mech
30-10-2010, 11:07
Witam wszystkich, jestem nowy na forum;)
Od wczoraj staram się dostać do uszczelki pod głowicą mojego Uno 1.0 Fire 97.
Mam wrażenie, że popełniłem błąd, bo ściągnąłem koło zębate wałka rozrządu w przypadkowej pozycji. Auto jest na biegu, na hamulcu ręcznym i nie drgnęło od momentu wstawienia do garażu.
Czy silnik zapali, kiedy będę go chciał uruchomić?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje dotyczące zmiany uszczelki pod głowicą w tym modelu. Co może się po drodze urwać, ukręcić, złamać.
pozdrawiam wszystkich.
[ Dodano: 2010-10-30, 16:23 ]
ok. odkrecilem juz wszystko, zdjalem glowice.
Czy musze zrobic koniecznie szlif głowicy? czy mogę sobie to odpuscic i jedynie wyczyscic wszystko i zalozyc glowice z nowa uszczelka?
[ Dodano: 2010-10-30, 16:24 ]
samochod ma 100 tys przebiegu
Od wczoraj staram się dostać do uszczelki pod głowicą mojego Uno 1.0 Fire 97.
Mam wrażenie, że popełniłem błąd, bo ściągnąłem koło zębate wałka rozrządu w przypadkowej pozycji. Auto jest na biegu, na hamulcu ręcznym i nie drgnęło od momentu wstawienia do garażu.
Czy silnik zapali, kiedy będę go chciał uruchomić?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje dotyczące zmiany uszczelki pod głowicą w tym modelu. Co może się po drodze urwać, ukręcić, złamać.
pozdrawiam wszystkich.
[ Dodano: 2010-10-30, 16:23 ]
ok. odkrecilem juz wszystko, zdjalem glowice.
Czy musze zrobic koniecznie szlif głowicy? czy mogę sobie to odpuscic i jedynie wyczyscic wszystko i zalozyc glowice z nowa uszczelka?
[ Dodano: 2010-10-30, 16:24 ]
samochod ma 100 tys przebiegu