Zobacz pełną wersję : Jaki interfejs diagnostyczny do Ulysses'a 2001r. w dieslu-pomóżcie!
Cześć, mam do Was zapytanie odnośnie diagnostyki silnika w moim autku. Nie mogę znaleźć odpowiedniego interfejsu do analizy. Problem w tym, że mój silnik jest z 2001 roku a na typowym interfejsie FIAT ECU SCAN USB nie ma możliwości obsługi Ulysses'a w dieslu. Dzwoniłem do Viakena ale mają tylko Euroscana za 99 zł na złącze RS232 i z informacją, że "powinien zadziałać". Zadzwoniłem jeszcze do tej (http://mari.pl/interfejsy-interfejs-do-diagnostyki-samochodow-marki-fiat/p,175406)firmy i polecono mi właśnie coś takiego, do tego jeszcze indywidualne oprogramowanie i za całość chcą ponad 200 zł. Inne urządzenia są bardzo drogie i raczej nie ma za bardzo wyboru, jeśli ma się nie za wielki budżet. Jeśli znacie jakikolwiek sprzęt na wtyk USB do 100 zł to podajcie jaki i gdzie ewentualnie mogę go nabyć. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Na viakenie kup kabel na obd2 i przejściówkę pod swój samochód...
nie wpadnij na pomysł kupowania skanera ELM bo to jest uniwersalny -ew. że stać Cię na nowy komputer do samochodu i instalację elektryczną-tzn ja nie polecam...
Na viakenie kup kabel na obd2 i przejściówkę pod swój samochód...
Dobra, tylko jaki skaner? Poza tym, nie wiem dokładnie jakie mam gniazdo. Byłem kilka dni temu na kasacji błędu i podpinali do auta wtyk zgodny z OBD2 a dzisiaj dzwoniłem do sklepu podanego w poprzednim poście i tam sprzedawca powiedział, że u mnie nie ma OBD2, gniazdo może i podobne ale nie mogę tam podpiąć interfejsu typu Fiat Ecu Scan USB. I już zgłupiałem doszczętnie, myślałem, że mam OBD2.
Ponadto auta zgodne z systemem OBD2 to te, które były sprzedawane po 1 stycznie 1996 w USA, sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej i sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce, a auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2003 , czyli nie mój. A więc jaki interfejs i soft?
Tak wygląda gniazdo w kabinie
922
//Zdjęcie z viaken//
http://www.viaken.pl/allegro/images/images/ecuscanadkkl.jpg
sama przejściówka: http://www.viaken.pl/allegro/images/images/ecuscanad1.jpg
jak widzisz na obrazku kabel VAG i przejściówka na FiatECU Scan
P.S.
kable VAG są :
KKL
i
KKL+CAN
szukaj z szyną KKL+CAN bo nie jestem pewien jaką masz szynę...
kamasutra80
10-08-2011, 09:12
To ja tez zapytam jaki moge dopasowac w swojego ulysse 95 2.0t benzyna. Z tego co wiem to mam gniazdo na 30 pinow i jakis stary system. Interesuje mnie diagnozowanie sondy/czujniki itp oraz wykresy. Ciezko go podlaczyc u elektrykow bo nikt nie ma takiego interfejsu.
Daj zdjęcie tego gniazda..
kamasutra80
10-08-2011, 09:45
znalazlem w necie zdjecie wtyczki pod te gniazdo. To tylko pogladowe po pracy moge zrobic zdjecie. Niby to jest wtyczka z peugeota 806.
http://diagcars.logisoft.pl/uploads/assortment_images/midi/a-49-73.jpg
u mnie w aucie jest kilka pinow wyciagnietych. Widocznie nie byly potrzebne.
aquarius01
10-08-2011, 10:30
Jaki interfejs diagnostyczny do Ulysses'a 2001r. w dieslu-pomóżcie!
Tak tylko na marginesie bo koledzy w kwestii samego pytania już odpowiedzieli - nie ma takiego modelu jak Ulysses i pochodna od tego słowa odmiana Ulysses'a. Od samego początku jest to Ulysse i tej nazwy się nie odmienia. "Ulisses" chyba większości kojarzy się z mitologią grecką i stąd ta nadinterpretacja co nie zmienia faktu, że nazwa tego samochodu brzmi zdecydowanie inaczej - dokładnie tak jak nazwa tego działu :)
Jest to standardowe gniazdo Peugota:
musisz kupić
Adapter z gniazda OBD2 na wtyk Peugeot Citroen 30 pin.
Kabel OBD2
soft - > kieruję na forum peugota bądź inne diagnostyczne forum...
kamasutra80
10-08-2011, 10:48
Jest to standardowe gniazdo Peugota:
musisz kupić
Adapter z gniazda OBD2 na wtyk Peugeot Citroen 30 pin.
Kabel OBD2
soft - > kieruję na forum peugota bądź inne diagnostyczne forum...
chcialbym tylko potwierdzic czy dobrze mysle
adapter: ADAPTER OBD2 --> PEUGEOT, CITROEN (PSA) 30 PIN (1751291331) - Aukcje internetowe Allegro (http://allegro.pl/adapter-obd2-peugeot-citroen-psa-30-pin-i1751291331.html)
ale z kablem OBD2 mam problem bo czytam w aukcjach ze albo sa przeznaczone pod dane modele albo pod auta porodukowane po 2000r.
aquarius01
10-08-2011, 11:08
soft - > kieruję na forum peugota bądź inne diagnostyczne forum...
Soft to Peugeot Planet lub Lexia z naciskiem na ten pierwszy - o innych produkcjach służących do grzebania w "francuzach" nie słyszałem a raczej nie szukałem bo nie było takiej potrzeby.
Wiesz, zrób mi zdjęcie tego gniazda swojego...
bo może być że ta wtyczka ma inaczej piny ustawione i będzie "żopa" ;/ wtyczka wtyczką, a kable kablami...
kamasutra80
10-08-2011, 11:41
Ok po pracy cykne. Te oprogramowanie i kabel musi byc niby pod te starsze oprogramowanie przed 2000r.
Soft to Peugeot Planet lub Lexia z naciskiem na ten pierwszy - o innych produkcjach służących do grzebania w "francuzach" nie słyszałem a raczej nie szukałem bo nie było takiej potrzeby.
Fiat to nie Peugot;> kabel może być ten sam.. ale soft na bank inny ;>
kamasutra80
10-08-2011, 12:36
Zagadywalem takiego elektryka co ma warsztat i powiedzial mi tyle ze ma oryginalne oprogramowanie fiatowskie do ktorego by trza bylo podlaczyc to auto, no ale to oryginalne. Tylko problem z kablami bo malo kto przyjezdza z takim autem.
parę faktów;>
Fiat Ulysse zadebiutował razem ze Citroenem Evansion, Lancią Zeta oraz Peugeotem 806
Ulysse to mieszkanka fiata z beukołtem ;> - włosko- francuski ;>
więc/według mnie kabel powinien pasować... i może soft podejśc..
więc bardziej celował bym w serwis/diagnostykę Peugota...
więc cofam że Fiat to nie Peugot:p
ale zdjęcie pokaż:>
lordabarth
10-08-2011, 12:45
Fiat to nie Peugot;> kabel może być ten sam.. ale soft na bank inny ;>
W tym przypadku to jest Peugeot i Citroen i FiatEcuScan nie bangla z tym pojazdem.
aquarius01
10-08-2011, 13:41
Fiat to nie Peugot;> kabel może być ten sam.. ale soft na bank inny ;>
Jak by nie patrzeć w przypadku rodziny Eurovan, jakimi są Ulysse mk1, Peugeot 806, Citroen Evasion i Lancia Zeta można powiedzieć, że w tym przypadku Fiat=Peugeot i owego Ulysse diagnozuje się narzędziami od Peugeota notabene ta sama zasada obowiązuje w przypadku zestawu Eurovan2 (Ulysse mkII, Peugeot 807, Citroen C8 oraz Lancia Phedra), więc jaki wniosek się nasuwa... ? Soft do diagnostyki jest dokładnie taki sam ;)
Tak tylko na marginesie bo koledzy w kwestii samego pytania już odpowiedzieli - nie ma takiego modelu jak Ulysses i pochodna od tego słowa odmiana Ulysses'a. Od samego początku jest to Ulysse i tej nazwy się nie odmienia. "Ulisses" chyba większości kojarzy się z mitologią grecką i stąd ta nadinterpretacja co nie zmienia faktu, że nazwa tego samochodu brzmi zdecydowanie inaczej - dokładnie tak jak nazwa tego działu :)
Oczywiście masz rację, napisałem tak, ponieważ bardzo często w różnych miejscach np. w sklepach, warsztatach używają takiej niepoprawnej formy tzw. żargonu i ta zła forma jakoś przylgnęła do mnie. Dzięki za czujność Zbyszku. ;)
Do tomxx: jesteś pewien, że ten zestaw pokazany na fotce zadziała, pomimo braku możliwości wyboru typu auta w interfejsie softu?
I jaką przejściówkę wybrać, wersję 1,2 czy może 3? Jak to sprawdzić?
Bardziej chodzi mi tutaj o kabel a nie o soft więc:
według mnie OBD2+przejściówka... bądź drożej poszukać(o wiele drożej) prosto pod peugota...
ew. jeśli jest to na "jeden strzał" to warto podjechać gdzieś do fachowców i dać te parę złotych...
aquarius01
10-08-2011, 14:31
Bardziej chodzi mi tutaj o kabel a nie o soft więc:
Myślę, że Twoje zdanie w poprzednim poście jest jednoznaczne... ;)
według mnie OBD2+przejściówka... bądź drożej poszukać(o wiele drożej) prosto pod peugota...
ew. jeśli jest to na "jeden strzał" to warto podjechać gdzieś do fachowców i dać te parę złotych...
A ja zamiast kupować kable, przelotki i łamany soft, który nie zawsze będzie działał zgodnie z oczekiwaniami - nie wspominam już, że grzebanie w BSI bez doświadczenia może skutkować unieruchomieniem samochodu - poszukałbym w okolicy posiadacza Peugeot Planet lub Lexia. A gdzie ? Choćby na forum Peugeota (http://www.peugeot-klub.pl/index.php?board=32.0) a zaoszczędzone pieniądze przeznaczył na ewentualna naprawę ;)
Kto co lubi:>
jeden lubi samochód do mechanika
jeden lubi pogrzebać i mieć radochę jak zapali:D
ja chyba niedługo kupuję VAG 405 ;>
aquarius01
10-08-2011, 14:53
jeden lubi pogrzebać i mieć radochę jak zapali
Dodać jednak należy, że do tego pogrzebać trzeba mieć choć trochę smykałki inaczej skończy się niezłym zonk'iem ;)
Bądź dzwonem jak źle skręcisz;P
dobra sprzedam kabel KKL (tak około 50zł -cena do uzgodnienia) (ten z obd2) bo jednak napaliłem się na skaner normalny...
Upsss....... to jestem w punkcie wyjścia :-k Faktycznie chodzi o kasację drobnego błędu po wyjęciu wtyczki od mapsensora, musiałem zmierzyć napięcie na włączonym silniku i po ponownym uruchomieniu silnika zapaliła się kontrolka Check Engine. Tak poza tym auto jeździ i pracuje dobrze.
Mimo wszystko dziękuję za wszelkie sugestie.
Może ktoś ma jakieś pomysły?
kamasutra80
10-08-2011, 17:33
Wstawiam zdjecia tego gniazda o ktore prosiles. Ciezki dostep aparatem wiec wyszlo nienajlepiej.
http://img839.imageshack.us/img839/6721/sany0353e.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/839/sany0353e.jpg/)
http://img850.imageshack.us/img850/5282/sany0359.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/850/sany0359.jpg/)
musiałem zmierzyć napięcie na włączonym silniku i po ponownym uruchomieniu silnika zapaliła się kontrolka Check Engine. Tak poza tym auto jeździ i pracuje dobrze.
Jest duża szansa, że kontrolka zgaśnie, ale błąd pozostanie w pamięci.
ECU jeżeli rozpozna, że błąd nie ma już miejsca to wygasi kontrolkę, ale jak wspomniałem zapis błędu pozostanie.
Ewentualnie pokuś się na kabel, soft jest dostępny ;) Ktoś musi przetrzeć szlak ;)
Jest duża szansa, że kontrolka zgaśnie, ale błąd pozostanie w pamięci.
ECU jeżeli rozpozna, że błąd nie ma już miejsca to wygasi kontrolkę, ale jak wspomniałem zapis błędu pozostanie.
A czy może się tak zdarzyć, że po przejechaniu określonego odcinka np. kilkudziesięciu kilometrów auto przejdzie w tryb awaryjny i będzie koniec z jazdy? Właśnie w sobotę wyjeżdżam z rodzinką nad morze i nie byłoby miło aby autko wykręciło mi taki numer. Kurcze, przecież zdjąłem tylko wtyczkę z czujnika a błąd nie powstał w czasie jazdy, mam nadzieję, że to był błąd chwilowy.
Ewentualnie pokuś się na kabel, soft jest dostępny Ktoś musi przetrzeć szlak
Pozostaje pytanie-jaki kabel wybrać (przejściówki są aż 3)
Kabel - wejście do Peugota 308 (http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=50&prodid=308)
kabel obd2 - najlepiej KKL+CAN bo nie wiem jak się w peugotach patrzy na linie...
soft-? albo tóry jest podobny do tego fiata... albo coś fiatowskiego..
podobne
Citroenem Evasion
Lancia Zeta
Peugeotem 806
kontrolka ? - odczep klemę od akumulatora na chwilę... zwykle pomaga..
Kabel - wejście do Peugota 308
kabel obd2 - najlepiej KKL+CAN bo nie wiem jak się w peugotach patrzy na linie...
tomxx jesteś pewien, że ten kabelek będzie pasował do mojego auta? Mam wątpliwości...
Ten co wskazałeś jest do Ulysse z 95' ponieważ ma gniazdo na 30 pinów
To ja tez zapytam jaki moge dopasowac w swojego ulysse 95 2.0t benzyna. Z tego co wiem to mam gniazdo na 30 pinow i jakis stary system. Interesuje mnie diagnozowanie sondy/czujniki itp oraz wykresy. Ciezko go podlaczyc u elektrykow bo nikt nie ma takiego interfejsu.
gniazdo w moim Ulysse z 2001' ma pinów 16, więc to typowe gniazdo do interfejsów ELM327 i KKL, wystarczy porównać fotografie
933 934
OK, z klemą spróbuję jutro.
Panowie zrobił się bałagan dwóch userów i jeden temat..
tamto szło do poprzedniego usera .-->>kamasutra80
jak dla Ciebie(fire41) Kabel (http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=40&prodid=444) są trzy rodzaje - według mnie pierwszy, ale nie dam 1000% pewności
Faktycznie chodzi o kasację drobnego błędu po wyjęciu wtyczki od mapsensora, musiałem zmierzyć napięcie na włączonym silniku i po ponownym uruchomieniu silnika zapaliła się kontrolka Check Engine.
Jest duża szansa, że kontrolka zgaśnie, ale błąd pozostanie w pamięci.
ECU jeżeli rozpozna, że błąd nie ma już miejsca to wygasi kontrolkę, ale jak wspomniałem zapis błędu pozostanie.
kontrolka ? - odczep klemę od akumulatora na chwilę... zwykle pomaga..
Skoro to napisałeś, ni mniej ni więcej oznacza, że wypowiedź kierujesz do mnie.
Panowie zrobił się bałagan dwóch userów i jeden temat..
tamto szło do poprzedniego usera .-->>kamasutra80
Chłopie ogarnij się trochę i stosuj wypowiedzi z ładem i składem, nie rób zamieszania. Do udzielania odpowiedzi konkretnym kolegom stosuj cytaty z postów. To nie boli, i jak widzisz bardzo ułatwia zrozumienie wątku.
Co do klemy to niestety, nie pomogło. Auto stało ponad 3 godziny a po założeniu jej ponownie i zapłonie silnika kontrolka mignęła na jedną sekundę i zapaliła się od nowa :(
Chyba podjadę na kasowanie tego błędu, bo boję się żeby auto nie "fiknęło" mi numeru na trasie.
jak dla Ciebie(fire41) Kabel są trzy rodzaje - według mnie pierwszy, ale nie dam 1000% pewności
Co do mojego zapytania, bardzo proszę o wypowiedzi osób obeznanych w temacie, takich, które albo bardzo dobrze wiedzą jaki interfejs i kabelki są potrzebne do diesla z 2001' albo takie, które mają coś takiego w domu i same korzystają z niego. Odpowiedzi typu "chyba powinien pasować", "nie jestem pewien na 1000%" nic nie wnoszą, nie sztuka jest kombinować na zasadzie chybił-trafił i zjarać kompa w aucie wartego parę tysiączków. Rozumiem, że auto jest mało popularne i nietypowe ale odpowiedzi na zasadzie gdybania nie pomagają. Widziałem wielokrotnie w warsztatach takie interfejsy na USB, były to dość stare i prymitywne z wyglądu urządzenia ale diagnostykę robiono nimi porządnie. Chyba nic nie pozostaje jak zwyczajnie zapytać w takim warsztacie gdzie takie cacko można nabyć, może sami odsprzedadzą? Ale jak się domyślam, nie powiedzą.... zbyt wiele kasy by im uciekł. Samo życie.
Pozdrawiam wszystkich
Adam.
Piszę, że nie dam 1000% pewności ponieważ nie miałem tego rodzaju kabla w "łapkach" jak bym go wcześniej miał i nim się bawił to bym co innego napisał... poza tym jak ktoś pisze, że nie daje pewności to powinieneś sam też poszperać-wszystko prawie podłożyłem przed oczy...
To ja pozdrawiam:>
Tomasz N.
Piszę, że nie dam 1000% pewności ponieważ nie miałem tego rodzaju kabla w "łapkach" jak bym go wcześniej miał i nim się bawił to bym co innego napisał
A 100% dasz?
poza tym jak ktoś pisze, że nie daje pewności to powinieneś sam też poszperać
Problem w tym kolego, że już szukałem. Wszędzie jest pełno sprzecznych informacji. Nawet sklepy sprzedające w sieci te "zabawki" podają wzajemnie wykluczające się informacje. Dlatego napisałem tego posta z prośbą o pomoc. Spekulacje i domysły już słyszałem wielokrotnie przez telefon. Nawet w Viakenie powiedzieli, że "powinien zadziałać", ale 100-u% nie dali. Więc sam rozumiesz.
Najprościej chyba jest zrobić tak. Rozpoznać po sterowniku ECU. Z tego co wyczytałem, masz sterownik Bosch EDC15C2. Sterownik ten jest dość wspólny między różnymi modelami, nawet różnymi jeśli chodzi o pojemności (np. 1.9 JTD). Ja bym zaryzykował i znalazł w okolicy kogoś kto ma Fiat Ecu Scan i spróbował się skomunikować. Z tego co widzę KWP2000 ma na swojej liście wymieniony ten model i ten silnik. Na 100% musiałbyś usłyszeć od osoby, która już auto podłączyła. Moim zdaniem raczej dużego problemu nie będzie z podpięciem tego.
Jakbyś wpadł do Torunia to znajomy ma ładny zestaw kabelków, można by było przetestować ;)
Generalnie, nikt mnie nie uczył VAGA skody... sam się uczyłem i szukałem wszystkiego...
zawsze jest ryzyko..
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję ale zwykle zabrakło mi czasu, sporo spraw osobistych. Bardzo dziękuję Michale za zaproszenie do ciebie ;), jutro wyjeżdżam z rodziną nad morze i będę przejeżdżał właśnie przez Toruń, niestety nie za bardzo będę miał czas aby na chwilkę zboczyć z trasy, może jeszcze będzie okazja się spotkać to bardzo chętnie przetestuję te kabelki na "żywej tkance" :lol:
Byłem dzisiaj na kasacji tego błędu i podpytałem mechanika o to i owo. Powiedział, że nie ma szansy uszkodzić kompa w samochodzie w przypadku źle dobranej wtyczki w kabelku, ponieważ komputer jest zabezpieczony bezpiecznikiem, jeśli coś poszłoby nie tak to najwyżej go wywali, kompa nie ruszy. Powiedział też, że musi być wtyczka na OBD2 i odpowiedni interfejs który zobaczy sterownik auta. Jeśli nie zobaczy, nic się nie stanie. Jeśli chodzi o wtyczkę OBD2, to zapytałem jaką mam kupić, bo są trzy. Odpowiedź jest prosta-obojętnie, zależy co chcemy diagnozować. Różnią się między sobą pinami, jedna zdiagnozuje ABS, druga poduszki... itd. Warto pokombinować, tylko trzeba znaleźć interfejs z obsługą Ulysse za rozsądną cenę, może tego (http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=40&prodid=304) Viaken wzbogaci o obsługę mojego fiacika [-o<
Pozdrowionka dla wszystkich.
Oktawian
19-08-2011, 21:10
Witam
Ja również szukam interfejsu diagnostycznego do mojego samochodu. Fiat Ulysse I 1997 r. Złącze 30 pin. Sterownik silnika to Bosch XUDBC02 .
Na pewno będę potrzebował przejściówkę OBD2 / 30 pin tylko teraz jaki program oraz kabel ogarnie ten samochód ?
Zdjęcie sterownika
988
Zdjęcie wtyczki:
989
Oktawian
20-08-2011, 15:52
przewaliłem połowę neta i już wiem, że ratuje mnie tylko to :
Interfejs PEUGEOT PLANET CITROEN LEXIA soft PL (1757800817) - Aukcje internetowe Allegro (http://allegro.pl/interfejs-peugeot-planet-citroen-lexia-soft-pl-i1757800817.html)
interfejs diagnostyczny
LEXIA 3/ PROXIA
grubaryba
12-04-2012, 10:19
witam. potrzebuje program do diagnostyki do ulysse z 2000r. 2,0 jtd. znalazlem tutaj na forum ale nie moge pobrac. napiszcie jaki bylby odpowiedni i gdzie go szukac. pozdro
FES czyli fiat ecu scan wpisz w google np. z chomika sciągniesz.
aquarius01
12-04-2012, 11:44
A od kiedy FES obsługuje EuroVana ? Sięgnij parę postów wcześniej i zainteresuje się PP2000 i Lexią - ostrzegam, że nie są to tanie rzeczy. Jakieś dwa posty wcześniej ktoś wkleił linka do aukcji z tym, co Cię interesuje.
FiatECUScan - Fiat, Alfa, Lancia ECU Reader / Scanner (http://www.fiatecuscan.net/) sprawdź listę obsługiwanych sterowników ECU.
aquarius01
12-04-2012, 12:27
I jak mniemam na stronie "Suported Vehicles" znalazł kolega Fiata Ulysse/Lancia Zeta/Citroena Evasion/Peugeota 806 ? Proszę mi zatem pokazać w którym miejscu. To, że dany sterownik występuje na liście "Currentntly supported ECU's" nie oznacza to, że z puntu widzenia protokołu FES jest się z nimi w stanie dogadać. Po za tym jest tam jedno zdanie "See Supported Vehicles section for a complete list of supported modules on each make/model", gdzie nie znajdziesz tego czego potrzebuje autor jednego z wpisów a wykaz ten jest oficjalnym spisem obsługiwanych modeli. Tylko PP2000 i Lexia i wiadomo to od pierwszego dnia istnienia EV i EV2.
Tylko PP2000 i Lexia i wiadomo to od pierwszego dnia istnienia EV i EV2
Obawiam się, że aquarius01 ma rację ;) Pozdrawiam wszystkich.
augustowianka1
23-01-2013, 22:08
Witam,jestem tu pierwszy raz,szukam podpowiedzi gdzie znajde gniazdo w swoim citroenie evasion do diagnostyki,szukam i znalezc nic nie moge,weszlam na forum fiata bo wiem ze ulysses jest bardzo podobny,czy gniazda sa w tym sammym miejscu? czy ktos mógł by mi pomóc w znalezieniu gniazda? kabelki mam,program mam,tylko gdzie to gniazdo??? Z góry dziekuje za pomoc
Po lewej stronie kierownicy .Gniazdo 30 pin
winiu125
24-04-2016, 15:45
Witajcie .powie mi ktoś jaki program jest najlepszy do diagnostyki Lancia Phedra z 2003 roku ?
Najlepszym sposobem na znalezienie odpowiedniego programu jest szukanie po sterownikach . Poszukaj jakie masz sterowniki w samochodzie i wtedy najszybciej coś doradzić .
kubanow1
09-12-2017, 15:25
Fiat ULYSSE (179AX) (2002.08 - 2011.06) 2.0 136KM jaki program do skanowania jest najlebszy.
volvgangster
10-12-2017, 12:53
lexia ,pp2000 tzw diagbox lub delphi,autocom....ale lexia i pp2000 bardziej rozbudowany.Tam wybierasz bliźniaczy model citroena c8 lub peugeota 807...w delphi tylko C 8
Fiat ULYSSE (179AX) (2002.08 - 2011.06) 2.0 136KM jaki program do skanowania jest najlebszy.Jeśli potrzebujesz tylko diagnostykę silnika, kup zwykłego elm 327 za 20pln plus aplikacja z sklepu play i wystarczy https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171220/d77008b084e3a5de0d6be505df38964e.jpg
Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171220/ea3a2909e21d6f4f36f6a4a534f7f3ca.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20171220/ff0fc67d29c6d1b983632e591be3df42.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20171220/3d00088723eaccdba89c47a3941854cf.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20171220/0be7409dbd3958e903b1a6bd585353d6.jpg
Kupilem u chinoli diagbox,lexia i pp 2000. Wszystko dziala,sam aktywowalem tempomat
krzysztof888
02-07-2019, 18:54
Witam. Posiadam Fiata Ulysse II 2003 r. Niedawno kupiłem do niego kabel diagnostyczny Citroen/Peugeot oraz program DiagBox. Jest w nim właśnie Lexia, lecz po próbie uruchomienia programu wyskakuje komunikat, żeby podać nr OPR. Wie ktoś skąd go zczytać? Ewentualnie jak połączyć się z kompem auta?
aquarius01
03-07-2019, 14:00
Wpisz cztery zera i powinno działać ;)
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
krzysztof888
05-07-2019, 22:47
[QUOTE=aquarius01;371462]Wpisz cztery zera i powinno działać ;)
Wpisywałem już zera, jedynki, nr z bocznych drzwi bo niby tam jest tern OPR i nic nie wchodzi. Ma ktoś Ulysse mk II, co używa Lexii z Diagboxa i mu działa?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.