Zobacz pełną wersję : Przełącznik zespolony z Marea do Bravo
Witam!
Jako, że mój przełącznik zespolony jest w stanie głębokiej agonii postanowiłem poszukać nowego-starego. Na allegro znalazłem przełączniki od Maryśki - zainteresowały mnie z tego względu, że posiadają czasową regulację czasówki :)
Czy da się takie cudo przeszczepić do Bravo? Czy jestem skazany na 3 biegi wycieraczek?
Pozdrawiam
możesz przeszczepić, lecz z tego co mi wiadomo, będziesz jeszcze musiał zmienić silniczek sterujący wycieraczkami.
Takie nietypowe pytanie: mój kolega że tak powiem "doposaża" Uniaka i w tym celu zakupił całą kolumnę z obudową z kierownicą od Marei i jestem ciekawy czy będzie mu chodziła ta regulacja czasowa wycieraczek....lukq powiedział że trzeba jeszcze wymienić silniczek wycieraczek, ja się zastanawiam czy to potrzebne :?: , skoro w zestawie przełącznika zespolonego jest już zintegrowany kondensator odpowiadający za czasową pracę wycieraczek...
Przekładał ktoś z forum przełącznik zespolony z Marei do innego modelu, czyli Bravo, Siena , Palio , Seicento itp...(wszystkie te modele mają taką samą kolumnę kierowniczą i mocowanie) ??
bbm na pewno, jeśli chodzi o silnik tam jest układ odpowiedzialny za czasówkę także.
lukq, za czasówkę jak najbardziej, to w każdym Fiacie...ale za regulację interwału czasówki, bo o to mi chodzi :D :?:
Z tego co mi wiadomo, to musisz mieć silniczek i przełącznik, wtedy wszystko działa prawidłowo. Chodzi mi o zestaw pasujący do siebie.
Aha, no spoko...to nie będzie dobra informacja dla kolegi, ale ok :D Dzięki :P
Sam układ czasowy jest przy silniku wycieraczki - w przełączniku zespolonym są tylko przełączniki odpowiedzialne za podanie na niego napięcia/impulsów..
Sam układ czasowy jest przy silniku wycieraczki - w przełączniku zespolonym są tylko przełączniki odpowiedzialne za podanie na niego napięcia/impulsów.. właśnie tak to miałem ująć, miałem w głowie a nie wiedziałem jak zamienić w słowa ;-)
bravaradek
19-01-2011, 10:22
ja u siebie przeszczepiałem przełącznik zespolony z marei do brava, jednak czasówka standardowo nie działa jak i nie działa włączanie tylnej wycieraczki, tylko razem ze spryskiwaczem zaskakuje
Czasówka jest ale przy silniku - zostało to już napisane!
Spojrzeć w schemat i powinno się dać podłączyć.. Tak samo z tylną wycieraczką - nie wiem czy w Bravo/Marea są inne kostki itp ale miernik w łapę, schemat z książki i wszystko znajdziesz..
http://www.fiatboo.co.uk/photogal/guidepics/Stalkunitremoval.pdf
http://www.fiatboo.co.uk/photogal/guidepics/stalkrepair.pdf
Tutaj kolego masz dwa manuale ktore beda ci potrzebne. Wymienic i tak bedziesz musial wiec 1 ci sie przyda na 100%, 2 uzyjesz wedle uznania jesli podejmiesz sie wyzwania wskrzeszania swojego wlasnego stalk-unita;)
Tutaj kolego masz dwa manuale [..]
Manuale naprawy przełącznika można znaleźć w pdf'ach na chomiku chociażby w pl wersji językowej. Natomiast zaciekawiła mnie ta strona co tu linki podałeś - jest na niej coś czego nie da się znaleźć w polskich serwisach?
Przegladnij sam. Ja od 2 lat uzywam BOO bo jak do tej pory znalazlem tam wszystko czego szukalem. Grzebac po chomikach i innych (platnych?) serwisach po prostu mi sie nie chce. Jak czegos nie ma na peb.pl i rapidsheare to jest tutaj. Ze jest po angelsku nie robi dla mnie roznicy, a dla mniej poliglotycznych userow za obrazki;) Ale fakt, po co sobie utrudniac zycie.
Paweł A.
06-10-2012, 18:39
Mam pytanko. W moim Bravo udało się ogarnąć czasówki po zamontowaniu silniczka i przełącznika zespolonego z Marei, jednak problem jest z wycieraczką tylną. Działa tylko po włączeniu spryskiwacza, lub po przepięciu pinów działa ciągle, bez możliwości wyłączenia. Co zrobić by zaczęła normalnie działać?
Na BBTP pytałeś? Tam dużo ludków robiło takie modyfikacje ;)
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Paweł A.
06-10-2012, 19:32
Ano :) Czy ja wiem czy tak dużo?
Nie wiem czy nie trzeba wymienić silniczka
Paweł A.
07-10-2012, 12:27
Właśnie, silniczek czy sama płytka?
jak uda Ci się spasować to sama płytka powinna stykać.
Choć mniej roboty za podobne pieniądze będziesz miał zmieniając silniczek kpl.
Wymieniają silniczek, przełącznik, do tego coś trzeba zakombinować w wtyczkach od tylnej wycieraczki..
Odgrzebuję temat, bo ostatnio brak regulacji zaczyna mnie coraz bardziej wkurzać. Chciałem dopytać jak jest z instalacją elektryczną i wtyczkami - czy trzeba wymieniać wtyczki, ciągnąć jakieś dodatkowe przewody i jak rozpoznać po silniczku, że posiada taką funkcję - jak będę szukał na szrocie to czy nie widząc samochodu jestem w stanie ocenić, czy silniczek ten ma taką funkcję czy zostaje tylko demontaż kompletu z jednego samochodu ?
Mad_Maxs
08-10-2015, 08:08
Również podepnę się pod temat, bo ciekawi mnie, czy przełożenie manetki i silnika wycieraczek z marei sprawia, że wycieraczki włączają się same po użyciu spryskiwacza, czy nadal trzeba je ręcznie uruchomić?
Trzeba wymienić sterowanie wycieraczkami ;-), czyt. silniczek z płytką.
Opis był na BBTP wraz ze zdjęciami kiedyś.
Witaj kolego mam taki problem przelozylem silniczek i przelacznik z mareii do bravo i jak sobie poradzic zeby dzialaly te wycieraczki z przodu bede bardzo wdzieczny za jakas podpowiedz bo widze ze sobie poradziles
Mam pytanko. W moim Bravo udało się ogarnąć czasówki po zamontowaniu silniczka i przełącznika zespolonego z Marei, jednak problem jest z wycieraczką tylną. Działa tylko po włączeniu spryskiwacza, lub po przepięciu pinów działa ciągle, bez możliwości wyłączenia. Co zrobić by zaczęła normalnie działać?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.