Zobacz pełną wersję : Fiat Marea Weekend R5 - Wkrótce 20V Turbo
Witam,
Postanowiłem nie kontynuować poprzedniego tematu, bo sporo sie pozmieniało, ale to już nie ma co dyskutować na ten temat.
Po krótce przedstawie Wam moją ukochaną:
Fiat Marea Weekend 2.0 20V z 1998 roku - w moim posiadaniu od 2007 roku :)
Wyglądalo to po zakupie mniej więcej a raczej dokładnie tak:
1909
Oczywiście przez te pare latek się troszkę pozmieniało, a mianowicie:
Wnętrze:
Fotele z Mitsubishi Lancer EVO IX MR
Poflokowane słupki + dodatkowe zegary
Zmieniona gałka zmiany biegów + mieszek
Zawieszenie / Koła:
Felgi 17" Team Dynamics Monza
Sprężyny H&R -35mm
Audio:
Pioneer DEH-P6900IB
Infinity REF 5020CS
JBL GTO 1024BP
Aktualnie autko prezentuje się następująco:
1910
1911
1912
1913
1914
I tak będzie wyglądać, ponieważ żadnych zmian wizualnych już nie planuje...
Zmieni się za to natomiast pod maską, po nowym roku auto dostanie kilka "nowych" bajerków.
Serducho - Silnik z Fiata Coupe 2.0 20V Turbo - kontretnie ten legitymuje się mocą ~ 240 Km
Układ hamulcow też z Coupety z zaciskami Lamborgini
I do tego siądzie na gwincie.
Jak się coś ruszy w temacie to dam znać :)
Pozdrawiam,
rav
Znana Marysia, jak i tam, tak i Tu nie mogę się na nią napatrzeć! Cudo.
Ten gwint to z Niemiec będziesz sprowadzać?
bez urazy ale dla mnie kombi i tuning tak do siebie pasują jak pieść do nosa. może u ciebie to z zewnątrz nie wygląda jeszcze przesadnie ale środek jest wg mnie przebajerzony już. taka moja opinia choć w innym aucie np. sedan a na pewno hatchback miałoby to sens
Oj, Paweł nie zgodzę się z Tobą, ta Marea jest naprawdę dopieszczona bez przesady i wiejskiego tuningu. Fotele z EVO sam chciałem sobie zaszczepić, lecz dostępność i koszta są wysokie. Osobiście piękniejsza jest Weekendowa od sedana (dla mnie), a to nie dlatego, ze posiadam Weekenda. Prezentuje się lepiej. Znam jednego sedana, który może równać się z rav'a weekendem . Jest to sedan Migiego.
może u ciebie to z zewnątrz nie wygląda jeszcze przesadnie ale środek jest wg mnie przebajerzony już
o wiejskim tuningu nie pisalem bo do tego jej daleko ale dla mnie kombi to samochody praktyczne ktore mają służyc do celów zarobkowych a nie tuningu. dla mnie oprócz tego że nie wygląda brzydko to jednak sie nie podoba ze względu na polączenie kombi i tuningu i nikt mnie nie przekona że to do siebie pasuje
Nie pisałem do Ciebie o tym wiejskim tuningu, tylko ogólnie.
dlatego cytowalem swoją wypowiedź i napisalem że do wieś tuningu mu brakuje nie miałem na myśli tego że niby ty mi to zarzucasz że powiedzialem tak :D
Nie rozumiem co nie tak jest w tuningu kombiaka...:roll: Moim zdaniem jeśli się to robi z głową to każde auto można ładnie zrobić i nie ważne czy to kombi czy sedan.
Co do tematu to piękna Maryśka:smile:
Powodzenia w modach
Mi się też podoba ;) Ważne, że nie ma tony spoilerów i wszystkiego co można przywiesić i nakleić (np. tuningowej nalepki na wlew paliwa) :)
A ja jestem ze swoimi opiniami gdzieś po środku.. Tuningowanie kombi niby nie ale jeżeli jest to taki delikatny tuning nie idący w spojlery paski i bajerki to czemu nie.. Jeżeli idziemy w sport to faktycznie nie kombi bo takie auto nie ma nawet takich właściwości jezdnych aby tym poszaleć - ok przyspieszać będzie ale co z tego jak jest mało zwrotne i duże.. Nie mniej auto mi się podoba, nawet te fotele ładnie się tam komponują ;)
o wiejskim tuningu nie pisalem bo do tego jej daleko ale dla mnie kombi to samochody praktyczne ktore mają służyc do celów zarobkowych a nie tuningu. dla mnie oprócz tego że nie wygląda brzydko to jednak sie nie podoba ze względu na polączenie kombi i tuningu i nikt mnie nie przekona że to do siebie pasuje
heh.
panda niby to też tylko małe praktyczne toczydełko a jedna jest cały klub pandy ( PCP ) gdzie ludzie dokładają różne bajery do swych samochodów. na szczęście zwykle ze smakiem.
bez urazy ale dla mnie kombi i tuning tak do siebie pasują jak pieść do nosa
Ależ ja się nie gniewam :)
Widzisz, ja myślę troche innymi kategoriami i lubie nietuzinkowe pomysły. Kombiak... hmmm auto kupiłem przypadkiem a stało się tak, że je pokochałem i zaczęło się delikatnie zmieniać i co chwile jakiś nowy pomysł i tak się toczy... Idąc Twoim tokiem myślenia równie dobrze można by negować Fiata, że fabrycznie wypuścił auto z dwulitrową rzędową piątką pod maską. Wracając jeszcze do tego, że jest to kombi to traktuje to jako duży plus i złoty środek ponieważ, w aucie często jeździ sprzęt wędkarski a na dachu rowery - i coś w tym złego? - nie wydaje mi się :)
Faktycznie można zrobić jakiś kolejny oklepany projekt jak jakaś Honda, VW itp ja jednak postanowiłem wytrwale iść w strone mojego Fiaciora bo jak pisałem wyżej lubie nietuzinkowe pomysly.
Co zmian pod maską, zawsze marzyło mi się Turbo i przyszedł czas na zrealizowanie marzeń - dodam tylko, że jeszcze do nie dawna w Brazylii były produkowane fabrycznie uturbione Maryśki - niektóre po modach osiągają moce ponad 600 koni - też jakiś absurd pewnie dla Ciebie ;)
środek jest wg mnie przebajerzony już
A tym to mnie już rozbroiłeś :D
W środku raptem zmieniłem fotele i wielkie mi halo hehe. Tak fotele zmieniłem z tego względu, że na fabrycznych czułem się jak na stołku barowym.
Te są wygodniejsze w trase i do jazy na codzień, a przede wszystkim siedze niżej na czym mi zależało. Pomijając fakt, że po włożeniu wyglądają jakby fabrycznie tam były wsadzone :)
Cieszy mnie to, że czytam takie opinie jak Twoja bo właśnie między innymi na przekór takim osobom powstaje ten projekt :)
Idąc Twoim tokiem myślenia równie dobrze można by negować Fiata, że fabrycznie wypuścił auto z dwulitrową rzędową piątką pod maską
kolego troche chyba mnie nie zrozumiałeś mi chodzi o to jak to wygląda a nie jakie ma właściwości jezdne. dla mnie samochód ma mieć niezłe osiągi ale nie wyglądać bosko a byc lipnym. twój lipnie nie wyglada silnik też dobry ale to kombi po co je w środku robić na sportowo?? nei lepiej zrobić zawieche silnik itp czyli to co odłożyłeś na potem. może gdybyś rzadbal najpierw o jej walory mechaniczne potem o wygląd myślałbym inaczej lecz niestety znowu wygląd wzial górę nad jakością
A tym to mnie już rozbroiłeś
to już nawet nie o fotele chodzi ale jeszcze po co ta dokładka zegarów.
rorry ale dla mnie taki optyczny tuning kombi zawsze będzie czymś dziwnym.
Tak fotele zmieniłem z tego względu, że na fabrycznych czułem się jak na stołku barowym.
może dlatego ze kola 17 i niższe zawieszenie nie daje juz tego komfortu co powinno
w aucie często jeździ sprzęt wędkarski
juz widzę go na jakimś podjeździe pod rzekę na nierównym terenie.
każdy ma prawo do swojego zdania mi optyczny tuning nie leży absolutnie w kombi i nikt mnie nie przekona że to dla wygody itp bo to bzdura o ile fotele owszem może wygodniejsze ale 17" niskie zawieszenie i dodatkowe zegary?? hmm chyba coś nie bardzo
tomasz985
20-12-2011, 17:07
te cytaty które wstawiłeś są seth'a a nie lukq'a :lol:
jak dla mnie auto się prezentuje super,co za różnica sedan czy kombi każdy robi to co lubi albo to co mu się podoba,zresztą w tym przypadku wszystko zrobione zostało ze "smakiem"
oj różnica jest zasadnicza kombi nie służy do ulepszeń tylko do zarabiania po to zostało stworzone. chyba po to został założony ten temat żeby o tym dyskutować a nie tylko chwalić bo gusta są rożne. jak już pisałem o ile nie wygląda źle i nie jest to wieś tuning itd. o tyle w kombi mija się to z celem
co do tych cytatów to czasem na forum tak cos przeskakuje to wina czegoś w sieci chyba
Napisał lukq
bez urazy ale dla mnie kombi i tuning tak do siebie pasują jak pieść do nosa
Ależ ja się nie gniewam Coś nie tak bo to nie moja wypowiedź ;-)
Co zmian pod maską, zawsze marzyło mi się Turbo i przyszedł czas na zrealizowanie marzeń - dodam tylko, że jeszcze do nie dawna w Brazylii były produkowane fabrycznie uturbione Maryśki - niektóre po modach osiągają moce ponad 600 koni - też jakiś absurd pewnie dla Ciebie Najmocniejsza to chyba 656 KM, do tego w kombi. ;-) Piękne są.
Napisał lukq
środek jest wg mnie przebajerzony już
A tym to mnie już rozbroiłeś
W środku raptem zmieniłem fotele i wielkie mi halo hehe. Tak fotele zmieniłem z tego względu, że na fabrycznych czułem się jak na stołku barowym.
Te są wygodniejsze w trase i do jazy na codzień, a przede wszystkim siedze niżej na czym mi zależało. Pomijając fakt, że po włożeniu wyglądają jakby fabrycznie tam były wsadzone
Cieszy mnie to, że czytam takie opinie jak Twoja bo właśnie między innymi na przekór takim osobom powstaje ten projekt Wypowiedź do środka tez nie moja ;-)
Wiesz, że mi się podoba i to bardzo.
Z cytatami to się porobiło z automatu - u mnie też czasami to się dzieje...
Odniosę się jeszcze do wypowiedzi seth'a
Co do zegarów mogę się poniekąd zgodzić, ze zostały założone przed modami ale... były zakładane przy ostatniej próbie ruszenia projektu SWAPa, z projektem nie udało się ruszyć zegary zostały i dziarsko się sprawują chociażby z tego względu, że mam kontrole nad ciśnieniem i temp oleju i wiem kiedy "bez stresu" mogę puścić wskazówkę obrotomierza w górny zakres skali - a przy 147 fabrycznych koniach taka okazja pojawia się często :)
I powtórzę raz kolejny, że nie wiem gdzie Ty widzisz, że auto w środku jest robione "na sportowo"
Jakbyś czytał ze zrozumieniem to byś zapewne zrozumiał, ze fotele zostały założone dla lepszej wygody jazdy w fotelach a nie całym samochodem... 17 i springi do tej decyzji nic nie mają, ale tego chyba nie pojmiesz...
Auto mam w posiadaniu jak pisałem 5 lat i przez ten czas co roku (od 3 lat na 17" + od dwóch na springach) załadowane po dach sprzętem i silnikami do łodzi i z dwoma rowerami na dachu wozi mnie na mazury. Dodatkowo w sezonie faktycznie auto możesz zobaczyć przy jednej z mazowieckich rzek :)
Nie wiem kto Ci naopowiadał, że kombi służy do zarabiania... Pierwsze słyszę powiem szczerze, ale cóż człowiek uczy się całe życie - nie pozostaje mi nic innego jak wysłać Mery do pracy :)
Na koniec konkluzja z mojej strony:
Auto do dla mnie złoty środek i tyle - praktyczne, ładne i do tego szybkie, a będzie jeszcze szybsze...
Na bazie nadwozia kombi powstało w PL i nie tylko wiele ciekawych projektów, baaa sporo ciekawych aut już fabrycznie opuszczało fabryki, również w nadwoziu kombi :)
Z tymi cytatami to jest jakiś bajzel nie raz to widziałem i zgłaszałem nawet do Michała..
Jakbyś czytał ze zrozumieniem to byś zapewne zrozumiał, ze fotele zostały założone dla lepszej wygody jazdy w fotelach a nie całym samochodem... 17 i springi do tej decyzji nic nie mają, ale tego chyba nie pojmiesz...
złośliwości możesz sobie zachować dla siebie a dodatkowe zegary fotele od evo (które samo w sobie jest sportowe) to nie jest w ogóle nic a nic robienie czegoś na sportowo. dla mnie to się zaczyna powoli robić wieś tuning jak tak słucham ciebie i czytam że te 17" zegary swap na coupe itp nie są dal szpanu tylko maja służyć polepszeniu podróżowania samochodem rodzinnym na mazury. sorry ale takie rzeczy to się robi w samochodach które mają służyć do zabawy a nie wożenia rodziny. z mojej strony tyle w temacie bo nikt mnie nie przekona że tego typu nadwozie które robione bylo z myślą do przewożenia większej ilości bagaży czyli chyba głownie dla osób które dużo wożą i w codziennej pracy im służą nadają się do takiego tuningu. ale cóż była moda na kombi teraz jest na terenowe i mamy w warszawie mase farmerów w terenówkach. tylko pytanie po co im te samochody jak i tak nie korzystają z ich możliwości. tak samo z kombi po co komu kombi jak mysli o tuningu a skoro wozi dużo to po grzyba ładować kasę na ulepszenia
fotele zostały założone dla lepszej wygody jazdy w fotelach
a ty to umiesz czytać ze zrozumieniem i w tej wypowiedzi to pokazaleś. więc tłumacze ci jeszcze raz. ładujesz lepsze wygodniejsze fotele a do tego nisko profilowe opony na felach 17 ( po nierównym jeździ się jak żelaźniakiem) i do tego auto obniżasz. nie zaprzecza to sobie?? chyba tak.
no to ja już tyle. życzę powodzenia w dalszym tuningu samochodu
rav tą zawiechę na gwincie co chcesz założyć to dostępna na eBay? za około 2000 zł?
Ło matko odpuśćcie ;) Nie ma co dyskutować, każde z Was ma pewno swoje racje.. :)
Pozdrawiam
złośliwości możesz sobie zachować dla siebie a dodatkowe zegary fotele od evo (które samo w sobie jest sportowe) to nie jest w ogóle nic a nic robienie czegoś na sportowo.
No nie :) pisałem Ci wyżej, ale dalej nie rozumiesz... Zresztą podoba mi się pojęcie "na sportowo" :lol: Fotele wymieniłem bo tamte były nie wygodne i tyle - skóry nie lubie i nie chciałem kupować drugie fotela jak z domowego salonu - i tyle w temacie :)
dla mnie to się zaczyna powoli robić wieś tuning
Jak widać dla innych nie :lol: :
1938
itp nie są dal szpanu tylko maja służyć polepszeniu podróżowania samochodem rodzinnym na mazury. sorry ale takie rzeczy to się robi w samochodach które mają służyć do zabawy a nie wożenia rodziny.
A widzisz i tu mamy to co pisałem wyżej - złoty środek - mogę sobie pojechać nią na Mazury a jak trzeba to "się pobawić" ...
Auto nie jest robione dla szpanu, nie lubię szpanować... jakbym już na siłę miał szpanować to bym kupił na pewno inne auto..
.
z mojej strony tyle w temacie bo nikt mnie nie przekona że tego typu nadwozie które robione bylo z myślą do przewożenia większej ilości bagaży czyli chyba głownie dla osób które dużo wożą i w codziennej pracy im służą nadają się do takiego tuningu.tak samo z kombi po co komu kombi jak mysli o tuningu a skoro wozi dużo to po grzyba ładować kasę na ulepszenia
Znowu jakieś indywidualne teorię czytam :lol:
Pewnie jak widzisz takie auta jak Audi RS4, RS6, Mondeo ST, AR 156 GTA - Fuck! 250 konne kombi z Włoskiej stajni... to pewnie łapiesz się za głowę i myślisz jakim prawem takie coś jeździ po drogach...
ale cóż była moda na kombi teraz jest na terenowe i mamy w warszawie mase farmerów w terenówkach
Nie wiem o jakich modach piszesz i o co w ogóle Ci chodzi, ale przynajmniej się czegoś ciekawego można dowiedzieć i pośmiać :lol: :lol: :lol:
Sporo się znasz widzę, pewnie czytałeś dużo prospektów o samochodach, masz kolegę, który czyta Auto Świat i obejrzałeś dokument o Warszawie...
Zapraszam do Stolicy na przejażdżkę, zobaczysz jak jest
a ty to umiesz czytać ze zrozumieniem i w tej wypowiedzi to pokazaleś
Napisałem już wyżej kolejny raz to samo odnośnie foteli... pewnie znowu nie zrozumiesz ocb
ładujesz lepsze wygodniejsze fotele a do tego nisko profilowe opony na felach 17 ( po nierównym jeździ się jak żelaźniakiem) i do tego auto obniżasz. nie zaprzecza to sobie?? chyba tak.
No właśnie nie... felgi zmieniłem bo te mi się podobały, dużo osób zmienia swoje koła na inne - ale dla Ciebie pewnie to Wieś :lol:
no to ja już tyle
Ja też tyle i mam prośbę jak Ci temat nie leży to tu po prostu nie zaglądaj i tyle
Pewnie jak widzisz takie auta jak Audi RS4, RS6, Mondeo ST, AR 156 GTA - Fuck! 250 konne kombi z Włoskiej stajni... to pewnie łapiesz się za głowę i myślisz jakim prawem takie coś jeździ po drogach...
porównujesz auta seryjne do rzeźbienia czegoś co seryjnie nie szlo a to co innego. nie chce mi się z tobą polemizować bo to nie ma najmniejszego sensu. jest to twoje oczko w głowie ok ale widać zakładasz temat tylko po to żeby zbierać pochwały itd a to już jest żałosne. nie chce mi się cytować ciebie i udowadniać swojej racji bo to nei ma sensu z kims takim jak ty.
co do tego żebym przyjechał sobie do warszawy i zobaczył jak jest. otóż byłem tam co tydzień czasem co 2 przynajmniej na 2/3 dni i wiem jak tam jest. bez obrazy dla mnie i wielu ludzi to jedna wielka wiocha gdyż większość a przynajmniej spora grupa "warszawiaków" jest najezdna. i nawet ostatnio usłyszałem fajne zdanie że ci w warszawie to są farmerzy raz do roku. gdyż kupują terenówki i raz na dłuuuugi czas użyją jej a do tego padło określenie że taki szpan to jak noszenie prezerwatywy w nadziei że kiedyś się przyda. tak samo jest z twoim tuningiem kombi. tyle mojej dygresji na temat tuningu i warszawiaków. możesz nie odpisywać mi nawet tu bo ja i tak tu juz nie zajrzę bo po co skoro cie nie chwale i masz z tym problem widać mało dowartościowany jesteś i ciągle ci mało.
no to cześć
Nielicha historia :lol:
bez obrazy dla mnie i wielu ludzi to jedna wielka wiocha
No właśnie i pierwszy raz się z Tobą zgodzę - tak jest i to niestety wina przyjezdnych :roll: , których jest coraz więcej :roll:
Mam prośbę do Moderatorów, ale tych prawdziwych Moderatorów o posprzątanie tego tematu - a jak Pan czy może Pani seth ma jeszcze jakieś kompleksy to zapraszam na PRIV :)
Hehe po raz kolejny mówię - odpuśćcie obaj ;-)
Pewne racje Paweł co prawda wg. mnie ma, ale na szczęście auto od wieś tuningu ma jeszcze daleko (przynajmniej w moim rozumowaniu). W modowaniu auta podoba mi się podnoszenie jego osiągów bez śladu na zewnątrz a tu koncepcja auta rav_rav trochę odstaje ale ok - przecież jego sprawa ;-) Bez obrazy dla właściciela tamtego samochodu ale zdecydowanie lepsze takie auto niż bordowa siena po dziadku z kolorowym szmatkowym kokpitem i felami od golfa ;-)
Tak więc chłopaki spokój już! ;-)
Obojgu z Was życze zdrowych i wesołych..
qolejowy
23-12-2011, 23:54
Tak więc chłopaki spokój już! ;-)
Obojgu z Was życze zdrowych i wesołych.Dołączam się do życzeń
Także się dołączam, czekam na odpowiedz w sprawie zawieszenia ;-)
Was zaś chłopaki proszę może PW?
Oj chłopaki chłopaki, czasem jak wchodzę na forum i widzę takie kłótnie to wydaje mi się że z drugiej strony zamiast dorosłych facetów siedzą dzieci 12-13 letnie. Co do wyglądu auta to uważam że zamiast rozpisywać się że mi się nie podoba bo ... ble ble ble powinniście po prostu napisać " mnie się nie podoba i kropka. Co do tuningu kombi to nic w tym złego nie ma jeżeli auto nie jest zrobione wieśniacko. Kombi kolegi rav rav mnie się podoba i to nie dlatego bo jestem z warszawy oraz z tej samej dzielnicy ( patrząc po blachach WU - Ochota) co autor tematu po prosu jest zrobione z gracją i ze smakiem :). Jakby iść tą drogą co kolega seth to nie powinno tuningować się również sedanów bo to auta dla rodziny , hatchbacków 5d bo to auta miejskie dla małych rodzin lub singli ,a jedyne które nadają się do tuningu to auta w nadwoziu coupe i 3d Hatchbacki bo wyglądają w miarę sportowo. Najważniejsze jest to że właścicielowi takie auto się podoba i dobrze się mu nim jeździ. Co do wieśniaków i warszawiaków itp. to uważam że nie powinno się ludzi oceniać po tym skąd pochodzą tylko po i charakterze . Ja jestem 100% warszawiakiem , urodziłem się w stolicy i w niej żyje. Nie mam nic do ludzi z innych miejscowości za równo tych dużych i tych małych jeżeli takie osoby mnie szanują i potrafią się jakoś zachować. Poza tym warto zauważyć że w warszawie mieszka więcej osób przyjezdnych niż 100% warszawiaków jak ja, ponieważ tak jest już od dawna że warszawiacy ze stolicy uciekają bo jest tu po prostu dziadostwo - małe pensje, drogie artykułu itp. a osoby z mniejszych miast czy też wsi przyjeżdżają tu bo uważają że w stolicy jest tak super zarabia się po parę tysięcy zł a jest wręcz odwrotnie.
Kurde nie rozumiem co złego widzicie w tuningu kombiaka... I co złego jest w 17" na niskim profilu i glebie? Kombi można tuningować tak samo jak sedana czy hatchbacka... Co z tego że kombi jest w założeniu rodzinnym autem? Niektórzy tuningują pickup'y takie jak stary WV Caddy czy Fiat 125p pickup...
Trabant 1.3 GermanStyle : Pozostałe z grupy VAG - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - (http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=433870)
Dla przykładu ten trabant ma kubły od CRX'a i klatkę mimo to że jest klasykiem... Ładne felgi i wgl i czy jest coś złego w takim tuningu?
Z tego co widzę to rav_rav idze w kierunku german stylu a to pasuje nawet do rodzinnych kombiaków.
Mniejsza o to:roll:
Auto naprawdę fajne, nie zrażaj się tym co mówią inni tylko rób swoje bo wychodzi ci to naprawdę elegancko :)
Wesołych Świąt:redface:
jak dla mnie bardzo fajny projekt :) a z burbo juz w ogole bedzie przyjemnie
:) powodzenia zycze w modach
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.