PDA

Zobacz pełną wersję : Seicento 1.1 MPI - nie bardzo chce jechać :(



Rafi NS
11-10-2010, 19:13
Na wstępie chcę przywitać wszystkich forumowiczów tego forum.
Kiedyś miałem juz rajdówke w postaci SC, ale z nagłej potrzeby gotówki musiałem sprzedać....było to prawie dwa lata temu. Teraz znówu kupiłem moeje ulubione autko jakim jest Sejo i zaczynam coś dłubać, kubełek już jest, kierowajka też a w dalszej kolejności bedzie zawias itd... ale nie jest to miejsce na te rzeczy, chodzi mi głównie o problem jaki posiadam z nowym SC. Był to kiedys Van z 2002 roku przerabiany w papierach i w jego wnętrzu na samochód osobowy przez poprzedniego właściciela. Silnik 1100 MPI, ale coś jest chyba nie tak, bo pomimo jego długiej skrzyni auto nie wkręca się na poszczególnych biegach jak należy. jadąc od "zera" za każdym razem na jednym zakresie obrotów ma wahania i nie ciągnie równo do odcięcia, tylko coś go momentami przytrzymuje i blokuje, jak tylko mam okazje to sprawdzam każdego Seja MPI u znajomych i rodziny i wszystkie jadą jak należy, a mój nawet po zalaniu V-power racing nie dochodzi tak jak trzeba tylko faluje. Proszę o pomoc bo chiałbym już za tydzień wystartować w superOesie u siebie, ale jak tak nie bedzie szło to chyba nie ma sensu może ktoś już miał taki przypadek i bedzie wiedziła co jest grane. Filtr powietrza jest nowy (jutro spróbuje załozyć dolot Weglarskiego od kumpla) nie wiem może świece są juz nie takie jak trzeba, może przewody wysokiego napiecia, może jeszcze filltr paliwa,sam juz nie wiem. Wylkuczyłem juz teze kolegi który powiedział mi że wszystkie MPI tak mają, a jednak nie Sprawdziłem juz kilka i żaden tak nie ma.... moja poprzednia rajdówka była SPI i takiego problemu nie miałem.

Proszę o komentarze i pomoc, pozdrawiam

lukq
11-10-2010, 19:17
tak jak sam napisałeś spr bym świece, kable i filtr paliwa, spr jeszcze ten filtr powietrza czy wszystko dobrze skręcone;-)

Jurand1987
11-10-2010, 20:46
a w tym autku masz przepływomierz powietrza ?

Rafi NS
11-10-2010, 21:55
Wiesz że nawet nie wiem, ale moge powiedzieć że jest to zwykła nic jeszcze nie dłubana cywilka .... więc raczej nie...

[ Dodano: 2010-10-16, 09:39 ]
Próba nie strzelba, założyłem nowe świece NGK wraz z kaablami wysokiego napięcia również NGK i nic nie pomogło.... ktoś ma inny pomysł ??????

[ Dodano: 2010-10-16, 09:40 ]
Próba nie strzelba, założyłem nowe świece NGK wraz z kablami wysokiego napięcia również NGK i nic nie pomogło.... ktoś ma inny pomysł ?

Pozdr...

[ Dodano: 2010-11-29, 22:20 ]
W dalszym ciągu szukam przyczyny "nie jechania" mojego Seja,więc wymieniłem cały wkład w zbiorniku paliwa wraz z pompą paliwową i niestety dalej nic.... piscie jeżeli ktoś miał podobny przypadek lub słyszał o takim.... z góry dzięki, pozdro...

[ Dodano: 2010-11-29, 22:24 ]
W dalszym ciągu szukam przyczyny "nie jechania" mojego Seja,więc wymieniłem cały wkład w zbiorniku paliwa wraz z pompą paliwową i niestety dalej nic.... piscie jeżeli ktoś miał podobny przypadek lub słyszał o takim.... z góry dzięki, pozdro...

[ Dodano: 2011-01-13, 16:57 ]
Witam wszystkich ponownie, nie da się niezauważyć że chyba nikt nie miał takiego przypadku z Sejem jak ja, dlatego nikt nie pisał, ale chciałem się podzielić informacją ze wszystkimi użytkownikami SC iż kłopotek rozwiązałem wczoraj. Jak wiecie MPI mają dwie sondy lambda, i okazało się zupełnie przypadkowo (po prostu tak dla zupełnej zasady sprawdzania wszystkigo w tym aucie w poszukiwaniu rozwiązania) pożyczyłem od kolego dolną sonde (tą która jest na wylocie z katalizatora) i "falowanie" jak ręką odją zniknęło i Sejaczek mnknie równo do przodu 8)

Pozdrawiam :arrow:

[ Dodano: 2011-01-13, 17:00 ]
Witam wszystkich ponownie, nie da się niezauważyć że chyba nikt nie miał takiego przypadku z Sejem jak ja, dlatego nikt nie pisał, ale chciałem się podzielić informacją ze wszystkimi użytkownikami SC iż kłopotek rozwiązałem wczoraj. Jak wiecie MPI mają dwie sondy lambda, i okazało się zupełnie przypadkowo (po prostu tak dla zupełnej zasady sprawdzania wszystkigo w tym aucie w poszukiwaniu rozwiązania) pożyczyłem od kolego dolną sonde (tą która jest na wylocie z katalizatora) i "falowanie" jak ręką odją zniknęło i Sejaczek mnknie równo do przodu

Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-01-13, 17:01 ]
Witam wszystkich ponownie, nie da się niezauważyć że chyba nikt nie miał takiego przypadku z Sejem jak ja, dlatego nikt nie pisał, ale chciałem się podzielić informacją ze wszystkimi użytkownikami SC iż kłopotek rozwiązałem wczoraj. Jak wiecie MPI mają dwie sondy lambda, i okazało się zupełnie przypadkowo (po prostu tak dla zupełnej zasady sprawdzania wszystkigo w tym aucie w poszukiwaniu rozwiązania) pożyczyłem od kolego dolną sonde (tą która jest na wylocie z katalizatora) i "falowanie" jak ręką odją zniknęło i Sejaczek mnknie równo do przodu

Pozdrawiam