Zobacz pełną wersję : Sprawdzenie VIN, otwory na podwoziu brak zaślepek
Witajcie,
jestem nowy na forum i prawie posiadaczem Stilo 1.9JTD z 2003 a że mam kilka wątpliwości więc będę zadręczał pytaniami ;D
Przymierzyłem się do konkretnego sprowadzonego egzemplarza który miał być z 2003 ale po sprawdzeniu VIN na jednej ze stronek wyszło że 06 2002, poza kilkoma informacjami ogólnymi o modelu nic.
Więc prośba, może naprowadzicie mnie jak uzyskać więcej informacji z VIN ZFA19200000182305
Oglądając podwozie zauważyłem że w otworach na początku i końcu podłogi blisko progów nie ma zaślepek, tak jest normalnie?
Fotka 1 (http://obrazki.elektroda.pl/4764866800_1295116108.jpg)
Fotka 2 (http://obrazki.elektroda.pl/6371637900_1295116113.jpg)
Te dziury wydają mi się jak najbardziej normalną rzeczą . Nie sa to przypadkiem te miejsca gdzie podkłada się podnośnik ? Jak tak to miejsce nazywane podprożem i z większości jak nie we wszystkich fiatach ta dziura jest przynajmniej w mojej sienie była ( dwie na każdej stronie auta z przodu i z tyłu ). A co do autka to sprawdzałem w eper i faktycznie autko to jest z czerwca 2006 roku
Sam sobie odpowiedziałeś.
Samochód z 06.2002. czyli nie z 2003 . Nic więcej nie uzyskasz jeżeli samochod nie był naprawiany w ASO. Moim zdaniem jeżeli sprzedawca kłamie odnośnie rocznika to ma o wiele więcej do ukrycia. Po eperze możesz jeszcze wiele się dowiedzieć o samochodzie ale czy w tej sytuacji warto???
A co do autka to sprawdzałem w eper i faktycznie autko to jest z czerwca 2006 roku
tak czerwiec 2002
też sprawdzałem na eper ale na różnych stronach widziałem z numeru VIN całą kolumnę danych więc miałem nadzieję że w Stilo też tak się uda.
A może jest szansa w jakimś ASO sprawdzić podając VIN, jak do tego podchodzą?
Sprzedający chyba opierał się na dacie pierwszej rejestracji.
wydaje mi się że jak podasz numer vin w ASO to powinni podać Tobie jakieś informacje na temat tego autka czyli np. kiedy ostatni raz był w serwisie ASO jaki miał wtedy przebieg itp.
Nigdy do tej pory tego nie sprawdzałem więc nie wiem czy robia takie rzeczy oficjalnie czy raczej dać kilka złotych jakiemuś serwisantowi na boku za przysługę.
najprostszym rozwiązaniem będzie zadzwonienie do ASO fiata przedstawienie jaka jest sytuacja i czy mogą Tobie sprawdzić w swoim systemie informacje na temat tego auta.
kupowałem miesiąc temu stilko i pierwsze co to jechałem z interesujacymi mnie autkami do ASO. dajesz 250zł (oficjalna usługa) i przepatrzą całe autko, łącznie z sprawdzeniem zbieżności, amortyzacji, przebiegu, grubości lakieru itp. dodatkowo sprawdzą w ogólnoeuropejskiej/światowej(?) bazie wszystko co zostało wpisane kiedykolwiek przez jakiekolwiek ASO (ja np. dowiedziałem się o historii serwisowej stilka we włoszech - dopóki było to ASO). usługa jest oficjalnie oferowana przez fiata, cena podejrzewam ze w zależności do regionu się różni, ale fakt że na auto patrzy specjalista który fiatów widział na pęczki daje Ci gwarancje że znajdzie praktycznie wszystkie niedoskonałości - ja sam tylko i wyłącznie dzięki temu odrzuciłem 2 autka które były piękne, sprawiające dobre wrażenie, a przy okazji prawie ze zespawane z 2 sztuk...
Gborowik
18-01-2011, 01:23
>Oglądając podwozie zauważyłem że w otworach na początku i końcu podłogi blisko progów nie ma zaślepek, tak jest normalnie?
Te zaślepki są bardzo ważne. Tymi nie zakrytymi otworami błoto z solą włazi w dużej ilości. W podwoziu jest kilka rodzajów zaślepek. Ja kupowałem w ASO, ale są drogie za kilka zapłaciłem coś ze stówę. Później chodząc po szrocie powyciągałem ze starych wraków i mam teraz zapas. Zmierz otwory i na szrot, będziesz miał za friko.
A to na szrrocie nie płaci się za graty? :P
Gborowik
19-01-2011, 20:35
A to na szrrocie nie płaci się za graty? :P
W mojej mieścinie się nie płaci. Może dlatego, że nie ma szrotu z prawdziwego zdarzenia, a zwykłe złomowisko gdzie czasem ktoś odda jakiegoś grata. Części gumowe i plastikowe nie przedstawiają złomiarzowi żadnej wartości :badgrin:
Części gumowe i plastikowe nie przedstawiają złomiarzowi żadnej wartości :badgrin:
Dokładnie, jak ostatnio potrzebowałem szybę i uszczelkę to okazało się że gamoń bierze nóż i odcina uszczelkę bo nikt nie bawi się w odzyskiwanie gum.
michau32
13-06-2013, 11:17
Czy ktoś mógłby sprawdzić czy te otwory w podprożach mają być zaślepione? Na zdj powyżej wg mnie wyraźnie widać ślady po wyrwanej zaślepce, najczęściej przez podnośnik u wulkanizatora. W Sienie z tyłu na 100% ma nie być zaślepki ale z przodu po każdej stronie są dwa otwory jeden okrągły, drugi owalny. Okrągły na pewno jest zaślepiony a jak jest z tym owalnym? Oba zaślepiają tą samą przestrzeń więc na logikę powinny być oba zaślepione.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.