie , kolejnym objawem było to że kiedy zapalała się kontrolka wtrysku to auto zaczynało strasznie strzelać na gazie najczęściej kiedy było mu ciężko np.stromy podjazd, podejrzewam że gubił iskrę na 3 i 4 cylindrze bo kolejnym objawem było spalenie się cewki zapłonowej sterującej 3 i 4 cylindrem. Wymieniłem cewkę oraz wstawiłem pompkę od volvo :lol: akurat taką miałem pod ręką ale auto nie zachowywało się tak jak trzeba mianowicie na benzynie szarpało a na gazie strzelało do puki nie padła kolejna cewka czyli jeden dzień może ktoś coś podpowiedzieć bo już sam nie wiem czego szukać