PDA

Zobacz pełną wersję : Interfeis niebieski z przełąćznikiem



pioneer81
16-10-2011, 14:50
witam ,dzis przyjechał do mnie znajomy swoim fiatem stilo chcial sprawdzic sobie je pod kabelkiem niebieskim od viakena abs bo elm ma ale nim sie nie poł z absem.podł auto pare tam bł wykasowałem m.i.n poduchy w abs miał 3 błędy ale zadne kontrolki nie sygnalizowały na desce błędów jeden z nich to czujnik kąta skrętu(sam z nim walczyłem)błędy wykasowalismy potem kawka i pojechał za pare min dzwoni ze zaswieciło sie mu asr ebd esp i lampka kazałem mu wrucic ,po podpieciu kabelka błąd czujnik kąta skrętu zrobilem kalibracje wykasowałem bł lampki zgasły ok fajnie po sprawie,zapalamy auto rusza i znów to samo swieci .pare razy kasowalismu i nawet na postoju przy zapalonym silniku wyskakiwalu błędy a najwiecej przy ostrym podkrecaniu w lewo (przy końcu) .

byrrt
16-10-2011, 15:00
O co pytasz? :)

pioneer81
16-10-2011, 15:05
O co pytasz? :) no o ten czujnik kąta skrętu u mnie po kalibracji i wykasowaniu błędu jest spokój.a u niego po tej operacji ciagle sie zaswieca

byrrt
16-10-2011, 15:19
W Twojej wypowiedzi nadal nie ma pytania ;) Domyślając się że pytasz o przyczynę takiego stanu rzeczy.. hmm no może zwyczajnie czujnik już pada..

pioneer81
16-10-2011, 15:21
W Twojej wypowiedzi nadal nie ma pytania ;) Domyślając się że pytasz o przyczynę takiego stanu rzeczy.. hmm no może zwyczajnie czujnik już pada.. przed podł kabelka miał dobrze nie swiecilo

byrrt
16-10-2011, 15:26
Były sytuacje na forum gdzie lampka od ABS (akurat mówię o Marei) nie świeciła mimo, że system był ewidentnie uszkodzony i abs nie działał). Nie wiem jak to w stilo jest, ale wg. mnie coś jest nie tak skoro palą się lampki. Ew. poszukaj dokumentacji która mówi w jaki sposób się kalibruje ten czujnik..

pioneer81
16-10-2011, 15:39
Były sytuacje na forum gdzie lampka od ABS (akurat mówię o Marei) nie świeciła mimo, że system był ewidentnie uszkodzony i abs nie działał). Nie wiem jak to w stilo jest, ale wg. mnie coś jest nie tak skoro palą się lampki. Ew. poszukaj dokumentacji która mówi w jaki sposób się kalibruje ten czujnik.. system mu działał jak ostro ruszał z miejsca mrugała kontrolka wiec działało a co do kalibracji to robiłem tak ze wł kalibruj i krecilem kiera w lewo do konca i w prawo az wyswietlil sie komunikat kompletne

lukq
16-10-2011, 20:31
Trochę to wszystko dziwne co piszesz. Pamiętasz co to były dokładnie za błędy które zostały przez Ciebie wykasowane.

pioneer81
16-10-2011, 21:46
Trochę to wszystko dziwne co piszesz. Pamiętasz co to były dokładnie za błędy które zostały przez Ciebie wykasowane. dwa pamietam błąd czujnika kąta skrętu i błąd lini can a tezeciego nie pamietam,no i z serwisem przez elma u niego tez nie chcialo sie poł a u mnie działa serwis na poł elemem 327.kiedys miał juz problemy z asr esp ebd jak sie mu zaswiecało auto gasło troche dziwne to było auto było w aso i nic mu nie zrobili padły słowa usterka nie usunięta z braku przyczyn.podsunęłem mu pomysł by przeczyscił komputer zrobił to i denaturatem wysuszył i problem znikł az do dzis no tylko ze auto nie gasnie mu.

pioneer81
20-10-2011, 13:38
problem rozwiązany. Przyczyna za mało ciśnienia w jednej oponie. Ciśnienie dopompowane błąd wykasowany i błąd już się mu nie pokazał. Dzięki panowie za podpowiedzi.