Zobacz pełną wersję : Falowanie obrotów, niepracujący silnik, instalacja LPG
endriu420a
17-12-2011, 20:28
witam panowie!!! jestem posiadaczem bravy 1.4 , który jest drugim samochodem służącym do dojeżdżania do pracy .To teraz opiszę problem W kwietniu tego roku miałem problem z kompem i przy naprawie został usunięty immo . W dniu wczorajszym zacząłem montować instal. gaz gdzie jest założona przystawka mikser itp ale bez podłączania butli i instal elektr. po zaółożeniu w/w i odpaleniu obroty silnika zaczęły nagle falować w granicach od 800-3000/jednak mogła to być wina lewego powietrza , które już jest usunięte /Po przejechaniu ok 12 km i podczas postoju silnik falując nagle zgasł i już nie odpalił, myślałem że za mało paliwa po dolaniu 5 litrów nie pomogło . Po sprawdzeniu okazało się , że wtrysk nie podaje paliwa i nie ma iskry na świecach ...pompa po przekręceniu kluczyka podaje/ dobija paliwa . Proszę o pomoc co to może być bo ja nie wiem skoro immo jest usunięty.:mad:
Zmieniłem temat z "big problem" na aktualny.
Wszystko podłączyłeś z powrotem jak było?
Kabla żadnego przypadkiem nie wyrwałeś?
Przycisk pod fotelem kierowcy wciśnięty?
Kontrolka wtrysku gaśnie po przekręceniu stacyjki w I-szą pozycję?
endriu420a
18-12-2011, 12:44
z elektryki nie było nic ruszane żadne przewody nie były odpięte porostu podniesiony był tylko wtrysk z całą obudowa , kontrolka wtrysku nie gaśnie przycisk pod siedzeniem ok i dalej lipa dzisiaj dalej szukam zastanawia mnie co może być , że nie podaje i wtrysk i nie ma iskry padł komp znowu:?:
Skoro kontrolka wtrysku nie gaśnie to coś uszkodziłeś/urwałeś/odłączyłeś. Sprawdź czy wszystkie wtyczki siedzą w gniazdach w okolicy zespołu przepustnicy, najlepiej jak każdą wyciągniesz i wsadzisz jeszcze raz, jeśli nie pomoże to trzeba będzie podpiąć się pod komputer i zobaczyć co za błąd. To że komputer padł to raczej bym na samym końcu stawiał.
Iskry może nie podawać bo nie przeszedł "self testu".
qolejowy
18-12-2011, 13:38
Nie znam tego silnika ale w innych fiacikach system wtryskowy zabezpieczony jest dodatkowym bezpiecznikiem, np. w 1.8 jest on umiejscowiony za schowkiem i jak jest spalony to pompa pracuje, marchewka świeci a iskry na świecach nie ma. Może u Ciebie sytuacja jest podobna.
endriu420a
18-12-2011, 14:07
sprawdzam wtyczki dodam jeszcze że do cewki dochodzi napięcie na środkowym kablu przez chwilę jak powinno być jednak dalej cewka nie podaje iskry na krokowym jak jest wtyczka na 4 piny po przekręceniu zapłonu na 3 jest napięcie może to pomoże w dagnozie:confused: z wtyczkami to wydaje mi się nie bardzo bo samoch.przejechał przecież20 km i dopiero padł ale sprawdzę dla pewności a czujnik położenia wału może być tego przyczyną:?:
Może, ale była by iskra.
Zdejmij przewód paliwowy podstaw jakiś pojemnik na paliwo i przekręć kluczyk w pierwszą pozycję - sprawdź czy podaje paliwo.
Jak masz pojemnik z podziałką to zmierz ile poleci benzyny (przez ten czas co przekaźnik pozwala) - powinno siknąć mniej więcej 100ml.
Italianoboy
19-10-2012, 11:15
WITAM
MIAŁEM PROBLEM Z FALOWANIEM OBROTÓW W MOJEJ BRAVIE W SERWISIE STWIERDZILI ŻE TRZEBA WYMIENIĆ PRZEPUSTNICĘ ZA DUŻE PIENIĄDZE, BO SILNIK KROKOWY SIĘ USZKODZIŁ I NIE MOŻNA GO WYMIENIĆ. POJECHAŁEM DO POLECONEGO PRZEZ KOLEGĘ WARSZTATU I OKAZAŁO SIĘ ŻE SILNICZEK WYMIENILI NA NOWY I PRZEPUSTNICA HULA MAM PRZEJECHANE 210 TYŚ I STWIERDZIŁ MAJSTER ŻE NIE MA SENSU WYMIENIAĆ CAŁĄ PRZEPUSTNICĘ. SILNIK KROKOWY KAZAŁ MI KUPIĆ W ZAPRZYJAŹNIONYM SKLEPIE. TU JEST DO NICH KONTAKT [adres]
JAK WIDZIAŁEM TO STARY SILNICZEK KROKOWY WYRWAŁ KOMBINERKAMI USZKADZAJĄC GO A NOWY WCISNĄŁ W MIEJSCE STAREGO.
primo pisanie dużymi literami oznacza krzyk, secundo nie reklamujemy sklepów bo to nie miejsce na to. byrrt
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.