PDA

Zobacz pełną wersję : Zapowietrzajaca sie pompa wtryskowa TD100



prezesek20
06-11-2011, 19:04
Witam. Koledzy mam taki problem od paru dni dzieje mi się tak z samochodem ze zapowietrza mi się pompa przy rozruchu. Dodam ze jeżeli silnik pochodzi chwile i zgaszeniu go to jak odkręcę odpowietrznik na pompie to zamiast ropy mam powietrze tak samo jest po odkręceniu dopływu paliwa do filtra tez syczy a w filtr jest tylko zalany do polowy a powinna mi się pokazać raczej ropa przy odkręceniu króćca od dopływu a tam nic ani kropli tylko widać ze filtr jest zalany do polowy no może trochę więcej. Dodam ze nigdzie ropa nie cieknie bo nie widać żeby któryś waz był mokry. Pomóżcie bo już naprawdę nie wiem gdzie mam szukać przyczyny wszystko już sprawdziłem co było możliwe.

qolejowy
07-11-2011, 00:19
Nie ma innego wyjścia jak sprawdzić wszystkie opaski na zasilaniu od gruszki do samej pompy.

prezesek20
07-11-2011, 17:11
No właśnie chodzi o to ze sprawdziłem wszystko co jest możliwe i nic. Wszystko dobrze dokręcone. Spróbuje jeszcze wymienić podkładki miedziane pod króćcami na filtrze może pomoże co. A jak nie to będzie przyczyna to ja już nie wiem.

miszko
08-11-2011, 08:42
A układ jest na 100% dobrze odpowietrzony? Bo może to powietrze ciągle siedzi w układzie i nigdy nie został układ do końca odpowietrzony.

prezesek20
08-11-2011, 17:19
to mi powiedzcie jak poprawnie go odpowietrzyc

qolejowy
08-11-2011, 23:58
... powinna mi się pokazać raczej ropa przy odkręceniu króćca od dopływu a tam nic ani kropli
Filtr jest najwyższym punktem układu zasilania więc powietrze zawsze się zbiera w filtrze. Jak popuścisz króciec paliwo wraca do zbiornika więc Ci z niego nie pocieknie. Obejrzy dobrze ten zawór przestawiacza kąta wtrysku, czy przypadkiem nie jest zapocony, może przez niego dostaje się powietrze do pompy. Nie znam dobrze tej pompy ale musisz mieć gdzieś na niej zaworek zwrotny, może on puszcza i po wyłączeniu paliwo wraca do zbiornika

prezesek20
09-11-2011, 05:57
Mam 3 zaworki założone na zasilaniu do filtra. Interesuje mnie jeszcze czy pompa gdzieś nie ma w sobie zaworka.

lukq
09-11-2011, 16:20
Str. 174 sprawdź sobie
Hotfile.com: One click file hosting: 03 - silniki wysokoprezne.pdf (http://hotfile.com/dl/134586502/3c994c7/03_-_silniki_wysokoprezne.pdf.html)

prezesek20
09-11-2011, 19:57
mam pytanie. jak sprawdzic czy pompa jest dobrze ustawiona zeby auta np. palilo z 1-go tloka a nie z 4-go