PDA

Zobacz pełną wersję : Kod błędu 47 - Hitachi MPI Injection - wie ktoś czego to błąd?



byrrt
04-08-2011, 23:45
Dziś podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka wtrysków, po zgaszeniu i ponownym przekręceniu kluczyku kontrolka gaśnie i puki co nie zapaliła się ponownie. W Ecu zapisany był taki błąd:
871
Co to może być? Może ktoś wie?
Pozdrawiam

--- dodano później ---
Znalazłem gdzieś na forum FES'a wypowiedz autora tego programu, że kod 47 dla silnika 1.8 (akurat gość pytał który ma Marea 1.8 z 2000r czyli silnik ten sam co ja) to "Lambda sensor short circuit to Ground".. Czyżby lambda się kończyła? :/

lordabarth
05-08-2011, 05:59
Zwarcie do masy.Lepiej sprawdzić czy przewód od sondy nie przepalił się i nie dotyka gdzieś do wydechu.

byrrt
05-08-2011, 10:29
Nie no to pierwsze co sprawdziłem - kabel jest w oryginalnej silikonowej otulinie tak upięty, że nie może dotykać wydechu.. Dziś jechałem jakieś 15km do pracy obwodnicą i nic się nie działo..

Zielony
05-08-2011, 21:51
Pasowało by sprawdzić jak oscyluje na wykresie,to będzie można zobaczyć czy czasem nie są to jej ostatnie podrygi.

byrrt
07-08-2011, 13:50
To jak mam Wam tu wrzucić ten wykres? Względem obrotów? Do ilu kręcić silnik? ;)

miszko
07-08-2011, 13:54
Najlepiej wykres z FESa, jak dobrze pamiętam idzie zapisać te dane z FES'a i je odtworzyć, nie? Wtedy tylko plik z FESa dołącz.
Najlepiej wykonaj próbę wybierając się w małą trasę.

byrrt
07-08-2011, 14:01
Dane z FESa można eksportować to się zgadza, ale zdaje się tylko z wersji zarejestrowanej..
Na wykresie co mam wrzucić? Wykres napięcia z lambdy, obroty i coś jeszcze?

byrrt
10-08-2011, 10:54
Ok, dziś zrobiłem sobie przejażdżkę z FESem ;) Wrzucam 2 screeny i dwa pliki *.csv. Nie wiedziałem jakie parametry są najistotniejsze - w razie co powiedzcie co mam jeszcze Wam tam zaznaczyć (niestety demo tylko do 4 parametrów)
927928