PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z odpaleniem cc700 weber



adaminho17
01-12-2011, 20:01
Witam,

Od niedawna mam problem z odpaleniem mojego cc700 z gaznikiem Weber.
Wszystko dobrze tylko nie ma sily odpalic.
Sprawdzalem:
- świece (nowe)
- filtry (paliwa i powietrza)
- przewody
- akumulator

Czy jest możliwość, żeby gaźnik był zabrudzony? i czy to może być przyczyna? Jesli tak to jak go wyczyścić?

Pewnego dnia zaparkowalem samochód na posesji i juz nie odpalil. Na "pycha" tez nie daje rady. Dalismy odpalić go poprzez "hol". Coprawda udało nam sie ale na drugi dzien nie szlo go juz znowu odpalić:/ nie wiem co moze byc tego przyczyna.
Na dopiar zlego po wymianie linki gazu ktora ulegla zerwaniu jakis czas temu nie odbija mi do konca pedal gazu (ale niezawsze).
Pisze do was na forum bo nie wiem juz sam co sie stalo;(

Prosze o wszystkie cenne wskazówki.
Pozdrawiam

seth
01-12-2011, 21:20
dopiar zlego po wymianie linki gazu ktora ulegla zerwaniu jakis czas temu nie odbija mi do konca pedal gazu (ale niezawsze).
masz tam taka gumkę na lince przy gaźniku one lubią spadać z linki i blokować linkę.
a co do tego odpalania to zdejmij obudowę filtra i podczas odpalania nich ktoś zobaczy czy wtrysk podaje benzynę możne być tak że pompka paliwa nie podaje wystarczającego ciśnienia. powiedz jeszcze czy jak odpalisz raz i potem zgasisz to czy za chwilke możesz odpalić czy też juz nie??

adaminho17
03-12-2011, 13:23
usunąłem tę gumke juz kiedys i nic... pedal trzeba wcisnac dosc mocno zeby lapaly obroty. a na ssaniu nie lapie takich obrotow jakie powinien lapac.


Co do tego filtra. Jest to metalowy filtr i nie idzie zdjac obudowy z niego (przy starym szło). Wyjąłem filtr i bylo czuc benzyne i byla ona w filtrze wiec wnioskuje, że podaje paliwo.

seth
03-12-2011, 13:35
a więc podaje ale go zalewa. czyli masz wtrysk do wymiany albo daje membrana od ciśnienia paliwa. miałem to w punto. a jeszcze jedno. jesteś pewien że masz iskrę na świecach?? sprawdź to wykręcając świece wkładając ją do przewodu i trzymając za przewód i dotykając do silnika. w tym samym czasie ktoś kręci na rozruch i sprawdzasz czy masz iskrę