Zobacz pełną wersję : Modyfikacja łączników stabilizatora bravo/brava/marea
interceptor
14-09-2011, 00:46
Witam!
Proponuję taki temat, ponieważ w tych autach łączniki wymienia się wiadrami...
Ja sam w ciągu 2 lat wymieniłem 4 komplety, i po kolejnych dwóch miesiącach znów tłucze zawiecha.
Myślałem coś aby pokombinować z montażem końcówek stabilizatora przy pomocy jakiegoś pierdzielnika z wahaczem, ale nie wiem czy nie obciąży ta konstrukcja sworznia wahacza... W większości aut stabilizator jest łączony bezpośrednio z wahaczem, więc po co oni przekombinowali...
W 1.8 łączniki stabilizatora są montowane do wahacza :)
Ale ostatnio coś mi tłucze a na trzepakach diagnosta nic nie widzi.. Albo gumy stabilizatora albo nie wiem co :/
Lybra ma dokładnie taką samą konstrukcję zawieszenia jak BBM. Po kupnie auta miałem jeszcze oryginalne... plastikowe! Wymieniłem dla samego siebie. Kupiłem Delphi. Mam już ponad 30 tys. przejechane na nich i jest ok. Ale inny problemy z tym zawieszeniem to gumy stabilizatora. One niestety lubią się wytłuc i dają charakterystyczne pukanie na nierównościach.
Może tym się też zainteresuj.
No muszę podjechać w końcu wymienić te rurki od hamulców przy okazji jak auto będzie z kołami w powietrzu powiem żeby sprawdzili co tam jest luźne..
Lybra ma dokładnie taką samą konstrukcję zawieszenia jak BBM. Po kupnie auta miałem jeszcze oryginalne... plastikowe!
Dokładnie : łączniki wykonane z plastyku, byłem w lekkim szoku jak to samo zobaczyłem u siebie.
Kolega mi kiedyś mówił że w renault też miał plastiki ;)
danielciagala
22-01-2012, 11:11
Kolega mi kiedyś mówił że w renault też miał plastiki
A Astrze II i wielu innych też są plastikowe . Fatalny pomysł moim zdaniem.
Może i to się sprawdza ale napewno nie ma polskich drogach ;)
danielciagala
22-01-2012, 13:02
Dokładnie. To rozwiązania na Niemcy czy Francję na Polskę powinny być specjalne kute łączniki z elementami tytanowymi :P
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.