Zobacz pełną wersję : wymiana półosi
Panowie proszę o pomoc
muszę wyjąć alternator
mam go odkręconego . odkręcony napinacz ,ściągnięta półośka to do łączenia na imbuski
alternatora dalej nie mogę wyjąć
wyczytałem że trzeba wyjąć całą półoś
odkręciłem trzymanie półosi na misce olejowej i nad nią na silniku ale nie mogę odchylić półosi od tego uchwytu z łożyskiem na misce żeby wybić półoś
jak to zrobić aby było ok i już się z tym nie męczyć
bardzo proszę o pomoc
robiłem już takie rzeczy w skodzie punciaku i nigdy nie było takich szopek
po prostu ręce opadają
no to półoś czy alternator? bo tak piszesz ze nie wiadomo; do wyjęcia alternatora obejdzie sie bez demontażu osi; sciaagasz plastiki z nadkola i powinien wyjść przy kole; jest meczarnia ale myśle ze dasz rade;
wiesz próbowałem juz tak kilka razy
ale nie udaje się
to jest alternator 100 nie 75 czy 85 nie wiem może tamte nie są takie duże
mam tylko problem z odgięciem półosi od miski olejowej od tego uchwytu żeby wyjąć półoś
masz no to jakiś patent
no a rozpięcie na piascie i wyciagnięcie nie skutkuje? tej polosi całej nigdy nie wyciągałem, lekko zwaliłem z wachacza i delikatnie przesuwalem; zobacz na eper schemat, bo nie chcę cię w błąd wprowadzic; chyba to bedzie to
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD_COD=185&COUNTRY=023&GRP_COD=212&CAT_COD=PU&SBMK=F&DRIVE=D&MAKE=F&COMM_MODEL=MAR&ALL_FIG=0&LANGUAGE=6&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&NEW_HTTP=TRUE&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=PARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=6&WINDOW_ID=1&SGRP_COD=20&SGS_COD=0&DRW_NUM=2
pamietaj ze eper chodzi pod IE,
Półoś przykręcona jest uchwytem z łożyskiem do miski olejowej
na misce są takie dwa uszka a miedzy nimi uchwyt z łożyskiem
i nie da rady przesunąć półosi czy to w prawo czy w lewo
odgięcie powoduje blokowanie i brak możliwości przesunięcia
dałem pas poskładałem wszystko z powrotem dwa popołudnia to za dużo na takie zabawy
dałbym radę zrobić generalkę w maluchu
a tu co za rozwiązania
w skodzie favorit jak masz wszystko jesteś w stanie półoś wymienić w 30 min
z całymi przegubami
odkręcasz koło- śrubę-sworzeń wahacza- od koła wychodzi po delikatnym stuku od skrzyni to samo , jak masz przygotowany drugi zestaw wkładasz i po robocie
autko zaprowadzę do mechanika
a ten schemacik wygląda tak samo jak u mnie tylko nie ma tej obejmy na długiej półosi
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.