Zobacz pełną wersję : Seicento 899 i umiejscowienie złącza diagnostycznego
doctor82
14-10-2011, 01:42
Witam.
Chciałbym zapytać, gdzie w seiku 899 znajduje się złącze diagnostyczne do podłączenia komputera, i jakiego interfejsu muszę użyć do programu fiatecuscan.
pozdr.
Potrzebujesz kabel VAG KKL oraz program Euroscan (działa dobrze tylko pod prawdziwym DOS i portami fizycznymi RS232 (z emulowanymi jest problem)) lub Star-Trek (działa z USB/COM) lub IAW Ecu Scan (działa z USB/COM).
Do kabla potrzebować będziesz też przejściówki na 3 PIN, gdyż ty masz złącze 3 PIN.
Polecam ostatni, jest otwarty, darmowy i po polsku.
1390
Kabel:
1388
Podłączenie:
1389
Programy:
IAW Ecu Scan BIN 0.2.29 po polsku (http://fiatklubpolska.pl/download/plik/160)
Star-Trek (http://fiatklubpolska.pl/download/plik/159)
doctor82
14-10-2011, 10:53
Supeeer.
Już wiem wszystko
pozdr
Witam. Proszę o informację gdzie w SC 899 r.1998 znajduje się gniazdo od poduszek. Po połączeniu pod gniazdo wskazane na zdjęciu łączy się IAW bez problemu. Ja natomiast mam problem z błedem poduszki i chciałbym usunąć bład programem Fiatecuscan.
bartek555
06-10-2012, 15:56
Witam! mam problem mógł by mi ktoś podesłać zdjęcie gdzie w seicento znajduje sie gniazdo od silnika ponieważ nie mogę znaleść z góry dziękuje
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Witam! mam problem mógł by mi ktoś podesłać zdjęcie gdzie w seicento znajduje sie gniazdo od silnika ponieważ nie mogę znaleść z góry dziękuje
tigercrx
27-01-2013, 16:30
witam czy moglby mi ktos powiedziec dlaczego podczas instalacji fiatecuscan na koncu wywala mi blad?
Przede wszystkim co za błąd i skąd masz tego FES. Polecam.
Diagnostyka, interfejsy, kody błędów :: Fiat Klub Polska (http://fiatklubpolska.pl/diagnostyka-interfejsy-kody-bledow-500/)
lukaszm_zdw
17-02-2014, 23:00
czy to złącze znajduje się w tych samych miejscach w każdym silniku 899ccm
w większości w tym samym, tuż przy ECU
W ostatnim roczniku produkcji 899 gniazdo przeniesiono do środka tak jak mają to 1.1 MPI: w okolice pukla nadkola, przy kierowcy. Już ustandaryzowane 16-pinowe gniazdo EOBD - choć nadal trzeba korzystać w jego przypadku z programu IAW_Scan I/II - bo obsługi nie ustandaryzowali jak gniazda :mrgreen:
szeryf-adam
25-09-2014, 21:46
Witam //
Z tego co wiem to złącze było do 2001 roku w komorze silnika .. takie 3 pinowe.. // potzrebna przejściówka//potem zmienili na standartowe OBD i jest pod kierownicą nad bezpiecznikami zakryte klapka .. fiatecuscan raczej nic nie podglądniesz :) dobry darmowy JAW skan2///
Pozdrawiam
Witam, mam problem. Otóż po wypadku musiałem wymienić poduszkę powietrzną. Problem polega na tym, że wciąż pali się czerwona kontrolka. Chciałem skasować błąd jednak nie mogę się połączyć. Jedno złącze diagnostyczne jest przy silniku (3pin) i normalnie się z tym mogę połączyć kablem (sprawdzac parametry, kasowac błędy etc). Natomiast złącze do poduszek jak przypuszczam jest pod kierownicą (w zał. zdjęcia kabla i złączy). Kwestia taka, że złącze przy silniku ma 3 kable, a złącze pod kierownicą tylko dwa. W tych dwóch środkowy to czarny czyli masa więc tak jakby do wymiany danych jest tylko jeden kabel. Mógłby mi ktoś powiedzieć co jest nie tak albo co robię źle. Łączę się programem Multiecuscan oraz IAW SPI z tym że ten drui jest tylko do ECU silnika.
25706
25707
25708
25709
Złącze jest zaraz obok centralki airbag. Nie widzę na zdjęciu jaki ma.kolor końcówka. Powinna mieć żółty.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Ale ja wiem gdzie jest złącze. Tak ma kolor żółty, na pierwszym zdjęciu jest. Tylko kolor słabo wyszedł bo zdjęcie z komórki, ale to bez znaczenia chodzi o samo połączenie już po podpięciu kabla.
trytko86
12-01-2017, 11:50
Ja mam pytanie odnośnie obd.
Czy mogę na stałe wpiąć VAG KKL i kabel usb mieć w kabinie?
Tak żebym nie musiał otwierac klapy maski, podpinac itd. Chce mieć kkl już zawsze wpięty i pod akku podł.
Czy to nie bd wplywalo negatywnie na prace komputera?
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Nie widzę problemu, aby coś się miało dziać złego.
sztukass
27-06-2018, 20:43
Witam,
W sklepie z częściami w okolicy mają opisany i polecony 3-pinowy kabel w dwóch wersjach, z "plusem i minusem" i z samym "plusem" do zasilenia. Na czym polega różnica i który lepszy? Cena zbliżona.
Witam,
W sklepie z częściami w okolicy mają opisany i polecony 3-pinowy kabel w dwóch wersjach, z "plusem i minusem" i z samym "plusem" do zasilenia. Na czym polega różnica i który lepszy? Cena zbliżona.
Witam, i który wybrałeś?
Luigi777
18-07-2019, 22:07
Mam pytanie, czy można, w jakiś sposób sprawdzić błędy, nie podłączając się do komputera? Chodzi mi na przykład zwarcie styków lub zliczanie mignięć kontrolki
sandamiano
19-07-2019, 09:40
W SC nie da rady. Takie cuda to w oplach i to tych starszych
Witam wszystkich,
Czy sejczka 0.9 z gniazdem OBD w kabinie można przeskanować za pomocą IAW Ecu Scan i ELM327?
Czy trzeba mieć inny kabel?
Ktury to rocznik
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Witam.
Chciałbym zapytać, gdzie w seiku 899 znajduje się złącze diagnostyczne do podłączenia komputera, i jakiego interfejsu muszę użyć do programu fiatecuscan.
pozdr.
Bardzo przydal mi sie ten temat :) Dzieki Wielkie!
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.