Sm0kus
20-01-2011, 03:01
Jak w temacie. Na pelnym skrecie w prawo koncowka drazka kierowniczego swoim wygieciem ./\___ o tym dziubkiem u gory trze o felge - felga standardowa podobno dla grupy fiata 5,5J R14 ET43. Efekt wystepowal chwilowo z obu stron, teraz chyba po stronie lewej sie juz wytarla felga (lub koncowka) i jest cisza;P Dodatkowo dodam ze przegladajac net dochodze do wniosku ze oryginaly fiata nie sa takie same jak oryginaly alfy (fiatowskie maja polokragla faze fi5 zaraz przy rancie, wyglada mi to wlasnie na miejsce w ktorym u mnie wystepuje tarcie).
Ewentualne zdjecia dla zobrazowania jutro jak wstane czyli kolo 16.
Dodam jeszcze ze zbierznosc zrobiona na grubosc kartki papieru (po wymianie KOMPLETNEGO ZAWIESZENIA lacznie z kolyska przednia - wszystkie parametry trzymaja sie perfekcyjnie w tolerancjach, ba powiedzial bym ze gdyby tolerancje zmniejszyc o polowe to i tak dalo by rade)
Ktos ma pomysl co moze byc powodem? Podejzewam uszkodzenie przekladni kierowniczej (a co za tym idzie koniecznosc jej regeneracji - bo wymontowac i zamontowac sobie ja potrafie juz sam - skoro wyjalem kolyske to to nie problem).
Aha dodam jeszcze ze na felgach oryg. bravo alu R15 zjawisko nie wystepuje.
Ewentualne zdjecia dla zobrazowania jutro jak wstane czyli kolo 16.
Dodam jeszcze ze zbierznosc zrobiona na grubosc kartki papieru (po wymianie KOMPLETNEGO ZAWIESZENIA lacznie z kolyska przednia - wszystkie parametry trzymaja sie perfekcyjnie w tolerancjach, ba powiedzial bym ze gdyby tolerancje zmniejszyc o polowe to i tak dalo by rade)
Ktos ma pomysl co moze byc powodem? Podejzewam uszkodzenie przekladni kierowniczej (a co za tym idzie koniecznosc jej regeneracji - bo wymontowac i zamontowac sobie ja potrafie juz sam - skoro wyjalem kolyske to to nie problem).
Aha dodam jeszcze ze na felgach oryg. bravo alu R15 zjawisko nie wystepuje.