Zobacz pełną wersję : Szarpie, przyrywa - dziwne zachowania 1.2 benzyna
the-sawik
07-02-2011, 13:15
Witam
Po przeszukaniu tematów chciał bym założyć nowy temat.
Mam problem z Pandą 1.2 ma dziwne objawy co jakiś czas szarpie na wolnych obrotach jak autko jest na postoju czy na zimnym czy na ciepłym to samo oraz przy jeździe ma też takie objawy na 4-5 biegu jak by nie miał siły i chwili dalej już ciągnie dobrze.
Wygląda to na jakieś problemy z zasilaniem. Przy zakupie wymienione filtr powietrza oraz olej. Czy takimi objawami mogą być świece ale nie ma problemów z zapalaniem oraz gdzie można znaleźć filtr paliwa jeżeli taki występuje ??/ Paliwo tankowane raczej oki Shell - Orlen
Czy miał ktoś podobne problemy. Nie jest to uciążliwe ale nie chodzi równo. nie odbywa się to na zasadzie podwyższania się obrotów tylko takie szarpnięcia co jakiś czas. Dziwi mnie że na wolnych to występuje jak jak i przy normalnych obrotach
Od czego warto by zacząć ???
Witam
Po przeszukaniu tematów chciał bym założyć nowy temat.
Mam problem z Pandą 1.2 ma dziwne objawy co jakiś czas szarpie na wolnych obrotach jak autko jest na postoju czy na zimnym czy na ciepłym to samo oraz przy jeździe ma też takie objawy na 4-5 biegu jak by nie miał siły i chwili dalej już ciągnie dobrze.
Wygląda to na jakieś problemy z zasilaniem. Przy zakupie wymienione filtr powietrza oraz olej. Czy takimi objawami mogą być świece ale nie ma problemów z zapalaniem oraz gdzie można znaleźć filtr paliwa jeżeli taki występuje ??/ Paliwo tankowane raczej oki Shell - Orlen
Czy miał ktoś podobne problemy. Nie jest to uciążliwe ale nie chodzi równo. nie odbywa się to na zasadzie podwyższania się obrotów tylko takie szarpnięcia co jakiś czas. Dziwi mnie że na wolnych to występuje jak jak i przy normalnych obrotach
Od czego warto by zacząć ???
mam dokładnie taki sam problem.
Sprawdził bym na początku stan świec, przewodów wysokiego napięcia oraz filtr paliwa. Co do zużytych świec to nie zawsze jest problem z odpalaniem autka , raczej będziesz miał objaw z mulastym autkiem.
Zacząłbym od sprawdzenia kondycji świec oraz kabli WN. Filtr paliwa,a w zasadzie takie jakby sitko znajduje się w zbiorniku , przy koszyku od pompy. Podobno trzeba to czyścić do 30kkm.
the-sawik
08-02-2011, 00:24
fakt nie są to koszty i chyba najpierw świece oraz przewody pójdą na wymianę bo z tym koszykiem czyli ale filtrem będzie troszkę roboty bo to pewnie bak trzeba zdjąć lub jak w seicento jest pod podłogą otwór hmm
Jak wiecie jak jest procedura czyszczenia tego koszyka ???
Co do sprawdzenia świec to jaka jest przerwa i czy działają ,czy jest przeskok iskry ??/
Dzięki za podpowiedzi :):):)
[ Dodano: 2011-02-14, 21:25 ]
wracam do tematu w jaki sposób koledzy dudu$ i lukq sprawdzili byście stan przewodów bo świece no to szczelina oraz jak wyglądają oraz jak przeskakuje iskra. :)) zbieram się ale muszę się zabrać i to zrobić.
[ Dodano: 2011-02-19, 09:55 ]
Dziś po znalezieniu chwilki czasu zabieram się za sprawdzenie tych nieszczęsnych świec i posprawdzaniem autka. Niepokoi mnie jeszcze spalanie tego auto,jeżdżę krótkie odcinki po ok 10km w jedną stronę ale ponad 10 litrów to troszkę chyba za dużo na tak małe auto jak sądzicie ??
przewody najlepiej sprawdzić: w nocy w ciemnym garażu zapalając silnik i zagladając pod maske czy nie widać nigdzie iskry, jak nie widac to na zapalonym silniku obmacać wszystkie przewody jak nie kopnie sa OK
Świece możesz zmienić nie zaszkodzi tylko pamiętaj kupuj DEDYKOWANE, ale ja bym zabrał się za zbadanie Krokowca i TPS-a najlepiej poszukaj w ksiazce jakie rezystancje mają i pomierz jak dobrze pamietam to krokowiec na jednej i drugiej cewce ma po 50 Ohmów może jest jakoś uszkodzony, przy okazji obowiazkowe przemycie przepustnicy, powinno pomóc jak nie bedziemy dalej dumać :D
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.