Zobacz pełną wersję : Ogólnie kilka pytań odnośnie CC 704 ccm
Kamciu86
12-02-2011, 15:59
Witam Mobilki jak w temacie mam kilka pytań odnośnie Fiata Cinquecento 704. Otóż :
1. Klakson (a raczej jego brak) - sprawdziłem bezpieczniki wszystkie dobre. Po wciśnięciu klaksonu tego nie ma a przy bezpiecznikach słychać charakterystyczne kliknięcia
2. Obroty biegu jałowego i na ssaniu - Na ssaniu obroty strasznie skaczą od ok. 1000 do ok 3000 - wskoczą i opadną, wskoczą i opadną i tak ciągle. Gdy silnik się nagrzeje obroty są na tak minimalnym stopniu jakby auto paliło na jeden gar, cały się trzęsie i niekiedy nawet gaśnie.
4. Gdzie jest filtr oleju bo takowy chcę zmienić a nie wiem gdzie go szukać.
I to chyba tyle na bieżąco będę pisać :) pozdrawiam
co do klaksonu to najpierw sprawdź czy jest on w 100% sprawny przez podłączenie bezpośrednio do niego do niego zasilania np. z akumulatora. Co do obrotów to może trzeba wyregulować gaźnik ewentualnie zapłon.
Kamciu86
12-02-2011, 20:59
trzeba wyregulować gaźnik ewentualnie zapłon.
heeh a jak to uczynić
niby jestem po samochodówce ale nigdy tego nie robiłem :) zapłon ustawia się za pomocą jakiś znaków na kole zamachowym i przy pomocy specjalnej lampy a gaźnik poprzez kręcenie odpowiednimi śrubkami .Najlepiej podjedz do mechanika i niech ci te dwie rzeczy sprawdzi
zapłon w cc 700 jest elektroniczny,także nie ma potrzeby jego regulacji,natomiast co do gażnika najlepiej podjechać do magika który ma pojęcie o tych sprawach bo możesz sobie tylko pogorszyć obecną sytuację...jeżeli masz gażnik FOS lub WEBER to pół biedy gorzej jeżeli jest to AISAN...nawet w ASO mają z nim nie lada przygody... :aniolek:
filtr oleju znajduje się na samym dole po lewej stronie silnika.
Kamciu86
15-02-2011, 23:14
no mam właśnie Weber-a a kurczę na zimnym silniku jest to nielada wyzwanie go odpalić bo praktycznie ok 5 minut (na pełnym ssaniu) kręcę i nic i nawet nie drgnie czego to może być przyczyna? :sciana:
dawidp1984
17-02-2011, 00:52
Najlepiej podjechać do ASO niech wyregulują, koszta duże raczej to nie są. Ja jak miałem Aisana to koszt było 74zł + Vat, więc Weber czy tam Fos jest chyba ciut tańszy! Tak w ogóle to sprawdź wszystkie wężyki czy nie są uszkodzone, kable WN, świece.
podpinam się pod temat. Mam problem z kontrolką ładowania akumulatora w CC 700. Zapala się gdy auto jest na niskich obrotach. Przy wysokich gaśnie i jest wszystko OK. Kiepski ze mnie mechanik a jeszcze gorszy elektryk. Jednakże podejrzewam dogorywanie alternatora.
Albo alternator albo któraś dioda strzeliła albo stabilizator napięcia.. W każdym razie dobrze kombinujesz - coś z alternatorem się dzieje..
miernik w rękę i sprawdź jakie ładowanie daje alternator na biegu jałowym. Powinno być miedzy 13,80v a 14,40v. Jak jest większe lub mniejsze to regulator napięcia do wymiany lub diody prostownicze.
Albo sprawdź naciąg paska klinowego może ci się ślizga na niskich obrotach, potem sprawdziłbym szczotki w alternatorze, a potem hmm regulator napięcia poprzez zmierzenie napięcia tak jak napisał dudu$.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.