Zobacz pełną wersję : Fiat Freemont Wasze opinie .
W zwiazku z tym iz niewiele ich jeszce jezdzi i niewiele o nich wiadomo pomyslalem ze kazdy fiatowiec cos tam juz o freemoncie sie dowiadywal i ma jakies zdanie na temat tego auta ktorego chetnie poslucham lup poczytam gdyz bardzo mnie to auto zainteresowalo .
Ja dzisiaj mialem okazje wziac takowego z salonu i przez 1h nim sie pobawic ale o moich doznaniach opowiem wam po waszych sugestiach i wypowiedziach .
Wiec zapraszam do wypowiadania sie wszystkich zainteresowanych tematem .
moim zdaniem niezle auto dzięki któremu Fiat wchodzi w nowy segment i dzięki niemu trafić może do czołówki wybieranych producentów samochodowych. spore auto i przyjemnie się w nim siedzi. deska zaprojektowana sympatycznie (moim zdaniem taka zmodernizowana deska od Bravo II). nie miałem przyjemności nim jeździć a tylko usiąść ale i tak moim zdaniem jest to jedno z najfajniejszych aut Fiata. Sedici jest fajne ale mało w nim miejsca a Freemont to juz super rodzinny samochód
Popieram twoje zdanie seth . Dodam tez ze na codzien jezdze Audi A6 i po przejechaniu sie Freemontem bylem bardzo pozytywnie zaskoczony . Prowadzi sie pewnie , zawieszenie jest fajnie skomponowane i nawet na felgach 19" auto super wybiera nierownosci i wyboje , kilka minut po naprawde zlej drodze i ku memu zaskoczeniu nic nie skrzypi , cisza . Duzy obszerny i dobrze wykonany w srodku , ja jezdzilem najbogatsza wersja ale z silnikiem 136 konnym ktory jest za slaby do tej 2-tonowki . Z tylu na podsufitce mamy regulator klimy , nie klima tronic ale to mi sie bardzo podoba . Napakowany elektronika maksymalnie i to tez nie sprawia problemow w obsludze , fajne i bardzo czytelne wyswietlacze i po przesiadnieciu sie do mojego Audika wydawalo mi sie ze wsiadlem do maluszka , mimo wszystko w Audi skrzynia ladniej chodzi , mowie tu o manualu .
W wersji 7 osobowej w aucie nie ma rolety zakrywajacej zawartosc bagaznika ale gosc mowil ze jest mozliwe zamontowanie jej za kilka miesiecy mabyc tez wersja 4x4 co napewno ulatwi bujniecie tego auta na sniegu i w trudniejszych warunkach .
Chociaz zawsze bylem za Audi to przyznaje ze moglbym smigac takim Fiatem bez zadnego krzywienia nosem .
Teraz sobie zrobie jazde probna Fordem s-max i porownam gdyz szukam 7 osobowki . W Fiacie niepokoi mnie to ze jest to nowosc w ktorej nie znamy jeszcze choerob wieku dzieciecego ale mimo wszystko bardzo mi sie podoba .
W swoim zyciu kilkakrotnie mialem doczynienia z Fiatem i trzeba to powiedziec ze Fiat bardzo podniusl swoje standardy technologiczne jak i jakosc wykonania , wszyscy tez wiemy ze to Fiat trzyma trendy jezeli chodzi o silniki Diesla wiec tutaj raczej nie ma sie czego bac .
Brzydkie sa wskazowki licznikow ale do tego idzie sie przyzwyczaic , liczne schowki i wszystko pod reka naprawde przemawiaja za tym autem szkoda tylko ze to nie jest konstrukcja Fiata ale to tez nie zawsze musi przeszkadzac bo np bez interwencji fiata nigdy bym nie zastanawial sie nad DODGE gdyz deska tego auta jest brzydsza niz u wujka w rosyjskim ciagniku .
Ot i tyle mam do powiedzenia na temat tego Auta ...
jak juz wspomniałeś to konstrukcja Dodge'a więc myślę że w połączeniu z fiatowskim silnikiem będzie wszystko fajne i bezawaryjne. zobaczymy za rok jak z usterkami. ludzie myśla że fiat to tylko maluch i jakościowo nic się nie zmieniło. faktem jest to że fiat do niedawna robił samochody dla przeciętnego kowalskiego ale myślę że wraz z wprowadzeniem na rynek Sedici, Bravo II potem nowej 500'ki wszystko sie zmieniło. mamy juz inną jakość. a na zmiane poglądów musimy jeszcze poczekać
Fiatmaniak
19-12-2011, 10:23
Mi osobiście bardzo się ta konstrukcja podoba. Jak zauważyliście Fiat wchodzi na nowe rejony i to cieszy. Moim zdanie opinia na temat Fiatów już od jakiegoś czasu się zmienia i nie jest już taka negatywna. Nie licząc oczywiście maniaków aut niemieckich i "znawców" którzy powtarzają te same opinie od lat że Fiat to samo zło. Dzięki Sedici czy Freemontowi Fiat może przekonać do siebie kolejne rzesze kierowców- miłośników dużych aut.
Ja nie miałem możliwości przejechania się Freemont-em ale oglądałem go z kolegą w salonie. Model który oglądałem był prawie w najbogatszej wersji. Autko robi bardzo dobre wrażenie. Na zdjęciach wygląda na wiele mniejsze niż jest w rzeczywistości. Wykończenie auta oceniam na bardzo dobre jak na fiata. Plastiki miękkie przyjemne w dotyku oprócz tych zamocowanych na słupkach bocznych między kierowcą a pasażerem. Na 100% po przejechaniu maks 100km będą strasznie trzeszczeć. Kolejną wadą jest trzy strefowa klimatyzacja. Pasażerowie tylnej kanapy będą mieli nie miłe wrażenia z jazdy ponieważ pęd powietrza będzie uderzał im prosto w twarz a ponadto osoby z wzrostem tak jak ja czuli ponad 190cm będą uderzać w nawiewy głową (bardzo niski sufit się przez nie robi). Kolejną wadą jest szeroki próg. Niektóre osoby w tym starsze będą miały problemy z wejściem jak i wyjściem z auta. Bagażnik w aucie 7 osobowym jest tragiczny przez co kolejny minus ale tylko dla wersji 7 osobowej. Kolejną wadą dla niektórych osób może być brak jednostek benzynowych w ofercie. Są tylko 2 silniki diesla o pojemności 2 litrów i mocy 140 i 170km. Gdzieś słyszałem że z biegiem czasu ma zostać wprowadzona jednostka benzynowa produkcji amerykańskiej która jest stosowana już w autach lancii ( nowa thema i Voyager) i ma pojemność 3.2 l (silnik w układzie V) i moc coś ok 280km ale tu nie jestem pewien bo dokładnie nie pamiętam. Do plusów auta można zaliczyć jego wielkość ( może nie zawsze w mieście tragedia z parkowaniem ale w trasie to bajka ), tak jak wyżej opisałem bogate wyposażenie i jakość materiałów oraz dużym plusem jest cena auta. Najtańsze z silnikiem 140km kosztuje 98tyś zł - rabat za rocznik 3000zł a auto z mocniejszym motorem i bardzo dobrze wyposażone kosztuje za wersję 7 osobową 108tyś.
Amerykanin z europejskim obliczem - Fiat Freemont Urban • Testy • AutoCentrum.pl (http://www.autocentrum.pl/testy/amerykanin-z-europejskim-obliczem-fiat-freemont-urban/#lista) - mały test freemonta
Michu101
27-03-2012, 18:01
Gdyby nie ten temat nigdy bym zapewne sie nie dowiedzial, ze powstal Freemont. Tez na codzien smigam Audi A6 a moim ulubionym pojazdem jest Volvo ale przyznam, ze ten fiacik jest bardzo ciekawy, jedyne co mnie martwi to utrata wartosci. Jak tylko bede mial troche wolnego jade do salonu.
Freemont będzie dostępny na zlocie naszym (1-3 maja). Tak więc każdy będzie mógł obejrzeć i przeprowadzić jazdę testową.
Paździoch
11-10-2012, 22:54
Moi drodzy! Aby Was nieco ostudzić w zachwytach. Jestem posiadaczem Fremonta 2012 wersja Urban,170 km, 5 miejsc, przejechane 8 000 km. Samochód bardzo wygodny - fakt bezsporny, jednak manewrowanie nim w warunkach ciasnego parkingu jest, mimo czujników z tyłu, dość kłopotliwe. Brak zamknięcia korka wlewu paliwa - conajmniej dziwi. Każdy może podejść i odkręcić. Można oczywiście zamówić zamykany. W moim przypadku oczekiwanie to 2 miesiące. Znacznie większy ból sprawiła mi akcja wgrywania nowego oprogramowania. Wcześniej połączenie poprzez Bluetooh telefonu z systemem głośno mówiącym i wgranie książki tel. - bez problemu. Obecnie, po wgraniu przez Fiata nowego oprogramowania, nic nie działa. Jednak wszelkie rekordy pobił system aktywnej pokrywy silnika. Zaczepiłem dolnym spojlerem o wybój, a pokrywa strzeliła w górę!!! Tak ma chronić przechodnia!!!!! Oczywiście gorzej byłoby gdyby odstrzeliło mój fotel i pasażera w górę. Może wpadną na ten pomysł przy modernizacji. Koszt naprawy jest na tyle duży, że musiałem skorzystać ze swojej polisy. Oczywiście wymiana siłowników, zmiana sterownika, wymiana sworzni w zawiasach nie została dokonana natychmiast. ASO odesłało mnie do swojego podwykonawcy. Nie wiedzieli, że nie będą umieli sami tego zrobić, mimo poinformowania ich, co i jak, tydzień przed wizytą w warsztacie. Podwykonawca potrzebował kilku dni na zgromadzenie danych i części. Tak więc nic nie wart, a wręcz idiotyczny system, kosztuje wiele czasu i pieniędzy. Zwróćcie Państwo na to uwagę i bądźcie ostrożni!!!!
Uuu średnio to zabrzmiało.. Jak tam ta klapa się otwiera?
jednak manewrowanie nim w warunkach ciasnego parkingu jest, mimo czujników z tyłu, dość kłopotliwe.
Jak to kiedyś powiedział wykładowca mojej narzeczonej "Kupuja ci farmerzy z Warszawy duże auta bo przecież sąsiad ma takie to ja musze mieć większe" coś chyba w tym jest.
Zaczepiłem dolnym spojlerem o wybój, a pokrywa strzeliła w górę!!! Tak ma chronić przechodnia!!!!!
i tu kolejny raz się nie zgodzę. pewnie podjeżdżałeś na parkingu dość energicznie i dlatego tak się stało. choć dziwi mnie fakt jak można nim zaczepić bo on raczej wysoko jest umieszczony. Podejrzewam że z ta klapa jest jak z poduszkami. otwiera się po osiągnięciu przez auto pewnej prędkości.
Tak więc wybacz ale twoje problemy z ta maska wynikają chyba bardziej z brawury bo musiałeś w coś przydzwonić z pewną prędkością a to cos musiało być dość wysokie bo od ziemi do spojlera jest trochę centymetrów
Paździoch
05-01-2013, 21:29
Przepraszam, że dopiero teraz się odzywam. Ale lepiej późno niż wcale.
Jak to kiedyś powiedział wykładowca mojej narzeczonej "Kupuja ci farmerzy z Warszawy duże auta bo przecież sąsiad ma takie to ja musze mieć większe" coś chyba w tym jest.
Cóż za przenikliwość! Zostałem odkryty!!! Przenikliwość i bystrość SETH'A jest wprost niewiarygodna!!! I jeszcze te zdolności detektywistyczne:
i tu kolejny raz się nie zgodzę. pewnie podjeżdżałeś na parkingu dość energicznie i dlatego tak się stało. choć dziwi mnie fakt jak można nim zaczepić bo on raczej wysoko jest umieszczony. Podejrzewam że z ta klapa jest jak z poduszkami. otwiera się po osiągnięciu przez auto pewnej prędkości.
Tak więc wybacz ale twoje problemy z ta maska wynikają chyba bardziej z brawury bo musiałeś w coś przydzwonić z pewną prędkością a to cos musiało być dość wysokie bo od ziemi do spojlera jest trochę centymetrów Ależ to prawdziwy Sherlock! Wszystko wie! Niestety lecz tylko w swoim mniemaniu. Czujniki są umieszczone z przodu samochodu, mniej więcej na wysokości świateł. Tym bardziej nie powinny zadziałać przy zaczepieniu spojlerem o cokolwiek. A jednak. Prędkość, rzeczywiście była niemała. Ok 30 km/h. To tyle w tamtej sprawie. Kilkunasto stopniowe mrozy ujawniły kolejną rzecz. Dopóki samochód nie osiągnie odpowiedniej temperatury nie można przełączyć radia, włączyć płyty, skorzystać z urządzenia głośnomówiącego. Widać Włosi nie przewidzieli temperatury użytkowania samochodu poniżej zera. Akumulator (żelowy) odmówił posłuszeństwa po niecałych 40 godzinach (było - 160C). Trzeba było ładować. Na szczęście mam odpowiednią ładowarkę aby podłączyć ją bezpośrednio w samochodzie. Jednak widzieli to inni "farmerzy z Warszawy" ku swojej nieukrywanej radości i skwitowali tę historię uszczypliwymi uwagami. Oj ci farmerzy warszawscy!;-)
Mi auto się podoba choć wygląda jak z klocka ciachany :D ale fajne powracają prawdziwe kształty aut
W Cromie hamulce są dość słabe , a jak to wygląda w Freemoncie.
Pamiętaj jazdę w zeszłym roku freemontem to nie mogę powiedzieć że są tam wyczynowe hamulce, lecz takie które spokojnie wyhamują ten samochód.
Może nie rozpędzałem się do jakiś kosmicznych prędkości, ze 130 km/h spokojnie dawały radę. (3 osoby na pokładzie) wersja 170 KM.
Bez przesady każdy nowy samochód ma hamulce potrafiące go sprawnie wyhamować... Tu chodzi o bezpieczeństwo a na tym producencie oszczędzać nie mogą..
Testowaliśmy już Fiata Freemonta (czytaj Dodge Journey ze znaczkiem Fiata:)). Jak na minivana wygląda naprawdę dobrze. Auto wydaję się być świetne dla licznej rodziny, jednak brakuje w nim tego czegoś. Amerykanom z pewnością dużo bardzie Freemont przypadłby do gustu - wystarczy zerknąć tylko do wnętrza. Testowa wersja posiadała 140 KM - jednak nie czuć tej mocy. Jeśli jesteście zainteresowani recenzją z testu i zdjęciami odsyłam do http://motopodprad.pl/kryterium-artura/item/297-w%C5%82oski-tatus-z-usa
Testowa wersja posiadała 140 KM - jednak nie czuć tej mocy.
Na zlocie mieliśmy testówkę Freemotna, ale 170HP i dawała radę. Pewnie na 140HP czuć trochę niedostatek.
ale 170HP
To w tym aucie było 170 kucy? :) Nawet jakoś tego nie ogarnąłem ;)
Zważywszy na gabaryty auta to moc była na poziomie spokojnego auta rodzinnego ;-)
...to ja wrzucę coś w temacie, "okaleczony" fabrycznie 2.0 mtjm 140KM po "naprawie" :)
http://img404.imageshack.us/img404/1812/fiatfreemont20mtj140km.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/404/fiatfreemont20mtj140km.jpg/)
No ładnie ładnie
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
PaweeeeK
26-03-2013, 13:20
Dawno się nie odzywałem, dlatego witam wszystkich po długiej absencji ;)!
Podepnę się pod temat, czekam na odbiór do czteromiesięcznego testowania Freemonta z silniczkiem 3.6, jeżeli wszystko będzie ok to zostawiamy go w rodzinie :).
Generalnie bardzo fajna opcja, bo produkowany już w 2013, a za cenę 2012 :) szkoda tylko, że jest już gotowy i nie było możliwości skonfigurowania dodatkowo płatnych opcji, ale jak za taką cenę to nie ma co narzekać, bo wersja i tak przecież Lounge, czyli najbogatsza :).
Pozdrawiam serdecznie,
PaweeeeK :)
No to jak przyjedzie, to jakies fotki poproszę ;)
Do 4-miesięcznego testowania? Jakas forma leasingu?
Z silniczkiem 3.6 to już prawdziwa bestyjka ;)
PaweeeeK
26-03-2013, 19:35
Auto jest zarejestrowane w salonie od 4 marca jako testowe (przebieg 2 km), wpłacamy zadatek i jeździmy przez 4 miesiące. Po 4 miesiącach możemy dopłacić resztę bądź wycofać się z umowy. Przy wycofaniu zwracają zadatek, ponosimy tylko opłatę ubezpieczenia i oczywiście paliwa ;). Przy przedłużeniu przerejestrowujemy auto i mamy je już na własność.
Nie spotkałem się jeszcze z taką propozycją, ale skoro jest to dlaczego nie skorzystać :D?
Szkoda tylko, że ma 17" felgi (Pani w salonie powiedziała, że opony zimowe w rozmiarze 19" są niedostępne na terenie Europy i dlatego zamówili w standardzie 17", co brzmi troszkę dziwnie), a z dodatkowego wyposażenia wzbogacony autoalarm oraz koło zapasowe...lecz upust prawie 30 tyś za rocznik 2013 potrafi przekonać :).
Z tego co pamiętam miałeś brave, niezły przeskok. No i ten silnik - bajka
Taplniete w notatniku drugiej generacji
PaweeeeK
26-03-2013, 19:54
Bravka jeszcze jeździ ! 322 tyś km przebiegu, sprzęgło jeszcze seryjne! turbina bez problemów i żadnej regeneracji :D wszystko śmiga jak należy :)
Silnik bajka to fakt, szkoda tylko, że w tak dogłębny sposób będzie zaglądał do portfela :(. W piątek albo wtorek odbieram, zobaczymy co włosko-amerykańskie "maleństwo" pokaże :)
PaweeeeK
02-04-2013, 21:00
Obiecanych fotek w najbliższym czasie niestety nie będzie, bo niestety ma kobieta zapomniała z domu wziąć aparat, a mój został u rodziców, ale postaram się wrzucić coś jak najszybciej ;). Wrażenia? W weekend wielkanocny pierwsze 1300 km autka i prowadzi się rewelacyjnie, trzyma się drogi, sprawnie przyspiesza, hamulce również bardzo dobrze sobie radzą (mam nową wersję, widać konstruktorzy wzięli sobie do serca narzekania użytkowników i je troszkę usprawnili :) ), pomruk 3.6 V6 brzmi genialnie, a spalanie średnie wyszło 10.6 l z czego 85% to trasa. Komfort tak dobry, że aż nie chce się wysiadać!
W Cromie hamulce są dość słabe , a jak to wygląda w Freemoncie.
hmm... 37,2 - 37.4 m w Cromie to chyba nie jest zły wynik?
pzdr
sufitowski
08-05-2013, 21:56
temat hamulców - nie oszukujmy się.
w cromie w porównaniu z freemontem wbijały w beton ... te we freemoncie to bardziej spowalniacze niż hamulce .... (mowa o wersji na 17" kołach), w wersji Lounge - koła 19" sa większe tarcze i jest trochę lepiej
mastercook
09-05-2013, 00:29
bardzo ciekawy samochód
jakubfermat
16-05-2013, 14:26
Witam. Ja zamiast z opinią to z pytaniem, bo odpowiedzi nie znalazłęm, a nie ma sensu zakładać nowego tematu. Czy Freemont ma taki sprytny przełączniki jak sedici, że możemy przełączać napęd miedzy 2WD a 4WD?
Moi drodzy! Aby Was nieco ostudzić w zachwytach. Jestem posiadaczem Fremonta 2012 wersja Urban,170 km, 5 miejsc, przejechane 8 000 km. Samochód bardzo wygodny - fakt bezsporny, jednak manewrowanie nim w warunkach ciasnego parkingu jest, mimo czujników z tyłu, dość kłopotliwe. Brak zamknięcia korka wlewu paliwa - conajmniej dziwi. Każdy może podejść i odkręcić. Można oczywiście zamówić zamykany. W moim przypadku oczekiwanie to 2 miesiące. Znacznie większy ból sprawiła mi akcja wgrywania nowego oprogramowania. Wcześniej połączenie poprzez Bluetooh telefonu z systemem głośno mówiącym i wgranie książki tel. - bez problemu. Obecnie, po wgraniu przez Fiata nowego oprogramowania, nic nie działa. Jednak wszelkie rekordy pobił system aktywnej pokrywy silnika. Zaczepiłem dolnym spojlerem o wybój, a pokrywa strzeliła w górę!!! Tak ma chronić przechodnia!!!!! Oczywiście gorzej byłoby gdyby odstrzeliło mój fotel i pasażera w górę. Może wpadną na ten pomysł przy modernizacji. Koszt naprawy jest na tyle duży, że musiałem skorzystać ze swojej polisy. Oczywiście wymiana siłowników, zmiana sterownika, wymiana sworzni w zawiasach nie została dokonana natychmiast. ASO odesłało mnie do swojego podwykonawcy. Nie wiedzieli, że nie będą umieli sami tego zrobić, mimo poinformowania ich, co i jak, tydzień przed wizytą w warsztacie. Podwykonawca potrzebował kilku dni na zgromadzenie danych i części. Tak więc nic nie wart, a wręcz idiotyczny system, kosztuje wiele czasu i pieniędzy. Zwróćcie Państwo na to uwagę i bądźcie ostrożni!!!!
1.z tym oprogramowaniem do radia to prawda, najpierw nie czytało za chiny mp3, wieszało się przy odtwarzaniu CD. Po wgraniu nowej wersji oprogramowania czyta CD, za diabła nie sparuje się z telefonem, mp3 czyta jak mu się zachce.
2.na tę aktywacje systemu aktywnej maski spowodową bodaj awarią zaczepu do transportu morskiego była akcja serwisowa- u mnie wymieniano
3. ten korek bez zamknięcia to faktycznie taki sobie pomysł, ale niestety, coraz popularniejszy w różnych markach i modelach.
ogólnie- zrobiłem dotąd freemontem ponad 60 tys, oprócz absolutnie drażniącego problemu z radiem zastrzeżeń istotnych nie mam.
A czy ktoś miał okazję jeździć dizlem i V6? Jak wrażenia?
Ja miałem. W V6 czuć wyraźnie potencjał mocy. Bardzo przyjemne wrażenia. Ale obserwacja chwilowego spalana to widok dla ludzi o mocnych nerwach ;) Diesel radził sobie całkiem nieźle, nie mogłem narzekać. Nie przypadł mi do gustu z innego powodu - dźwignia manualnej skrzyni biegów jest przesunięta w głąb auta a z kolei podłokietnik jest dosyć długi. Niewygodnie zmieniało mi się biegi, haczyłem łokcie o podłokietnik. Reasumując, nie przekreślałbym diesla, choć dla mnie w wersji z automatem. No i oczywiście trzeba brać pod uwagę wszystkie aspekty użytkowania diesla nie co dzień - egr, dpf..., ale to już inny temat. Nie jechałem wersją 2.4, czy ktoś już go próbował?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
W Cromie hamulce są dość słabe , a jak to wygląda w Freemoncie.
Mam Cromę 2.4 jtd z automatem na 18" kołach czyli w najcięższej wersji i nie mam problemów ze sprawnym zatrzymaniem auta. Opony są w dobrej kondycji. Może tu tkwił problem?
Miałem Chryslera Voyagera pięknie się nim jeździło. Ostatni byłem na jazdach próbnych Freemontem i mam mieszane uczucia. Czy ktoś też tak odebrał Freemonta?
No wałaśnie takiego przycisku brakuje ale i bez tego samochód bardzo dobrze sobie radzi :)
hmm... 37,2 - 37.4 m w Cromie to chyba nie jest zły wynik?
pzdr
Kupiłem samochód w tamtym roku i już trochę nim śmigam. Z moich obserwacji mogę powiedzieć że hamulce rewelacja. Trzeba natomiast przyzwyczaić się do automatycznej skrzyni jak w moim wypadu i nie hamować lewą nogą :D. Samochód kupiłem nowy w Świdnicy bo mieli dobrą cenę i jestem pierwszym właścicielem.
logo2310
12-03-2014, 21:40
moim zdaniem niezle auto dzięki któremu Fiat wchodzi w nowy segment i dzięki niemu trafić może do czołówki wybieranych producentów samochodowych. spore auto i przyjemnie się w nim siedzi. deska zaprojektowana sympatycznie (moim zdaniem taka zmodernizowana deska od Bravo II). nie miałem przyjemności nim jeździć a tylko usiąść ale i tak moim zdaniem jest to jedno z najfajniejszych aut Fiata. Sedici jest fajne ale mało w nim miejsca a Freemont to juz super rodzinny samochód
WITAM KOLEDZY I POZDRAWIAM SERDECZNIE TYCH CO MAJĄ FREEMONTA
POSIADAM FREEMONTA 2latka URBANA 170 K AWD SKRZYNIA AUTOMAT 2012
NIE OSZUKUJMY SPALANIE MA GRANICACH 9 10 L NIE JAK PISZĄ SMIESZNE.
W MOIM PRZYPADKU BYŁO BARDZO WESOŁO.
PO PRZEJECHNIU 500 km pojawił się błąd silnika
PO PRZEJECHAN 700 km to samo
i tak jeszcze 3 razy co 200km aż w końcu wymienili nowy czujnik.
KTOŚ PISAŁ ŻE NIE MAJĄ W SERWISIE POJĘCIA O TYM SAMOCHODZIE
-ZGADZAM SIĘ Z TYM
KTOŚ PISAŁ ŻE SIĘ FAJNIE PROWADZI
-JAZDA PRZYJEMNA ZRYWNY GORĄCO POLECAM TEN SAMOCHÓD
-JEDNO CO MNIE DRAŻNI PRZY PRZYSZPIESZANIU JEST STRASZNIE GŁOŚNY SŁYCHAĆ ZMIANY BIEGÓW DZIWNE WRAŻENIE
-I JESZCZE JEDNO PRZY -6 STOPNI SŁYCHAĆ TREKOTANIE SKRZYNI NA WOLNYM OBROCIE W CZASIE JAZDY”NIBY NORMALNE”
TERAZ MAM KOLEJNĄ ZABAWNĄ PRZYGODĘ Z UBEZPIECZALNIĄ.
ALE TO INNY TEMAT.
JAK DLAMNIE SUPER AUTKO
-masywny
-bezpieczny
-coś ma w sobie
FIAT REISKI BYDGOSZCZ.
Proszę nie pisz z Caps lock'iem. regulamin i kultura forum.
jacahunter
01-04-2014, 19:23
Witam fiatowiczów, niestety jedyna opcja Freemonta dla mnie to 3,6 V6 (cena - może za rok?) mam dwa auta jedno osobowe drugie użytkowe (2,5T) i oba są (w podpisie) duuuuużo bardziej sprawne niż najmocniejszy diesel freemont w automacie (przejechałem nim 1500 km) - jedynie wersja 3,6 jest moim skromnym zdaniem lepsza.
Fajne autko tylko szkoda że na tle innych suwów które są już produkowane od lat będzie dostawał po tyłku względem spadającej jego ceny.. tak na pierwszy rzut oka... Suv takich gabarytów jak Freemont wiązany jest z luksusem typu też tego że cenę jednak bedzie trzymać... a mocno spada jak np w Tata
Za to ktoś niedługo będzie się cieszył, że kupił fajne auto w dobrej cenie. Tak to już jest.
Racja miszko. Zawsze są plusy i minusy tylko w różnych proporcjach :)
Witam wszystkich bardzo serdecznie. To mój pierwszy post na tym forum i od razu odświeżam starego kotleta ;)
Miałem Chryslera Voyagera pięknie się nim jeździło. Ostatni byłem na jazdach próbnych Freemontem i mam mieszane uczucia. Czy ktoś też tak odebrał Freemonta?
Właśnie jestem w takiej samej sytuacji :)
Ciekawe co powodowało u Ciebie mieszane uczucia? Brak komfortu jaki daje Chrysler?
Niedługo przejadę się 3.6 v6 i zobaczymy, czy "przypasi" :)
lukasz.zst
02-12-2018, 00:34
Witam czy ktos mial cos takiego że LPG Piszczy ( przełacznik ) przy odpalniu samochodu i przy gaszeniu
Zauwazyłem że odpla na LPG odrazu nawet przy -9c ale tez zuzywa benzyne
Problem jest na slasku z serwiowaniem tej intslacji wilu dilerów wogle wycofuje sie z instalacji LPG bo fiat nie zezwala na montaz LPG do nowych silników turbo
A sersi auto gaz slask zapisuje na koniec stycznia na serwis
Hipolit-mobilny
18-12-2018, 14:26
lukasz.zst w sterowniku lpg można ustawić brzęczyk jak przypomnienie o przeglądzie. Albo zrobiłeś już tyle kilometrów ile było tam ustawione, albo na ostatnim przeglądzie Ci nie skasowali. To można wyłączyć. Poza tym, że jest to denerwujące nic więcej się nie dzieje. Instalacja pracuje normalnie.
Czołem, jakie macie doświadczenia z korozją tego auta? zabezpieczaliście dodatkowo?
DF
Zieluchh
27-04-2020, 10:51
Osobiście zabezpieczałem koszt całej imprezy 800 zł na jak długo zobaczymy.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.