PDA

Zobacz pełną wersję : brava 1.9d skoki obrotow



janusz69
06-11-2011, 22:35
witam jestem tutaj nowy i nie bardzo wiem gdzie zapytac mianowicie mam problem ze swoja brava 1.9d od jakiegos czasu zaczely skakac obroty na poczatku delikatnie i co jakis czas wiec myslalem to filtr paliwa wiec wymienilem i odpowietrzylem system ale nie pomoglo teraz jest juz tak zle ze gasnie co jakis czas a obroty skacza coraz bardziej co zrobic pomocy!!!

seth
07-11-2011, 09:42
a jak zachowuje się na cipłym?? i jak u nigo z mocą??

janusz69
07-11-2011, 16:42
witam na cieplym jest tak samo skoki sa takie same


---------- Post dodany o 16:42 ---------- Poprzedni post dodany był o 16:40 ----------

a moc jest slaba zwieksza sie w zasadzie w momecie skoku

seth
07-11-2011, 18:49
ja bym sprawdził przepławkę

janusz69
07-11-2011, 20:16
a gdzie sie miesci i jak ja moge sprawdzic?

seth
07-11-2011, 20:25
podpinasz sie pod kompa i wyjdzie wszystko na diagnostyce
mieści się ka kiszce miedzy filtrem powietrza a silnikiem

janusz69
07-11-2011, 20:30
dziekuje w czwartek podjade do serwisu na kompa a nie wiesz moze na jaki koszt powinienem sie przygotowac gdyby byla to przeplawka?

seth
07-11-2011, 20:32
ostatnio kupowałem do astry 1.7 isuzu oryginalna bosch 350 zł podróba sporo mniej


---------- Post dodany o 20:32 ---------- Poprzedni post dodany był o 20:32 ----------

podłączenie pod kompa jakąś 100

janusz69
07-11-2011, 20:38
chyba lepiej orginal jeszcze raz dziekuje

seth
07-11-2011, 20:39
chyba tak przynajmniej ja tak zrobiłem. ale najpierw diagnostyka

qolejowy
07-11-2011, 23:30
Panowie może czegoś ja nie wiem ale wydaje mi się a raczej jestem pewny że silniki1.9D nie ma przepływomierza, no i kompa tam też raczej nie znajdziecie, bo niby czym on miałby sterować.

Sprawdź wszystkie węże na zasilaniu podokręcaj opaski bo może gdzieś się zapowietrza. Możesz też wlać do zbiornika jakiegoś środka do czyszczenia układu paliwowego.

lukq
09-11-2011, 17:18
NIe ma przepływomierza ani komputera, jest jakby sterownik.
Sprawdzić należy nieszczelności w układzie dolotowym i w układzie podawania paliwa. (chodzi o pompę)

janusz69
09-11-2011, 17:52
przewody sa szczelne, jedynie powrot na ostatnim wtrysku jest mokry to znaczy ta zaslepka czy moze to byc przyczyna?

janusz69
10-11-2011, 20:17
panowie skoki juz sa drastyczne dzis podczas jazdy 2 razy zgasl moje pytanie brzmi czy preparaty do czyszczenia ukladu paliwowego nie szkodza w jakis sposob silniku i jakie sa oznaki pompy do regeneracji bardzo prosze o pomoc

qolejowy
10-11-2011, 22:12
czy preparaty do czyszczenia ukladu paliwowego nie szkodza w jakis sposob silnikuNie szkodzą ale powinno się je stosować zgodnie z instrukcją. Co do tych skoków obrotów to jedyne co mi przychodzi do głowy to że jak preparat do układów wtryskowych nie pomoże to pozostaje jechać do jakiegoś fachowca od pomp, sprawdzić pompę, wtryski i sprężanie.

janusz69
17-11-2011, 21:07
witam dzis kupilem preparat do czyszczenia ukladu paliwowego wiec zobaczymy

janusz69
29-11-2011, 21:06
witam wiec preparat nie pomogl. obroty jak skakaly tak skacza. dzis jeden gosc powiedzial ze moze to byc wina powietrza to znaczy ze mieszanka jest kiepska, moje pytanie brzmi co jest odpowiedzialne za sterowanie powietrzem i czy to moze byc to

qolejowy
29-11-2011, 21:54
co jest odpowiedzialne za sterowanie powietrzem i czy to moze byc to Masz silnik wolnossący, silnik sam sobie dobiera ilość zasysanego powietrza, i jedyne co to blokować przepływ powietrza może tylko zawalony filtr powietrza.

janusz69
30-11-2011, 21:20
tez myslalem ze filtr jest zawalony wymienilem ale bez poprawy nie mam juz pomyslow i nie mam pojecia jak dojsc do przyczyny.

janusz69
10-01-2012, 11:56
panowie znalazlem przyczyne mojego problemu mianowicie okazalo sie ze wystarczylo sciagnac uszczelke z pod korka wlewu paliwa i problem znikl po prostu do zbiornika nie dochodzilo powietrze i dla tego obroty skakaly. teraz autko jezdzi jak ma. Dziekuje klubowicza za rady i pozdrawiam

qolejowy
10-01-2012, 12:07
No widzisz, taka pierdoła a tyle nerwów. Obejrzyj dokładnie ten korek może coś się tam dostało, u mnie w korku jest zaworek podciśnieniowy który nie pozwala żeby w zbiorniku stworzyło się podciśnienie. Kiedyś jak jeździłem w firmie Żukiem, jadąc w trasę miałem zbiornik zalany do pełna, to po przejechaniu jakiś 100 km silnik po prostu zgasł. A jak odkręciłem korek wlewu, to uszczelkę wciągnęło do zbiornika, takie podciśnienie się wytworzyło.

seth
10-01-2012, 12:07
czyli podciśnienie się zrobiło. uszczelkę załóż na korek żeby ci się woda tam nei dostawała i co jakiś czas go sobie odkręcaj

qolejowy
10-01-2012, 12:17
czyli podciśnienie się zrobiłoNa to wygląda, uszczelka jest potrzebna, a tak jak pisałem w korku powinien być zaworek, już gdzieś temat o podciśnieniu w zbiorniku był, i pisząc w tamtym temacie sprawdzałem korek u siebie, w moim korku jest zaworek który nie pozwala żeby stworzyło się w pompie podciśnienie.

seth
10-01-2012, 12:22
był był obszerny temat to się zgadza. jak pisałem wcześniej uszczelkę musisz włożyć.

janusz69
10-01-2012, 21:54
macie racje ta uszczelka jest potrzebna nie pomyślałem ze faktycznie może dostać się woda i kolejny problem miał bym na głowie. Zaraz rano postaram sie wyczyścić korek i zakładam uszczelkę DZIEKI WIELKIE
[COLOR="Silver"]

napisałeś dwa razy to samo więc jedno usuwam

byrrt
11-01-2012, 09:47
W takim razie masz niedrożny układ odpowietrzający.. Uszczelka raczej być powinna ;)

lukq
11-01-2012, 17:00
Może miałeś zapowietrzenie zatkane, ciekawe rozwiązanie problemu ;-)

qolejowy
11-01-2012, 22:34
W takim razie masz niedrożny układ odpowietrzający.Przy tym motorze nie ma układu odpowietrzającego, odpowietrznik chyba jest w korku tak jak u mnie. Nie raz na stacji jak zbyt głęboko włożyłem pistolet to sam potrafił odbić. Wkurzało mnie to niesamowicie i też szukałem jakiego odpowietrzania zbiornika ale nic takiego nie ma, podczas tankowania odpowietrza się wlewem, a po zamknięciu ciśnienie wyrównuje właśnie korek.