PDA

Zobacz pełną wersję : Ducato 3.0 157km 2008rok koszmar i niemoc jak to naprawić



chroszcz
03-01-2011, 18:43
witam wszystkich forumowiczów
mam dosyć uciążliwy problem z moim ducato 2008r. poj.3,0 157 kw otóż:
-auto jeździ super pali pięknie (robię głównie trasy Polska-Holandia) ,a problem zaczyna się
ostatnio po przejechaniu ok. 300 km. -auto zaczyna tracić moc szarpie i gaśnie , na wyświetlaczu pojawia się napis (nie wiem czy dokładnie zczytałem bo za każdym razem napis wyświetla się chwilkę i znika) Stop Check Fluid Temper. zjeżdżam autem na pobocze otwieram maskę odczekuję chwilkę ruszam i jadę ,czasem powtórzy się to kilka razy i potem jest OK.
Zdażyło się to już kilka razy w trasie ale jakoś udaję się dojechać do domu i na servis.
Na serwisie oczywiście diagnoza komputerowa -i nic błędu nie zapisało więc nie wiadomo co robić. -przeczyszczona instalacja elektryczna nic nie dała.
Może ktoś już spatkal się z tego typu sytuacją???
Jeżeli tak to proszę o wypowiedź i pomoc.
Z góry dziękuję!!!

miszko
04-01-2011, 08:51
"Check Fluid Temper" za dużo to nie mówi, może Temper to skrót od Temperature.
Czyli wskazywałoby na problemy z układem chłodzenia, a raczej jeżeli wskaźnik temperatury nie wychyla się za 90C to problem z elektryką lub czujnikiem.

chroszcz
04-01-2011, 09:55
temper. to napewno temperature to poprostu napisane jest w skrócie
-też mi się tak wydaje "Czyli wskazywałoby na problemy z układem chłodzenia, a raczej jeżeli wskaźnik temperatury nie wychyla się za 90C to problem z elektryką lub czujnikiem." bo parametry na wyświetlaczu są jak powinny być , tylko problem w tym że komp. nie zapisuje błędu i nie wiadomo co robić auto jest w tej chwili trzeci raz na servisie i
nie wiem już co z tym zrobić :sciana:

jaco
06-01-2011, 13:13
podjedź do kogoś kto siedzi w Ducato i ma o tym pojęcie. W 3.0 często są problemy z przepustnicą a dokładniej z calym korpusem i objawy są podobne do tych, które opisujesz ale wiadomo trzeba sprawdzić

chroszcz
06-01-2011, 14:14
jaco
-przepustnica jest nowa (po wymianie) a jakie kolwiek przyblokowanie przepustnicy jest odnotowane w kompie i łatwo da się to wykryć podczas diagnozy komputerowej tu problem raczej leży w elektryce bo komp podczas "awarii" nic nie wykrywa oprucz komunikatu na ekranie Stop Check Fluid Temper. (nie wiem czy dokładnie zczytałem bo za każdym razem napis wyświetla się chwilkę i znika)
w każdym razie dziękuję za chęć pomocy

[ Dodano: 2011-01-06, 18:29 ]
może któryś z szanownych forumowiczy ma dostęp do opisu informacji wyświetlanych na wyświetlaczu