PDA

Zobacz pełną wersję : Mocniejsze sprzęgło do 1.9 jtd 16V po remapie - propozycje, doświadczenia?



omegarules
23-11-2011, 15:00
No i stało się to czego się spodziewałem..

Po remapie niestety sprzęgło daje znać, że za dużo momentu :D - ślizga się od 2 tys obr na 3,4,5 i 6 biegu przy mocniejszym naciśnięciu na pedał przyspieszacza...

W związku z tym szukam alternatywy dla tego co siedzi aktualnie w moim stilaku..

Opcja ostateczna - zakup valeo komplet tarcza + docisk za 800 pln - zapewne będzie dobrze przez jakiś czas - pytanie przez jaki :)

Oto zdjęcie oryginału:

http://img824.imageshack.us/img824/2369/sprzgostilo.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/824/sprzgostilo.jpg/)

20 zębów, średnica 235mm

i alternatywa - sprzęgło z Fiata Bravo 110kW 150KM

http://img818.imageshack.us/img818/579/sprzgobravo.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/818/sprzgobravo.jpg/)

20 zębów, średnica 235mm - wysprzęglik hydrauliczny jest dokładnie ten sam co w Stilo - koszt sprzęgła kompletnego 450 pln za Valeo..
Widzę, że tarcza jest nieco inaczej zbudowana - ale czy to nie podejdzie czasem?

Myślałem o sprzęgle z nowego 2.0 jtd - ale sprzęgło jest zupełnie inne - 23 zęby i 240mm średnicy...

Fiat Croma 1.9 multijet 150KM ma tarczę 240mm i 20 zębów - ale czy to podejdzie? - wysprzęglik już inny nieco - ale wciąż hydrauliczny..

http://img695.imageshack.us/img695/3886/sprzgocroma.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/695/sprzgocroma.jpg/)

Może się wypowiedzieć ktoś, kto ma jakiekolwiek doświadczenie?